<< MPRC 1997] [Strona główna] [Rallycross] [MPRC 1999 >>
9.05.1998 | 1 eliminacja MPRC | Toruń |
10.05.1998 | 2 eliminacja MPRC | Toruń |
27.06.1998 | 3 eliminacja MPRC | Słomczyn |
28.06.1998 | 4 eliminacja MPRC | Słomczyn |
18.07.1998 | 5 eliminacja MPRC | Słomczyn |
19.07.1998 | 6 eliminacja MPRC | Słomczyn |
22-23.08.1998 | 7 eliminacja MPRC | Słomczyn |
26.09.1998 | 8 eliminacja MPRC | Toruń |
27.09.1998 | 9 eliminacja MPRC | Toruń |
17.10.1998 | 10 eliminacja MPRC | Słomczyn |
18.10.1998 | 11 eliminacja MPRC | Słomczyn |
Klasa 4: |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||||
1. | Adam Polak | Jet-Castrol - Automobilklub Polski | Toyota Celica GT4 | 20 | 20 | 17 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 177 | ||
2. | Jacek Ptaszek | Inowrocławski KS | Ford Sierra Cosworth 4x4 | 15 | 15 | 20 | 13 | 13 | 13 | 17 | 17 | 13 | 15 | 151 | |
3. | Bohdan Ludwiczak | Motoklub Olsztyn | Ford Escort RS Cosworth | 20 | 17 | 20 | 17 | 17 | 11 | 9 | 15 | 11 | 137 | ||
4. | Krzysztof Studziński | Inowrocławski KS | Mitsubishi Galant VR-4 | 17 | 17 | 11 | 15 | 8 | 11 | 10 | 15 | 10 | 10 | 9 | 133 |
5. | Piotr Tyszkiewicz | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Peugeot 205 GTi | 13 | 11 | 13 | 12 | 9 | 10 | 12 | 10 | 13 | 11 | 12 | 126 |
6. | Stanisław Ambroszkiewicz | Inowrocławski KS | Mazda 323 4WD | 11 | 10 | 15 | 11 | 6 | 8 | 9 | 15 | 8 | 8 | 101 | |
7. | Andrzej Kalitowicz | Automobilklub Olsztyński | Mitsubishi Lancer RS Evo III / Galant VR-4 | 12 | 10 | 15 | 15 | 8 | 12 | 10 | 82 | ||||
8. | Aleksander Michałowski | Automobilklub Lubelski | BMW 323 | 9 | 9 | 17 | 10 | 7 | 9 | 11 | 72 | ||||
9. | Tomasz Ryborz | Automobilklub Śląski | Toyota Celica GT4 | 11 | 12 | 15 | 13 | 51 | |||||||
10. | Andrzej Kleina | Automobilklub Olsztyński | Lancia Delta | 12 | 12 | 12 | 11 | 47 | |||||||
Sklasyfikowano 16 zawodników. | |||||||||||||||
Klasa 3: |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||||
1. | Krzysztof Szeszko | Automobilklub Olsztyński | Toyota Corolla GT | 17 | 13 | 17 | 20 | 20 | 20 | 20 | 10 | 17 | 15 | 15 | 184 |
2. | Grzegorz Baran | Jet-Castrol - A. Rzemieślnik Warszawa | Łada Samara | 20 | 17 | 20 | 12 | 17 | 17 | 17 | 20 | 17 | 20 | 177 | |
3. | Piotr Granica | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Suzuki Swift GTi 16V | 12 | 6 | 12 | 17 | 15 | 11 | 10 | 12 | 20 | 17 | 132 | |
4. | Mikołaj Otto | Automobilklub Polski | Honda Civic VTi | 9 | 11 | 7 | 13 | 13 | 15 | 20 | 13 | 11 | 12 | 124 | |
5. | Andrzej Grigorjew | Automobilklub Polski | Volkswagen Golf | 13 | 15 | 13 | 12 | 12 | 11 | 13 | 13 | 102 | |||
6. | Dominik Bogacki | Olsztyński KM | Toyota Corolla | 7 | 10 | 10 | 11 | 9 | 9 | 6 | 13 | 11 | 6 | 9 | 101 |
7. | Robert Polak | Automobilklub Polski | Ford Fiesta XR2i | 10 | 20 | 9 | 11 | 15 | 15 | 80 | |||||
8. | Janusz Siniarski | Automobilklub Polski | Skoda Felicia | 15 | 12 | 15 | 17 | 11 | 7 | 77 | |||||
9. | Łukasz Zoll | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Volkswagen Polo | 2 | 3 | 6 | 8 | 8 | 9 | 8 | 12 | 8 | 7 | 71 | |
10. | Wojciech Koczeski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 125p | 5 | 13 | 9 | 7 | 7 | 8 | 9 | 8 | 66 | |||
Sklasyfikowano 24 zawodników. | |||||||||||||||
Klasa 2: |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||||
1. | Antoni Skudło | Hella Polska - A. Śląski | Nissan Micra | 17 | 15 | 20 | 17 | 15 | 17 | 15 | 12 | 20 | 20 | 20 | 188 |
2. | Jacek Chojnacki | Jet-Castrol - A. Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | 20 | 20 | 17 | 20 | 20 | 20 | 17 | 15 | 17 | 15 | 181 | |
3. | Tomasz Skarżyński | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | 15 | 17 | 15 | 13 | 13 | 15 | 17 | 20 | 13 | 13 | 11 | 162 |
4. | Marek Andrysz | Automobilklub Karkonoski | Fiat Cinquecento 900 | 12 | 13 | 11 | 17 | 20 | 13 | 12 | 11 | 17 | 126 | ||
5. | Tomasz Nowak | Automobilklub Polski | Fiat Cinquecento 900 | 13 | 12 | 13 | 12 | 8 | 11 | 11 | 17 | 15 | 13 | 125 | |
6. | Józef Rutkowski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | 11 | 9 | 10 | 10 | 11 | 11 | 10 | 9 | 12 | 10 | 103 | |
7. | Arkadiusz Leszek | Automobilklub Polski | Polski Fiat 126p | 8 | 7 | 9 | 10 | 12 | 15 | 11 | 8 | 9 | 89 | ||
8. | Bogusław Kurtyka | Toruński Klub Motorowy | Syrena 105 | 9 | 10 | 12 | 11 | 10 | 12 | 8 | 9 | 7 | 88 | ||
9. | Włodzimierz Pawluczuk | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | 10 | 8 | 15 | 12 | 13 | 13 | 10 | 81 | ||||
10. | Tomasz Carzasty | Automobilklub Polski | Fiat Cinquecento 900 | 9 | 10 | 8 | 27 | ||||||||
Sklasyfikowano 13 zawodników. | |||||||||||||||
Klasa 1: |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||||
1. | Tomasz Oleksiak | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 126p | 20 | 20 | 17 | 20 | 20 | 20 | 17 | 11 | 20 | 20 | 20 | 205 |
2. | Piotr Radtke | Automobilklub Polski | Polski Fiat 126p | 11 | 15 | 11 | 17 | 17 | 17 | 20 | 13 | 17 | 15 | 13 | 166 |
3. | Grzegorz Carzasty | Automobilklub Polski | Polski Fiat 126p | 13 | 13 | 15 | 15 | 11 | 12 | 5 | 20 | 15 | 12 | 10 | 141 |
4. | Tomasz Sokulski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 126p | 15 | 10 | 11 | 12 | 6 | 9 | 17 | 11 | 17 | 11 | 119 | |
5. | Roman Panek | Automobilklub Polski | Polski Fiat 126p | 17 | 17 | 20 | 12 | 13 | 13 | 6 | 17 | 115 | |||
6. | Dominik Brymora | Automobilklub Częstochowski | Polski Fiat 126p | 10 | 9 | 3 | 5 | 15 | 15 | 15 | 9 | 11 | 15 | 107 | |
7. | Bartłomiej Lewandowski | Automobilklub Polski | Polski Fiat 126p | 12 | 12 | 13 | 5 | 12 | 9 | 13 | 8 | 84 | |||
8. | Arkadiusz Młotek | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 126p | 1 | 12 | 13 | 6 | 13 | 11 | 6 | 5 | 7 | 7 | 81 | |
9. | Tomasz Skinder | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 126p | 9 | 11 | 6 | 15 | 12 | 10 | 12 | 75 | ||||
10. | Krzysztof Stankiewicz | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 126p | 8 |
10 |
7 |
10 |
7 |
8 |
7 |
5 |
62 |
|||
Sklasyfikowano 30 zawodników. | |||||||||||||||
Wyścigi handicapowe: |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||||
1. |
Mikołaj Otto | Automobilklub Polski | Honda Civic VTi |
Eliminacje: 1 - Toruń, 2 - Toruń, 3 - Słomczyn, 4 - Słomczyn, 5 - Słomczyn, 6 - Słomczyn, 7 - Słomczyn, 8 - Toruń, 9 - Toruń, 10 - Słomczyn, 11 - Słomczyn
Podział samochodów na grupy według regulaminów FIA:
- Grupa A - Samochody turystyczne wyprodukowane w
ilości co najmniej 2500 egzemplarzy w ciągu kolejnych 12
miesięcy z dużą ilością możliwych przeróbek
polepszających osiągi pojazdu.
- Grupa N - Samochody turystyczne wyprodukowane w ilości co
najmniej 2500 egzemplarzy w ciągu kolejnych 12 miesięcy. Prawie
całkowity zakaz przeróbek mających na celu poprawienie
osiągów samochodu.
- Dywizja 1 - Samochody grupy A przygotowane do startu w
rallycrossie, przy czym dozwolony był tu znacznie większy
zakres modyfikacji.
- Dywizja 2 - Samochody grupy N przygotowane do startu w
rallycrossie.
Samochody startujące w MPRC podzielone były na klasy:
- klasa 1 - samochody Polski Fiat 126p 650 grupy A.
- klasa 2 - samochody jednonapędowe do 1000 cm3 dywizji
2.
- klasa 3 - samochody jednonapędowe do 1600 cm3
dywizji 2.
- klasa 4 - samochody powyżej 1600 cm3 dywizji 2.
System punktacji:
Punkty do MPRC przyznawano zawodnikom za 16 pierwszych
miejsc według systemu: 20-17-15-13-12-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1.
Źródła:
- Auto Moto Puls 1998
- Auto Sport 1998
- "Wielkie ściganie 1998" - Mirosław Rutkowski
<< MPRC 1997] [Strona główna] [Rallycross] [MPRC 1999 >>