<< KMP 1971] [Strona główna] [Karting] [KMP 1973 >>
| Kategoria wyścigowa - Klasyfikacja indywidualna: | ||
| 1. | Tadeusz Rychter | Automobilklub Warszawski |
| 2. | Gabriel Grabiec | RKS Walcownia Czechowice |
| 3. | Henryk Sroka | SKS Sarenka Katowice |
| Sklasyfikowano 22 zawodników. | ||
| Kategoria wyścigowa - Klasyfikacja zespołowa: | ||
| 1. | Automobilklub Warszawski | |
| 2. | Automobilklub Śląski | |
| 3. | LKS Transbud Zielona Góra | |
| Sklasyfikowano 8 zespołów. | ||
| Kategoria popularna - Klasyfikacja indywidualna: | ||
| 1. | Mirosław Kępski | Technikum Samochodowe Koszalin |
| 2. | Jan Landeburski | Technikum Samochodowe Legnica |
| 3. | Zbigniew Bodak | Technikum Samochodowe Strzelin |
| Kategoria popularna - Klasyfikacja zespołowa: | ||
| 1. | Technikum Samochodowe Strzelin | |
| 2. | Technikum Samochodowe Koszalin | |
| 3. | Chemik Kędzierzyn | |
| 4. | Automobilklub Nowosądecki | |
| 5. | Automobilklub Lubelski | |
| 6. | Transportowiec Jelenia Góra | |
| 7. | Automobilklub Lubelski II zespół | |
| 8. | LKS Transbud Zielona Góra | |
| Sklasyfikowano 8 zespołów. | ||
| Kategoria szkolno-młodzieżowa - Klasyfikacja indywidualna: | ||
| 1. | Kazimierz Werstak | Technikum Samochodowe Koszalin |
| 2. | Jan Landeburski | Technikum Samochodowe Legnica |
| 3. | Marek Kruczyński | Technikum Samochodowe Koszalin |
| Sklasyfikowano 143 zawodników. | ||
| Kategoria szkolno-młodzieżowa - Klasyfikacja zespołowa: | ||
| 1. | Technikum Samochodowe Koszalin | |
| 2. | Automobilklub Wielkopolski | |
| 3. | Technikum Samochodowe Strzelin | |
| Sklasyfikowano 5 zespołów. | ||
| Pogrubioną czcionką wyróżniono zdobywców tytułów mistrzów i wicemistrzów Polski. | ||
Podział kartów startujących w KMP:
Karty startujace w krajowych zawodach odpowiadały
przepisom klasy 125 cm3 według regulaminów CIK-FIA.
W KMP klasa ta dzieliła się na kategorie:
- Kategoria wyścigowa - karty napędzane
silnikami o pojemności 125 cm3 produkcji krajów
socjalistycznych z daleko idącymi przeróbkami.
- Kategoria popularna - karty napędzane silnikami o pojemności
125 cm3 produkcji krajowej z przeróbkami.
- Kategoria szkolno-młodzieżowa - karty napędzane
silnikami 125 cm3 produkcji krajowej bez przeróbek (do
roku 1971 był to kategoria popularna)
Źródła:
- "Karting" - Tadeusz Rychter
- "Rozwój kartingu w Polsce" - Roman Wasiński
<< KMP 1971] [Strona główna] [Karting] [KMP 1973 >>