<< KMP 1980] [Strona główna] [Karting] [KMP 1982 >>
25.04.1981 | 1 eliminacja KMP - kategoria wyścigowa | Bydgoszcz |
26.04.1981 | 2 eliminacja KMP - kategoria wyścigowa | Bydgoszcz |
? | ||
? | ||
? |
Klasyfikacja indywidualna Gr. I: | ||
1. | Krzysztof Wierzchowski | Automobilklub Toruński |
2. | Grzegorz Biernat | Ogniwo MPK Częstochowa |
3. | Stanisław Bury | Walcownia Czechowice |
4. | Jarosław Żarczyński | GAMK Budowlani Gdańsk |
5. | Jan Goncik | KK Nysa |
6. | Krzysztof Borowy | KK Nysa |
7. |
Wiesław Jakubowski | Automobilklub Toruński |
8. |
Mariusz Rybiański | Automobilklub Bydgoski |
9. |
Leszek Salach | Automobilklub Koszaliński |
10. |
Robert Krotoski | Automobilklub Wielkopolski |
Sklasyfikowano 21 zawodników. | ||
Klasyfikacja indywidualna Gr. II: | ||
1. | Krzysztof Krawczyk | Ogniwo MPK Częstochowa |
2. | Henryk Hoppe | GAMK Budowlani Gdańsk |
3. | Ryszard Urbaniak | Automobilklub Łódzki |
Sklasyfikowano 32 zawodników. | ||
Klasyfikacja zespołowa: | ||
1. | Automobilklub Toruński | |
2. | KK Nysa | |
3. | Ogniwo MPK Częstochowa | |
4. | Automobilklub Koszaliński | |
5. | Automobilklub Lubelski | |
6. | Automobilklub Bydgoski | |
7. |
PTSB Transbud Radom | |
8. |
AMK PZM Warszawa | |
9. |
LKS Biesiekierz | |
Sklasyfikowano 9 zespołów. | ||
Pogrubioną czcionką wyróżniono zdobywców tytułów mistrzów i wicemistrzów Polski. |
W eliminacjach KMP tej kategorii uczestniczyło 720 zawodników.
Klasyfikacja indywidualna: | ||
1. | Mirosław Malkowski | SKM ZSS Transbud Gdańsk |
2. | Jacek Witos | SKM ZSS Transbud Gdańsk |
3. | Karol Mazur | MSM Gryfia Szczecin |
4. | Ryszard Wyderka | AMK PM Warszawa |
5. | Jacek Raczkowski | Ogniwo MPK Częstochowa |
6. | Jarosław Tuszyński | Automobilklub Toruński |
7. |
Benedykt Hoppe | SKM ZSS Transbud Gdańsk |
8. |
Tomasz Potocki | MSM Gryfia Szczecin |
9. |
Piotr Adamek | ZSM Krosno |
10. |
Tomasz Gołębiowski | Ogniwo MPK Częstochowa |
Sklasyfikowano 55 zawodników. | ||
Klasyfikacja zespołowa: | ||
1. | SKM ZSS Transbud Gdańsk | |
2. | MSM Gryfia Szczecin | |
3. | Ogniwo MPK Częstochowa | |
4. | SKS Sporto-Kart Krosno | |
5. | Automobilklub Toruński | |
6. | Elektronik Kart Warszawa | |
7. |
AB ZSS Bydgoszcz | |
8. |
Automobilklub Wielkopolski | |
9. |
Transbud Międzychód | |
10. |
Automobilklub Stalowa Wola | |
Sklasyfikowano 10 zespołów. | ||
Pogrubioną czcionką wyróżniono zdobywców tytułów mistrzów i wicemistrzów Polski. |
W eliminacjach KMP tej kategorii uczestniczyło 680 zawodników.
Klasyfikacja indywidualna: | ||
1. | Mirosław Raczyłło | Transbud Radom |
2. | Krzysztof Józwowicz | Transbud Radom |
3. | Robert Mielnik | Automobilklub Toruński |
4. | Andrzej Sawicki | Zespół Szkół Rolniczych Bydgoszcz |
5. | Henryk Długosz | Ogniwo MPK Częstochowa |
6. | Jarosław Chabik | Automobilklub Koszaliński |
7. |
Maciej Felski | Automobilklub Toruński |
8. |
Grzegorz Beym | Ogniwo MPK Częstochowa |
9. |
Sławomir Błaszczyk | Transbud Bełchatów |
10. |
Waldemar Koncik | Motor Olsztyn |
Sklasyfikowano 42 zawodników. | ||
Klasyfikacja zespołowa: | ||
1. | Transbud Radom | |
2. | Ogniwo MPK Częstochowa | |
3. | MSM Gryfia Szczecin | |
4. | Motor Olsztyn | |
5. | RZNS Radom | |
6. | Automobilklub Krakowski | |
7. |
Automobilklub Toruński | |
8. |
Transremo Międzychód | |
9. |
Automobilklub Bydgoski | |
10. |
Automobilklub Koszaliński | |
Sklasyfikowano 12 zespołów. | ||
Pogrubioną czcionką wyróżniono zdobywców tytułów mistrzów i wicemistrzów Polski. |
Podział kartów startujących w KMP:
Karty startujace w krajowych zawodach odpowiadały
przepisom klasy Intercontinental C (karty z silnikami jednocylindrowymi 125 cm3
produkowanymi seryjnie i ze skrzyniami biegów o co najmniej 3
przełożeniach) według regulaminów CIK-FIA. W KMP klasa
ta dzieliła się na kategorie:
- Kategoria wyścigowa - karty napędzane
silnikami o pojemności 125 cm3 produkcji krajów
socjalistycznych z daleko idącymi przeróbkami. W eliminacjach
KMP tej kategorii przyznawano zawodnikom punkty za kolejne
miejsca według systemu: 100-97-95-94-93-92-91-90 itd.
- Kategoria popularna - karty napędzane silnikami o pojemności
125 cm3 produkcji krajowej z przeróbkami.
- Kategoria szkolno-młodzieżowa - karty napędzane
silnikami 125 cm3 produkcji krajowej bez przeróbek
Źródła:
- "Karting" - Tadeusz Rychter
- Motor 1981
- "Rozwój kartingu w Polsce" - Roman Wasiński
<< KMP 1980] [Strona główna] [Karting] [KMP 1982 >>