<< RMPST 1998] [Strona główna] [Rajdy terenowe] [RMPST 2000 >>


Rajdowe Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych 1999

2-3.05.1999 1 eliminacja RMPST Rajd Hałda 99
14-16.05.1999 2 eliminacja RMPST Gorzów
4-6.06.1999 3 eliminacja RMPST Łódź
25-27.06.1999 4 eliminacja RMPST Polskie Safari
13-15.08.1999 5 eliminacja RMPST Rajd Rzemieślnika
3-5.09.1999 6 eliminacja RMPST Łódź
24-26.09.1999 7 eliminacja RMPST Gorzów
? 8 eliminacja RMPST Rajd Hałda

Klasyfikacje Rajdowych Mistrzostw Polski Samochodów Terenowych 1999

Klasyfikacja generalna: 1 2 3 4 5 6 7 8  
1. Dariusz Andrzejewski
Arkadiusz Sąsara
Autoklub Rzemieślnik Warszawa
Automobilklub Polski
Jeep Wrangler 10 15 8 20 20 20     93
2. Stanisław Lisowski Automobilklub Gorzowski Merlis 3.0 20 12   2 10 12   15 71
3. Sławomir Wasiak
Marcin Grydziuszko
Automobilklub Gorzowski
BKF Fedorowicz
Nissan Patrol 12 8 15     15   20 70
4. Piotr Beaupre
Jacek Lisicki
Autotraper Mitsubishi Pajero 8 10 20 10     15   63
5. Wojciech Koziński
Wojciech Wojtczak
Autoklub Rzemieślnik Warszawa SAM   3   12 15 1 12 12 55
6. Sławomir Chłoń
Krzysztof Jagóra
Autoklub Rzemieślnik Warszawa Jeep Wrangler     12 15   4 3 10 44
7. Jerzy Dębski
Norbert Ćwikliński
Automobilklub Gorzowski Mercedes 500 GE   4 4     6 20 4 38
8. Dariusz Zapisek
Tomasz Jakubowski
Automobilklub Gorzowski Mitsubishi Pajero 15 20             35
9. Mariusz Laskowski
Zbigniew Stawski
Autoklub Rzemieślnik Warszawa
Automobilklub Polski
Jeep Wrangler 6   6   3 8 10   33
10. Bartosz Duda
Marcin Kozak
Autoklub Rzemieślnik Warszawa Honker 4WD 4   10 4 8   1 2 29
11. Jaroslav Buchar
Ladislav Cisar
Automobilklub Dolnośląski UAZ Maraton TD 3     6   2 4 8 23
12. Marek Zając Automobilklub Gorzowski Mercedes 300 GE         12   8   20
13. Andrzej Dudziak
Marcin Proszkowski
Automobilklub Dolnośląski SAM MAD Buggy 1 6 3   2   6   18
14. Andrzej Nowakowski
Irena Nowakowska
Automobilklub Podkarpacki Toyota Land Cruiser   2     6     6 14
15. Maciej Kaczmarski Automobilklub Dolnośląski Nissan Patrol   1   8     2 1 12
16. Grzegorz Szwagrzyk Autoklub Rzemieślnik Warszawa GAZ 69           3   3 6
17. Jacek Zaleski
Jacek Czerwiński
Autotraper Łada Niva       1 4       5
18. Rafał Kołodziejczyk
Maja Trębacz
Automobilklub Gorzowski Suzuki Samurai 2   1           3
18. Piotr Urbaniak
Marcin Płatek
Automobilklub Gorzowski UAZ 469       3         3
20. Roland Kania
Leszek Strzelczyk
Automobilklub Opolski GAZ 69     2           2
 
Klasa O: 1 2 3 4 5 6 7 8  
1. Dariusz Andrzejewski
Arkadiusz Sąsara
Autoklub Rzemieślnik Warszawa
Automobilklub Polski
Jeep Wrangler 3 6 4 9 9 9     40
2. Stanisław Lisowski Automobilklub Gorzowski Merlis 3.0 9 4   2 3 4   6 28
3. Sławomir Wasiak
Marcin Grydziuszko
Automobilklub Gorzowski
BKF Fedorowicz
Nissan Patrol 4 2 6     6   9 27
4. Piotr Beaupre
Jacek Lisicki
Autotraper Mitsubishi Pajero 2 3 9 4     6   24
5. Wojciech Koziński
Wojciech Wojtczak
Autoklub Rzemieślnik Warszawa SAM       6 6 1 4 4 21
6. Jerzy Dębski
Norbert Ćwikliński
Automobilklub Gorzowski Mercedes 500 GE     2     2 9 2 15
7. Marek Zając Automobilklub Gorzowski Mercedes 300 GE         4   2   6
8. Andrzej Nowakowski
Irena Nowakowska
Automobilklub Podkarpacki Toyota Land Cruiser         2     3 5
9. Maciej Kaczmarski Automobilklub Dolnośląski Nissan Patrol       3       1 4
10. Andrzej Dudziak
Marcin Proszkowski
Automobilklub Dolnośląski SAM MAD Buggy   1 1       1   3
11. Jacek Zaleski
Jacek Czerwiński
Autotraper Łada Niva       1 1       2
 
Klasa S II: 1 2 3 4 5 6 7 8  
1. Mariusz Laskowski
Zbigniew Stawski
Autoklub Rzemieślnik Warszawa
Automobilklub Polski
Jeep Wrangler 1   3     9 3   16
2. Dariusz Zapisek
Tomasz Jakubowski
Automobilklub Gorzowski Mitsubishi Pajero 6 9             15
 
Klasa S I: 1 2 3 4 5 6 7 8  
1. Sławomir Chłoń
Krzysztof Jagóra
Autoklub Rzemieślnik Warszawa Jeep Wrangler   3 9 9   6 6 9 42
2. Bartosz Duda
Marcin Kozak
Autoklub Rzemieślnik Warszawa Honker 4WD 9 2 6 4 9   4 3 37
3. Rafał Kołodziejczyk
Maja Trębacz
Automobilklub Gorzowski Suzuki Samurai 4 6 3           13
4. Roman Flaga
Marian Zaleski
Automobilklub Krakowski   3             2 5
 
Klasa P: 1 2 3 4 5 6 7 8  
1. Jaroslav Buchar
Ladislav Cisar
Automobilklub Dolnośląski UAZ Maraton TD 6 4   6   3 9 6 34
2. Grzegorz Szwagrzyk Autoklub Rzemieślnik Warszawa GAZ 69   9 2   4 4   4 23
3. Roland Kania
Leszek Strzelczyk
Automobilklub Opolski GAZ 69 2   4   6 2     14
4. Piotr Urbaniak
Marcin Płatek
Automobilklub Gorzowski UAZ 469     1 3         4
 
Klasa MT: 1 2 3 4 5 6 7 8  
1. Bogdan Kostecki
Marek Maciołek
Żubry Kraków Rover 9   6   9 9     33
2. Robert Pstrągowski
Oskar Prądzyński
        9     4     13
3. Ireneusz Korycki
Andrzej Rolka
Automobilklub Morski    

9

           

9

4. Karol Zarycki
Tomasz Zawodniak
Autoklub Rzemieślnik Warszawa       4   4       8
5. Wojciech Polowiec
Bartosz Zydroń
Autotraper   6               6
5. Jan Kuchowicz
Bartosz Kuchowicz
Automobilklub Gorzowski     6             6
5. Piotr Urbaniak
Marcin Płatek
Automobilklub Gorzowski             6     6
5. Maciej Szurkowski
Sebastian Abramowicz
KM Duet           6       6
9. Adam Makosiewicz
Krzysztof Prokop
        2     3     5
10. Grzegorz Szwagrzyk
Michał Korczak
Autoklub Rzemieślnik Warszawa   4               4
11. Marek Błaszczyk
Rafał Brochmann
        3           3
11. Jerzy Bac
Piotr Pikulicki
Automobilklub Dolnośląski   3               3
 
Pogrubioną czcionką wyróżniono nazwiska zawodników, którym przyznano tytuły Mistrzów i Wicemistrzów Polski.

Eliminacje: 1 - R. Hałda, 2 - Gorzów, 3 - Łódź, 4 - Polskie Safari, 5 - R. Rzemieślnika, 6 - Łódź, 7 - Gorzów, 8 - R. Hałda


Podział na klasy samochodów startujących w RMPST:
- klasa O - otwarta - samochody terenowe z dozwolonym bardzo dużym zakresem przeróbek.
- klasa S II - samochody seryjne z silnikami powyżej 1600 cm3
- klasa S I - samochody seryjne z silnikami o pojemności do 1600 cm3
W samochodach seryjnych można dokonywać przeróbek dotyczących kół, amortyzatorów, skrzyni biegów, reduktora oraz osprzętu silnika.
- klasa P - popularna - samochody GAZ, UAZ, Willys, Muscel.
- klasa MT - militarno-turystyczna

System punktacji:
Punkty w klasyfikacji generalnej przyznawano za 10 pierwszych miejsc według systemu: 20-15-12-10-8-6-4-3-2-1. Punkty w klasach i w klasyfikacji zespołowej przyznawano za 6 pierwszych miejsc według klucza: 9-6-4-3-2-1.


Źródła:
- Auto Moto 1999
- Auto Sport 1999
- "Wielkie ściganie 1999" - Mirosław Rutkowski


<< RMPST 1998] [Strona główna] [Rajdy terenowe] [RMPST 2000 >>