[Strona główna] [Rajdy terenowe] [RMPST 1991 >>


Rajdowe Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych 1990

12-13.05.1990

1 eliminacja RMPST

Off Road Rally
26-27.05.1990 2 eliminacja RMPST Jeeping
30.06-1.07.1990 3 eliminacja RMPST Polskie Safari
8-9.09.1990 4 eliminacja RMPST Tarpaniada
14-15.09.1990 5 eliminacja RMPST Jeep Cross
28-29.09.1990 6 eliminacja RMPST

Rajd zakończenie sezonu


Klasyfikacje Rajdowych Mistrzostw Polski Samochodów Terenowych 1990

Klasyfikacja generalna: 1 2 3 4 5 6  
1. Maciej Majchrzak Automobilklub Łódzki Willys (15) 20 20 20 20 20 100
2. Marian Trela Autoklub Rzemieślnik Warszawa Willys 12 (12) 15 15 15 15 72
3. Henryk Lisowski Automobilklub Gorzowski Willys 20 15   12     47
4. Dariusz Andrzejewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Ford M 151 10     3 10 8 31
5. Marek Szelągowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa GAZ G3B     6 4 12 6 28
6. Piotr Małuszyński Automobilklub Łódzki Łada Niva     10   6 10 26
7. Tomasz Recław Automobilklub Łódzki Ford M 151 8       4 12 24
8. Wojciech Zarabski Automobilklub Gorzowski Willys       10 8   18
9. Marek Uszyński Automobilklub Dolnośląski     6 8       14
9. Wojciech Szczygłowicz Autoklub Rzemieślnik Warszawa     10       4 14
11. Roman Uchański Automobilklub Gorzowski Łada Niva 6 4     3   13
12. Stanisław Lisowski Automobilklub Gorzowski       12       12
13. Paweł Janaszek Autoklub Rzemieślnik Warszawa   4 8         12
14. Lech Jordan Automobilklub Gorzowski         8     8
15. Roman Prałat Automobilklub Wielkopolski GAZ G3B 1     6     7
16. Maciej Kalinowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa     3 3       6
17. Lothar Koll Automobilklub Gorzowski Willys   2 2     1 5
18. Stanisław Kęszycki Autoklub Rzemieślnik Warszawa   2         2 4
18. Sławomir Grzymała         4       4
20. Maciej Kęszycki Autoklub Rzemieślnik Warszawa   3           3
20. Paweł Teter SKM Warszawa             3 3
22. Janusz Czechowicz Automobilklub Gorzowski Willys         2   2
22. Mariusz Laskowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa         2     2
24. Stefan Jarkowski Automobilklub Gorzowski     1         1
24. Berndt Dannenberg           1     1
24. Piotr Ilski Automobilklub Gorzowski           1   1
24. Waldemar Szafrański Automobilklub Opolski      

1

     

1

 
Klasa O: 1 2 3 4 5 6  
1. Maciej Majchrzak Automobilklub Łódzki Willys (6) 9 9 9 9 (9) 36
2. Marian Trela Autoklub Rzemieślnik Warszawa Willys (4) (4) 6 6 6 6 24
3. Henryk Lisowski Automobilklub Gorzowski Willys 9 6   4 3   22
4. Paweł Janaszek Autoklub Rzemieślnik Warszawa   3 3     1 2 9
4. Marek Uszyński Automobilklub Dolnośląski     2 3 1   3 9
6. Stanisław Kęszycki Autoklub Rzemieślnik Warszawa   2 1       4 7
6. Lech Jordan Automobilklub Gorzowski         3 4   7
8. Stanisław Lisowski Automobilklub Gorzowski       4   2   6
9. Sławomir Grzymała         2 2     4
10. Leszek Kulik Automobilklub Dolnośląski       1     1 2
11. Jerzy Diak     1           1
 
Klasa S2: 1 2 3 4 5 6  
1. Dariusz Andrzejewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Ford M 151 9 (1) (3) 9 9 6 33
2. Lothar Koll Automobilklub Gorzowski Willys (3) 9 9 6   4 28
3. Tomasz Recław Automobilklub Łódzki Ford M 151 6   6 (1) 6 9 27
4. Dieter Chojnacki       4 4   4   12
5. Jan Bugajski       6         6
5. Bernd Schaefer           4 2   6
7. Ewa Koch ORC Berlin   2       3   5
7. Wawrzyniec Wojtasik Automobilklub Wielkopolski     2       3 5
9. Maciej Kęszycki Autoklub Rzemieślnik Warszawa   4           4
9. Piotr Szyszko       3 1       4
11. Ludger Trier           3     3
12. Rajmund Wolfram           2     2
12. Andrzej Kulicki     1         1 2
12. Wojciech Recław Automobilklub Łódzki       2       2
12. Hainz Holz ORC Berlin             2 2
16. Ralf Blase             1   1
 
Klasa S1: 1 2 3 4 5 6  
1. Piotr Małuszyński Automobilklub Łódzki Łada Niva (2) 3 9 (3) 6 9 27
2. Wojciech Zarabski Automobilklub Gorzowski Willys 4 2 (1) 9 9 (1) 24
3. Roman Uchański Automobilklub Gorzowski Łada Niva 9 6   (1) 4 3 22
4. Wojciech Szczygłowicz Autoklub Rzemieślnik Warszawa     9 4     6 19
5. Paweł Teter SKM Warszawa     4 2     4 10
6. Mariusz Laskowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa         6 2   8
7. Kurt Grith ORC Berlin   6       1   7
8. Waldemar Szafrański Automobilklub Opolski       6       6
9. Berndt Dannenberg     1     4     5
9. Piotr Ilski Automobilklub Gorzowski           3 2 5
11. Dietlef Stressow Automobilklub Gorzowski   3           3
11. Hipolit Rokicki Autoklub Rzemieślnik Warszawa     1   2     3
11. Mariusz Komacki         3       3
 
Klasa P: 1 2 3 4 5 6  
1. Marek Szelągowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa GAZ G3B   (4) 9 6 9 9 33
2. Roman Prałat Automobilklub Wielkopolski GAZ G3B 9   4 9 (2) 4 26
3. Janusz Czechowicz Automobilklub Gorzowski Willys 6 (1) 3 (3) 6 6 21
4. Maciej Kalinowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa   1 9 6 4 (1)   20
5. Michał Winogrodzki AP Warszawa   4 2 2       8
6. Stefan Jarkowski Automobilklub Gorzowski     6         6
6. Jerzy Ziomkowski Automobilklub Gorzowski       1 2 3   6
8. Stanisław Krauze Automobilklub Wielkopolski   3         2 5
9. Tomasz Żelasko AP Warszawa         1   3 4
9. Stanisław Brukalski Automobilklub Gorzowski           4   4
11. Arkadiusz Sąsara AP Warszawa   2         1 3
11. Adam Jabłoński SKM Warszawa     3         3
 
Pogrubioną czcionką wyróżniono zawodników, którym przyznano tytuły Mistrzów i Wicemistrzów Polski.

Eliminacje: 1 - Off Road Rally, 2 - Jeeping, 3 - Polskie Safari, 4 - Tarpaniada, 5 - Jeep Cross, 6 - Rajd zakończenie sezonu


Podział na klasy samochodów startujących w RMPST:
- klasa O - otwarta - samochody terenowe z dozwolonym bardzo dużym zakresem przeróbek.
- klasa S2 - samochody seryjne z silnikami powyżej 1600 cm3
- klasa S1 - samochody seryjne z silnikami o pojemności do 1600 cm3
- klasa P - popularna - samochody produkcji radzieckiej (np. GAZ, UAZ) oraz inne (np. Willys), w których zamontowano silniki M 20, M 21, Wołga lub Muscel.

Punkty w klasyfikacji generalnej przyznawano za 10 pierwszych miejsc według systemu: 20-15-12-10-8-6-4-3-2-1. Zawodnikom zaliczano 5 najlepszych wyników.
W klasach punkty przyznawano za 6 pierwszych miejsc według klucza: 9-6-4-3-2-1. Do końcowej klasyfikacji zawodnikom zaliczano 4 najlepsze wyniki.


Źródła:
- Materiały: Grzegorz Chyła
- Motor 1990


[Strona główna] [Rajdy terenowe] [RMPST 1991 >>