<< RMPST 1995] [Strona główna] [Rajdy terenowe] [RMPST 1997 >>
| 26-27.04.1996 | 1 eliminacja RMPST | Gorzów |
| ? | 2 eliminacja RMPST | Gorzów |
| 29-30.06.1996 | 3 eliminacja RMPST | 23. Polskie Safari |
| 17-18.08.1996 | 4 eliminacja RMPST | Warszawa |
| 5-6.10.1996 | 5 eliminacja RMPST | Gorzów |
| 1-3.11.1996 | 6 eliminacja RMPST Rajd międzynarodowy |
11.
Rajd Jelcza (RMPST) 11. Rajd Jelcza (rajd międzynarodowy) |
| Klasyfikacja generalna: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||||
| 1. | Stanisław Lisowski Piotr Binaś |
Automobilklub Gorzowski | Merlis 3000 | 20 | 20 | 12 | 10 | 20 | 82 | |
| 2. | Mariusz Laskowski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Jeep Wrangler | 12 | 10 | 20 | 15 | 57 | ||
| 3. | Dariusz Andrzejewski Edward Nowicki |
Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Jeep Wrangler | 15 | 20 | 15 | 4 | 54 | ||
| 4. | Jerzy Dębski | Automobilklub Gorzowski | Mercedes G 280; Steyer Puch 2.8 | 15 | 20 | 35 | ||||
| 5. | Wojciech Mętel Tadeusz Andrzejewski |
Autotraper Łódź | Toyota Land Cruiser | 10 | 12 | 10 | 32 | |||
| 6. | Jaroslav Buchar | Automobilklub Dolnośląski | UAZ Maraton | 4 | 10 | 15 | 29 | |||
| 7. | Jacek Paśkiewicz | Automobilklub Gorzowski | GAZ 69 | 6 | 3 | 6 | 6 | (3) | 8 | 29 |
| 8. | Maciej Majchrzak Jerzy Kociński |
Autotraper Łódź | Mercedes G 280 | 4 | 8 | 15 | 27 | |||
| 9. | Andrzej Dudziak | Automobilklub Dolnośląski | GAZ 69 | 8 | 1 | 12 | 4 | 25 | ||
| 10. | Henryk Lisowski Maciej Szykuła |
Automobilklub Gorzowski | Willys MB | 10 | 12 | 22 | ||||
| 11. | Tomasz Lisowski | Automobilklub Gorzowski | Suzuki Samurai | 8 | 8 | 2 | 18 | |||
| 12. | Leszek Czajkowski | Automobilklub Polski | GAZ 69 | 3 | 2 | 8 | 13 | |||
| 13. | Dariusz Zapisek | Automobilklub Gorzowski | 12 | 12 | ||||||
| 14. | Wojciech Koziński | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | GAZ 69 | 2 | 1 | 6 | 9 | |||
| 15. | Sławomir Chłoń | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Jeep Wrangler | 6 | 1 | 7 | ||||
| 16. | Norbert Ćwikliński | Automobilklub Gorzowski | Suzuki Samurai | 3 | 3 | 1 | 7 | |||
| 17. | Sławomir Wasiak | Automobilklub Gorzowski | 6 | 6 | ||||||
| 18. | Tomasz Recław | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Land Rover | 4 | 4 | |||||
| 18. | Arkadiusz Sąsara | Automobilklub Polski | Łada Niva | 4 | 4 | |||||
| 18. | Artur Witkowski | Automobilklub Sudecki | UAZ 469 B | 1 | 3 | 4 | ||||
| 21. | Marcin Grydziuszko Krzysztof Jankowski |
Automobilklub Gorzowski | 2 | 2 | ||||||
| 21. | Hubert Ścibor | Automobilklub Polski | 2 | 2 | ||||||
| 21. | Zbigniew Stawski | Automobilklub Polski | 2 | 2 | ||||||
| 24. | Roman Uchański Jarosław Uchański |
Automobilklub Gorzowski | Jeep Wrangler | 1 | 1 | |||||
| 24. | Marcin Bukowski Wojciech Bukowski |
Automobilklub Gorzowski | 1 | 1 | ||||||
| Klasa O: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||||
| 1. | Stanisław Lisowski Piotr Binaś |
Automobilklub Gorzowski | Merlis 3000 | 9 | 9 | 6 | (3) | 9 | 33 | |
| 2. | Wojciech Mętel Tadeusz Andrzejewski |
Autotraper Łódź | Toyota Land Cruiser | 4 | 4 | 6 | 9 | 23 | ||
| 3. | Maciej Majchrzak Jerzy Kociński |
Autotraper Łódź | Mercedes G 280 | 4 | 4 | 9 | 3 | 20 | ||
| 4. | Henryk Lisowski Maciej Szykuła |
Automobilklub Gorzowski | Willys MB | 6 | 6 | 12 | ||||
| 5. | Marcin Bukowski Wojciech Bukowski |
Automobilklub Gorzowski | 3 | 3 | 2 | 8 | ||||
| 6. | Tomasz Recław | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | 2 | 4 | 6 | |||||
| Klasa S2: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||||
| 1. | Mariusz Laskowski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Jeep Wrangler | 6 | 6 | 9 | 9 | 30 | ||
| 2. | Dariusz Andrzejewski Edward Nowicki |
Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Jeep Wrangler | 9 | 9 | 6 | 6 | 30 | ||
| 3. | Jerzy Dębski | Automobilklub Gorzowski | Mercedes G 280; Steyer Puch 2.8 | 9 | 3 | 9 | 21 | |||
| 4. | Sławomir Chłoń | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Jeep Wrangler | 4 | 4 | 8 | ||||
| 5. | Dariusz Zapisek | Automobilklub Gorzowski | 1 | 6 | 7 | |||||
| 6. | Sławomir Wasiak | Automobilklub Gorzowski | 2 | 4 | 6 | |||||
| Klasa S1: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||||
| 1. | Norbert Ćwikliński Remigiusz Brukalski |
Automobilklub Gorzowski | Suzuki Samurai | 6 | (4) | 6 | 6 | 6 | 24 | |
| 2. | Arkadiusz Sąsara | Automobilklub Polski | Łada Niva | 9 | 6 | 4 | 4 | 23 | ||
| 3. | Tomasz Lisowski | Automobilklub Gorzowski | Suzuki Samurai | 4 | 9 | 9 | 22 | |||
| 4. | Zbigniew Stawski | Automobilklub Polski | 3 | 9 | 12 | |||||
| 5. | Roman Uchański Jarosław Uchański |
Automobilklub Gorzowski | 2 | 3 | 5 | |||||
| Klasa P: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||||
| 1. | Jacek Paśkiewicz | Automobilklub Gorzowski | GAZ 69 | 9 | 6 | 6 | 9 | (2) | (6) | 30 |
| 2. | Andrzej Dudziak | Automobilklub Dolnośląski | GAZ 69 | (2) | 9 | 4 | 9 | 4 | 26 | |
| 3. | Jaroslav Buchar | Automobilklub Dolnośląski | UAZ Maraton | 9 | 6 | 9 | 24 | |||
| 4. | Leszek Czajkowski | Automobilklub Polski | GAZ 69 | 6 | 4 | 4 | 14 | |||
| 5. | Wojciech Koziński | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | GAZ 69 | 4 | 4 | 3 | 11 | |||
| 6. | Artur Witkowski | Automobilklub Sudecki | UAZ 469 B | 2 | 3 | 3 | 3 | 11 | ||
| 7. | Hubert Ścibor | Automobilklub Polski | 3 | 6 | 9 | |||||
| 8. | Andrzej Kawalec | Automobilklub Gorzowski | 1 | 1 | 2 | |||||
| Pogrubioną czcionką wyróżniono zawodników, którym przyznano tytuły Mistrzów i Wicemistrzów Polski. | ||||||||||
| Klasyfikacja klubowa (Puchar PZM): | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||||
| 1. | Automobilklub Gorzowski | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 45 | |||
| 2. | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 30 | |||
| 3. | Automobilklub Polski | 4 | 4 | 4 | 12 | |||||
| 4. | Automobilklub Dolnośląski | 9 | 9 | |||||||
| 5. | Autotraper Łódź | 3 | 4 | 7 | ||||||
Eliminacje: 1 - Gorzów, 2 - Gorzów, 3 - Polskie Safari, 4 - Warszawa, 5 - Gorzów, 6 - Rajd Jelcza
Podział na klasy samochodów startujących w RMPST:
- klasa O - otwarta - samochody terenowe z dozwolonym
bardzo dużym zakresem przeróbek.
- klasa S2 - samochody seryjne z silnikami powyżej 1600 cm3
- klasa S1 - samochody seryjne z silnikami o pojemności do 1600
cm3
W samochodach seryjnych można dokonywać przeróbek dotyczących
kół, amortyzatorów, skrzyni biegów, reduktora oraz osprzętu
silnika.
- klasa P - popularna - samochody GAZ, UAZ, Willys, Muscel.
Regulamin wymieniał typy silników jakie można było w nich
montować poza oryginalnymi.
- klasa C - ciężka - samochody wyprodukowane do 1950 roku o
ciężarze własnym powyżej 2100 kg, oraz wyprodukowane
później o ciężarze powyżej 3500 kg.
System punktacji:
Punkty w klasyfikacji generalnej przyznawano za 10 pierwszych
miejsc według systemu: 20-15-12-10-8-6-4-3-2-1. Punkty w klasach
oraz klasyfikacjach zespołowych przyznawano za 6 pierwszych
miejsc według klucza: 9-6-4-3-2-1.
Do końcowej klasyfikacji generalnej zaliczano zawodnikom 5
najlepszych wyników. Do końcowej punktacji w klasach
przyznawano zawodnikom 4 najlepsze wyniki.
Źródła:
- Moto Plus 1996
- rmpst.org
- Sport 1996
- "Wielkie ściganie 1996" - Mirosław Rutkowski
<< RMPST 1995] [Strona główna] [Rajdy terenowe] [RMPST 1997 >>