<< MPRC 1996] [Strona g³ówna] [Rallycross] [MPRC 1998 >>
24.05.1997 | 1 eliminacja MPRC | S³omczyn | |
25.05.1997 | 2 eliminacja MPRC | S³omczyn | |
7.06.1997 | 3 eliminacja MPRC | S³omczyn | |
8.06.1997 | 4 eliminacja MPRC | S³omczyn | |
28.06.1997 | 5 eliminacja MPRC | S³omczyn | |
29.06.1997 | 6 eliminacja MPRC | S³omczyn | |
2.08.1997 | 7 eliminacja MPRC | S³omczyn | Lista zg³oszeñ |
3.08.1997 | 8 eliminacja MPRC | S³omczyn | Lista zg³oszeñ |
31.08.1997 | 9 eliminacja MPRC | S³omczyn |
Klasa 4: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |||||
1. | Leszek Kuzaj | A. Krakowski | Toyota Celica Turbo 4WD; Mitsubishi Lancer RS Evo III | 20 | 17 | 17 | 20 | 20 | 20 | 15 | 17 | 146 | ||
2. | Bohdan Ludwiczak | Motoklub Olsztyn | Ford Escort RS Cosworth | 17 | 20 | 12 | 12 | 17 | 17 | 15 | 17 | 127 | ||
3. | Adam Polak | A. Polski | Toyota Celica GT4; Toyota Celica Turbo 4WD | 15 | 20 | 13 | 17 | 20 | 20 | 20 | 125 | |||
4. | Aleksander Micha³owski | A. Lubelski | BMW 323 | 8 | (7) | 10 | 17 | 9 | 10 | 11 | 11 | 9 | 85 | |
5. | Adam Magaczewski | Texaco - A. ¦l±ski | Mazda 323 4WD; Ford Escort RS Cosworth | 11 | 11 | 11 | 15 | 13 | 9 | 15 | 85 | |||
6. | Krzysztof Studziñski | Inowroc³awski K. S. | Mitsubishi Galant | 12 | 10 | 7 | 8 | 9 | 12 | 12 | 10 | 80 | ||
7. | Andrzej Kalitowicz | A. Olsztyñski | Mitsubishi Lancer RS Evo III; Toyota Celica Turbo 4WD | 15 | 15 | 13 | 8 | 13 | 64 | |||||
8. | Piotr Tyszkiewicz | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Peugeot 205 GTi | 10 | 8 | 12 | 10 | 13 | 11 | 64 | ||||
9. | Adam Szyma | A. ¦l±ski | Nissan Sunny GTi-R | 15 | 6 | 11 | 9 | 15 | 7 | 63 | ||||
10. | Jacek Ptaszek | Inowroc³awski K. S. | Ford Sierra Cosworth | 7 | 12 | 11 | 9 | 10 | 49 | |||||
11. | Rafa³ Mus | A. Krakowski | Mitsubishi | 9 | 11 | 10 | 13 | 43 | ||||||
12. | Andrzej Kleina | A. Olsztyñski | Lancia Delta | 13 | 8 | 12 | 33 | |||||||
13. | Tomasz Kosewski | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Opel Ascona | 10 | 7 | 6 | 8 | 31 | ||||||
14. | Stanis³aw Ambroszkiewicz | Inowroc³awski K. S. | Mazda 323 4WD | 9 | 9 | 12 | 30 | |||||||
15. | Marcin Keller | A. ¦l±ski | Renault 11 | 13 | 13 | 26 | ||||||||
Klasa 3: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |||||
1. | Krzysztof Szeszko | A. Olsztyñski | Toyota Corolla GT | 15 | 17 | 20 | 20 | 20 | 17 | 17 | (13) | 17 | 143 | |
2. | Robert Polak | A. Polski | Ford Fiesta XR2i | 20 | (11) | 17 | 12 | 15 | 12 | 20 | 20 | 20 | 136 | |
3. | Piotr Granica | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Suzuki Swift GTi | 11 | 10 | 15 | 7 | 20 | 15 | 15 | 13 | 106 | ||
4. | Janusz Siniarski | A. Polski | Skoda Felicia | 17 | 20 | 11 | 13 | 11 | 17 | 11 | 100 | |||
5. | Andrzej Grigorjew | A. Polski | Polski Fiat 125p; Volkswagen Golf | 13 | 8 | 12 | 17 | 12 | 10 | 10 | 10 | (4) | 92 | |
6. | Grzegorz Baran | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Suzuki Swift GTi | 13 | 15 | 11 | 15 | 13 | 12 | 79 | ||||
7. | Wojciech Koczeski | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Polski Fiat 125p | 10 | 10 | 9 | 9 | 8 | 11 | 9 | 66 | |||
8. | Wies³aw Bia³ka | Inowroc³awski K. S. | Ford Fiesta XR2i | 5 | 7 | 10 | 8 | 9 | 12 | 10 | 61 | |||
9. | Marcin Laskowski | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Citroen AX | 10 | 12 | 13 | 13 | 12 | 60 | |||||
10. | Cezary Zaleski | A. Polski | Skoda Felicia; Skoda 136 | 2 | 11 | 17 | 11 | 15 | 56 | |||||
11. | Wojciech Bia³ow±s | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Fiat Cinquecento Sporting; £ada Samara | 12 | 15 | 8 | 7 | 7 | 7 | 56 | ||||
12. | Jacek Kalitowicz | A. Olsztyñski | Toyota Corolla | 4 | 6 | 5 | 6 | 9 | 7 | 37 | ||||
13. | £ukasz Zoll | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Volkswagen Polo | 7 | 7 | 9 | 9 | 3 | 35 | |||||
14. | Piotr Chodzeñ | A. Polski | Toyota Corolla | 5 | 6 | 8 | 6 | 8 | 33 | |||||
15. | Andrzej Siniarski | A. Polski | Skoda 136 | 8 | 6 | 5 | 3 | 5 | 27 | |||||
16. | Jan Kocemba | A. ¦l±ski | Polonez 1600 | 3 | 8 | 4 | 4 | 6 | 25 | |||||
17. | Henryk Strzelecki | Inowroc³awski K. S. | Volkswagen Scirocco | 9 | 13 | 22 | ||||||||
Klasa 2 (+ 2A): | ||||||||||||||
2 |
2A |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||||
1. | 1. | Antoni Skud³o | A. ¦l±ski | Polski Fiat 126p | 17 | 20 | 17 | (15) | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 154 |
2. | Pawe³ Ka³u¿a | A. Polski | Fiat Cinquecento 900 | 12 | (12) | 15 | 13 | 17 | 17 | 15 | 17 | 17 | 123 | |
3. | 2. | Jacek Chojnacki | A. Polski | Polski Fiat 126p | 20 | 15 | 12 | (11) | 15 | 15 | 17 | 12 | 15 | 121 |
4. | 3. | Piotr Radtke | A. Polski | Polski Fiat 126p | 9 | 13 | 13 | 17 | 12 | 12 | (9) | 15 | 12 | 103 |
5. | W³odzimierz Pawluczuk | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Fiat Cinquecento 900; Polski Fiat 126p | 15 | 17 | 20 | 20 | 13 | 13 | 98 | ||||
6. | 4. | Tomasz Skar¿yñski | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Polski Fiat 126p | 11 | 11 | 10 | 12 | 9 | (7) | 13 | 13 | 11 | 90 |
7. | 5. | Mi³osz Majewski | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Polski Fiat 126p | 13 | 10 | 11 | 7 | 7 | 8 | 12 | 7 | 75 | |
8. | Marek Andrysz | A. Karkonoski | Fiat Cinquecento 900 | 11 | 11 | 11 | 11 | 13 | 57 | |||||
9. | 6. | Józef Wo¼niak | A. Toruñski | Polski Fiat 126p | 8 | 8 | 8 | 6 | 9 | 7 | 8 | 54 | ||
10. | Bogus³aw Kurtyka | A. Toruñski | Syrena 105 | 7 | 9 | 8 | 8 | 9 | 10 | 51 | ||||
11. | 7. | Bart³omiej Lewandowski | A. Polski | Polski Fiat 126p | 10 | 10 | 6 | 10 | 7 | 43 | ||||
12. | 8. | Grzegorz Rochna | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Polski Fiat 126p | 9 | 10 | 10 | 9 | 38 | |||||
13. | 9. | Jacek Grzybowski | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Polski Fiat 126 Bis | 10 | 7 | 17 | |||||||
Klasa 1: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |||||
1. | Tomasz Oleksiak | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Polski Fiat 126p | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 15 | 155 | ||
2. | Roman Panek | A. Polski | Polski Fiat 126p | 20 | 11 | 11 | 17 | (8) | 12 | 17 | 12 | 13 | 113 | |
3. | Grzegorz Carzasty | A. Polski | Polski Fiat 126p | 13 | 15 | (7) | 12 | 17 | 17 | 8 | 15 | 12 | 109 | |
4. | Tomasz Sokulski | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Polski Fiat 126p | 17 | 12 | (5) | 6 | 6 | 7 | 15 | 17 | 20 | 100 | |
5. | Henryk Pinis | A. Czêstochowski | Polski Fiat 126p | 11 | 9 | 15 | 10 | 15 | 15 | 9 | 13 | 97 | ||
6. | Marek Nalewajko | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Polski Fiat 126p | 12 | 17 | 13 | 11 | 13 | 9 | 7 | 8 | 90 | ||
7. | Micha³ Piotrowski | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Polski Fiat 126p | 15 | 13 | 17 | 8 | 5 | 10 | 9 | 9 | 86 | ||
8. | Lucjan Kulpiñski | A. Rzeszowski | Polski Fiat 126p | 10 | 7 | 10 | 15 | 9 | 2 | 11 | 10 | (2) | 74 | |
9. | Dominik Brymora | A. Czêstochowski | Polski Fiat 126p | 5 | 5 | 9 | 5 | 7 | 11 | (4) | 11 | 10 | 63 | |
10. | Krzysztof Stankiewicz | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Polski Fiat 126p | 6 | 12 | 9 | 11 | 6 | 17 | 61 | ||||
11. | Jakub Kraszewski | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Polski Fiat 126p | 13 | 12 | 13 | 12 | 7 | 1 | 58 | ||||
12. | Rafa³ Kaliñski | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Polski Fiat 126p | 10 | 4 | 3 | 10 | 8 | 13 | 6 | 54 | |||
13. | Pawe³ Wieczorek | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Polski Fiat 126p | 9 | 8 | 8 | 7 | 5 | 3 | (2) | 5 | 8 | 53 | |
14. | Marcin ¦lusarczyk | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Polski Fiat 126p | 3 | 10 | 5 | 6 | 11 | 35 | |||||
15. | Szczepan Rogala | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Polski Fiat 126p | 8 | 6 | 4 | 3 | 3 | 3 | 27 | ||||
15. | Rafa³ Tokarski | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Polski Fiat 126p | 6 | 4 | 6 | 4 | 7 | 27 | |||||
17. | Tomasz Barto¶ | A. Polski | Polski Fiat 126p | 7 | 3 | 4 | 4 | 1 | 4 | 23 | ||||
Wielka Nagroda Brus Auto (wy¶cigi handicapowe): | ||||||||||||||
1. |
Antoni Skud³o | A. ¦l±ski | Polski Fiat 126p | 100 | ||||||||||
2. |
Leszek Kuzaj | A. Krakowski | Toyota Celica Turbo 4WD; Mitsubishi Lancer RS Evo III | 85 | ||||||||||
3. |
Adam Polak | A. Polski | Toyota Celica GT4; Toyota Celica Turbo 4WD | 76 | ||||||||||
4. |
Robert Polak | A. Polski | Ford Fiesta XR2i | 68 | ||||||||||
5. |
W³odzimierz Pawluczuk | A. Rzemie¶lnik Wa-wa | Fiat Cinquecento 900; Polski Fiat 126p | 56 | ||||||||||
6. |
Bohdan Ludwiczak | Motoklub Olsztyn | Ford Escort RS Cosworth | 52 |
Podzia³ samochodów na grupy wed³ug regulaminów FIA:
- Grupa A - Samochody turystyczne wyprodukowane w
ilo¶ci co najmniej 2500 egzemplarzy w ci±gu kolejnych 12
miesiêcy z du¿± ilo¶ci± mo¿liwych przeróbek
polepszaj±cych osi±gi pojazdu.
- Grupa N - Samochody turystyczne wyprodukowane w ilo¶ci co
najmniej 2500 egzemplarzy w ci±gu kolejnych 12 miesiêcy. Prawie
ca³kowity zakaz przeróbek maj±cych na celu poprawienie
osi±gów samochodu.
- Dywizja 1 - Samochody grupy A przygotowane do startu w
rallycrossie, przy czym dozwolony by³ tu znacznie wiêkszy
zakres modyfikacji.
- Dywizja 2 - Samochody grupy N przygotowane do startu w
rallycrossie
Samochody startuj±ce w MPRC podzielone by³y na klasy:
- klasa 1 - samochody Polski Fiat 126p 650 grupy A.
- klasa 2 - samochody jednonapêdowe do 1000 cm3 dywizji
2.
- podklasa 2A - samochody Polski Fiat 126p i 126 Bis dywizji 2.
- klasa 3 - samochody jednonapêdowe do 1600 cm3
dywizji 2.
- klasa 4 - samochody powy¿ej 1600 cm3 dywizji 2.
Klasê stanowi³o minimum 6 samochodów.
Wszystkie wy¶cigi MPRC rozgrywano na dystansie 6 okr±¿eñ.
Wy¶cigi handicapowe odbywa³y siê na zakoñczenie ka¿dej z
eliminacji i startowali w nich zawodnicy, którzy w swoich
klasach zajêli jedno z trzech czo³owych miejsc, oraz zwyciêzcy
podklasy 2A.
System punktacji:
Punkty do MPRC przyznawano zawodnikom za 16 pierwszych
miejsc wed³ug systemu: 20-17-15-13-12-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1.
Do koñcowej klasyfikacji zaliczano kierowcom 8 najlepszych
wyników .
W wy¶cigach handicapowych do koñcowej punktacji zaliczano
wszystkie wyniki.
¬ród³a:
- Auto Sport 1997
- Moto Puls 1997
- "Wielkie ¶ciganie 1997" - Miros³aw Rutkowski
<< MPRC 1996] [Strona g³ówna] [Rallycross] [MPRC 1998 >>