<< KMP 1970] [Strona główna] [Karting] [KMP 1972 >>
25.04.1971 | 1 eliminacja KMP | Zielona Góra |
13.06.1971 | 2 eliminacja KMP | Warszawa |
27.06.1971 | 3 eliminacja KMP | Chorzów |
18.07.1971 | 4 eliminacja KMP | Koszalin |
1.08.1971 | 5 eliminacja KMP | Kołobrzeg |
5.09.1971 | 6 eliminacja KMP | Zawoja |
? | 7 eliminacja KMP | Koźle |
? | 8 eliminacja KMP | Łódź |
Kategoria wyścigowa - Klasyfikacja indywidualna: | ||
1. | Tadeusz Rychter | Automobilklub Warszawski |
2. | Tadeusz Rybarczyk | Stomil Poznań |
3. | Gabriel Grabiec | RKS Walcownia Czechowice |
4. | Henryk Sroka | SKS Sarenka Katowice |
5. | Stanisław Grajek | Automobilklub Wielkopolski |
6. | Edward Kuder | RKS Walcownia Czechowice |
Sklasyfikowano 30 zawodników. | ||
Kategoria wyścigowa - Klasyfikacja zespołowa (Puchar redakcji Motoru): | ||
1. | Automobilklub Warszawski | |
2. | LKS Transbud Zielona Góra | |
3. | Automobilklub Śląski | |
4. | MZKS Chemik Kędzierzyn | |
5. | HKK Kołobrzeg | |
6. | KS Beskid Bielsko-Biała | |
Sklasyfikowano 6 zespołów. | ||
Kategoria popularna - Klasyfikacja indywidualna: | ||
1. | Adam Malinowski | Technikum Samochodowe Strzelin |
2. | Jerzy Majdak | Technikum Samochodowe Strzelin |
3. | Jerzy Targosz | Technikum Samochodowe Strzelin |
4. | Andrzej Hołowiej | Automobilklub Koszaliński |
5. | Zygmunt Skrzypiec | Automobilklub Podkarpacki |
6. | Roman Pychyński | Automobilklub Śląski |
Sklasyfikowano 47 zawodników. | ||
Kategoria popularna - Klasyfikacja zespołowa (Puchar redakcji Motoru): | ||
1. | Technikum Samochodowe Strzelin | |
2. | Automobilklub Podkarpacki | |
3. | Technikum Samochodowe Wrocław | |
4. | Automobilklub Śląski | |
5. | Automobilklub Łódzki | |
6. | BKM PKS Bielsko-Biała | |
Sklasyfikowano 6 zespołów. | ||
Pogrubioną czcionką wyróżniono nazwiska zawodników, którym przyznano tytuły mistrzów i wicemistrzów Polski. |
Podział kartów startujących w KMP:
Karty startujace w krajowych zawodach odpowiadały
przepisom klasy 125 cm3 według regulaminów CIK-FIA.
W KMP klasa ta dzieliła się na kategorie:
- Kategoria wyścigowa - karty napędzane
silnikami o pojemności 125 cm3 produkcji krajów
socjalistycznych z daleko idącymi przeróbkami.
- Kategoria popularna - karty napędzane silnikami o pojemności
125 cm3 produkcji krajowej bez przeróbek.
Źródła:
- "Karting" - Tadeusz Rychter
- Motor 1971
- "Rozwój kartingu w Polsce" - Roman Wasiński
<< KMP 1970] [Strona główna] [Karting] [KMP 1972 >>