<< KMP 1991] [Strona główna] [Karting] [KMP 1993 >>


Kartingowe Mistrzostwa Polski 1992

11-12.04.1992 1 el. MKMP Formuły C, KMP kl. A-100 i kat. 50-02; 1, 2 i 3 el. KMP kat. wyścigowej Stary Kisielin
2-3.05.1992 2 el. MKMP Formuły C, KMP kl. A-100 i kat. 50-02; 4, 5 i 6 el. KMP kat. wyścigowej Koszalin
13-14.06.1992 3 el. MKMP Formuły C, KMP kl. A-100 i kat. 50-02; 7, 8 i 9 el. KMP kat. wyścigowej Poznań
25-26.07.1992 4 el. MKMP Formuły C, KMP kl. A-100 i kat. 50-02; 10, 11 i 12 el. KMP kat. wyścigowej Bydgoszcz
19-20.09.1992 5 el. MKMP Formuły C, KMP kl. A-100 i kat. 50-02; 13, 14 i 15 el. KMP kat. wyścigowej Biłgoraj
? 6 el. MKMP Formuły C, KMP kl. A-100 i kat. 50-02; 16, 17 i 18 el. KMP kat. wyścigowej Bydgoszcz

Klasyfikacje MKMP Formuły C, KMP kat. wyścigowej, kl. A-100 i kat. 50-02 1992

Międzynarodowe KMP Formuła C:
1. Wiktor Turkiewicz Automobilklub Wielkopolski CRG-TM
 
KMP kategoria wyścigowa:
1. Marcin Biernacki jr Automobilklub Kielecki CRG
 
KMP klasa A-100 Senior:

1.

Marek Rogalski AP Warszawa CRG
 
KMP klasa A-100 Junior:
1. Marcin Banaszak Pałac Młodzieży Szczecin  
2. Piotr Stani Automobilklub Radomski  
3. Aneta Markowska    
 
KMP kategoria 50-02:

1.

Andrzej Szymański KTM Novi  

29-30.08 Stary Kisielin - Finał KMP kategoria 50-01 1992

1. Piotr Stani Automobilklub Radomski
2. Andrzej Szymański KTM Novi
3. Piotr Graczyk KTM Novi

...

   

45.

Izabela Sułek  
Wystartowało 86 zawodników.

12-13.09 Poznań - Finał KMP kategoria popularna i młodzieżowa 1992

1.

?  

Podział kartów startujących w KMP:
Karty startujace w krajowych zawodach odpowiadały przepisom klasy Intercontinental C (karty z silnikami jednocylindrowymi 125 cm3 produkowanymi seryjnie i ze skrzyniami biegów o co najmniej 3 przełożeniach), Formuły C (karty z silnikami jedno- lub dwucylindrowymi 125 cm3 i ze skrzyniami biegów o co najmniej 3 przełożeniach) oraz klasy Intercontinental A (kl. A-100 Senior i A-100 Junior) (karty z seryjnymi slinikami jednocylindrowymi do 100 cm3 bez skrzyń biegów) według regulaminów CIK-FIA.
W KMP klasa Intercontinental C dzieliła się na kategorie:
- Kategoria wyścigowa - karty napędzane silnikami o pojemności 125 cm3 z daleko idącymi przeróbkami.
- Kategoria popularna - karty napędzane silnikami o pojemności 125 cm3 produkcji Mińsk oraz produkcji krajowej z przeróbkami.
-
Kategoria młodzieżowa - karty napędzane silnikami 125 cm3 produkcji krajowej bez przeróbek.
W Międzynarodowych KMP Formuły C punkty przyznawano w każdej eliminacji za 12 pierwszych miejsc według systemu: 15-12-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1.
W KMP kategorii wyścigowej przyznawano punkty w każadej eliminacji za kolejne miejsca według systemu: 0-2-3-4-5-6-7-8-10 itd.
Oprócz tego odbywały się zawody kartów z silnikami o pojemności 50 cm3. Klasa ta dzieliła się na kategorie 50-01 (silniki produkcji byłych krajów socjalistycznych) i 50-02 (silniki dowolne). Klasy przeznaczone były dla zawodników w wieku od 10 do 15 lat.


Źródła:
- Motor 1992
- Sport 1992-1993


<< KMP 1991] [Strona główna] [Karting] [KMP 1993 >>