<< 1 el. WSMP 1984 - Poznań] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1984] [3 el. WSMP 1984 - Toruń >>
Wyniki wyścigów: | ||||
Klasa 1: | ||||
Trening: 1. I. Trzeszczkowski - 2:50,9; 2. Chojnacki - 2:54,1; 3. Brymora - 2:55,9; 4. Paradowski - 2:56,5; 5. Herba - 2:57,1; 6. Zagórski: 7. Gaik; 8. Winkowski; 9. Chałupnik; 10. Witt; 11. Wojdaliński; 12. R. Krotoski; 13. Wysmyk; 14. Mieszczański; 15. Tanderski; 16. Iwański; 17. Jankun; 18. Świejkowski; 19. Martynkin; 20. Kut; 21. Mazurek; 22. Wiśniak | ||||
Wyścig (10 okr. x 4,160 km = 41,600 km): | ||||
1. | Jacek Chojnacki | Automobilklub Warszawski | Polski Fiat 126p | 29:29,7 (84,63 km/h) |
2. | Zbyszko Gaik | Automobilklub Wielkopolski | Polski Fiat 126p | 29:43,6 |
3. | Zdzisław Brymora | Automobilklub Częstochowski | Polski Fiat 126p | 29:43,6 |
4. | Sławomir Zagórski | Automobilklub Śląski | Polski Fiat 126p | 29:54,3 |
5. | Krzysztof Winkowski | Automobilklub Warszawski | Polski Fiat 126p | 29:54,7 |
6. | Robert Krotoski | Automobilklub Wielkopolski | Polski Fiat 126p | 30:20,8 |
7. | Bogusław Chałupnik | Automobilklub Beskidzki | Polski Fiat 126p | 30:22,4 |
8. | Robert Herba | Automobilklub Śląski | Polski Fiat 126p | 30:23,5 |
9. | Krzysztof Witt | Automobilklub Wielkopolski | Polski Fiat 126p | 30:25,0 |
10. | Witold Paradowski | Automobilklub Częstochowski | Polski Fiat 126p | 30:25,1 |
11. | Jacek Iwański | Automobilklub Warszawski | Polski Fiat 126p | 30:50,2 |
12. | Piotr Tanderski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 126p | 30:55,7 |
13. | Adam Mazurek | Automobilklub Warszawski | Polski Fiat 126p | 31:15,9 |
14. | Jarosław Jankun | Automobilklub Śląski | Polski Fiat 126p | 31:30,4 |
15. | Andrzej Martynkin | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 126p | 31:31,8 |
16. | Henryk Wiśniak | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 126p | 32:21,1 |
17. | Leszek Wojdaliński | Automobilklub Warszawski | Polski Fiat 126p | - 1 okr. |
Zdyskwalifikowani: | ||||
Mirosław Świejkowski | Automobilklub Toruński | Polski Fiat 126p | ||
Bogumił Kut | Automobilklub Śląski | Polski Fiat 126p | ||
Andrzej Kopczyński | Automobilklub Łódzki | Polski Fiat 126p | ||
Odpadli: | ||||
8 okr. | Ireneusz Trzeszczkowski | Automobilklub Toruński | Polski Fiat 126p | |
2 okr. | Krzysztof Mieszczański | Automobilklub Kaliski | Polski Fiat 126p | |
0 okr. | Sławomir Wysmyk | Automobilklub Łódzki | Polski Fiat 126p | |
Najszybsze okrążenie (6): Brymora - 2:54,6 (85,77 km/h) | ||||
Wystartowało 23 zawodników, sklasyfikowano 17, zdyskwalifikowanych 3. | ||||
Klasa 2: | ||||
Trening: 1. D. Kinderman - 2:35,5; 2. Kolasiński - 2:38,7; 3. Pawlak - 2:39,4; 4. G. Grabowski - 2:40,1; 5. Pięta - 2:41,1; 6. Skudło; 7. Wierzbołowski; 8. Dawid; 9. Czarnocki; 10. Caputa; 11. Zuber; 12. Winkowski; 13. Z. Kordek; 14. Kruk; 15. Mrówczyński; 16. Suchoń; 17. Ryszewski; 18. Kotas; 19. A. Polkowski; 20. I. Trzeszczkowski; 21. A. Grabowski; 22. Marcinkiewicz; 23. Czyżewski; 24. Puchalski | ||||
Wyścig (10 okr. x 4,160 km = 41,600 km): | ||||
1. | Dariusz Kinderman | Automobilklub Śląski | Polski Fiat 126p | 26:19,1 (93,95 km/h) |
2. | Piotr Kolasiński | Automobilklub Wielkopolski | Polski Fiat 126p | 26:22,4 |
3. | Krzysztof Caputa | FSM Bielsko - Automobilklub Beskidzki | Polski Fiat 126p | 26:57,7 |
4. | Jerzy Wierzbołowski | Automobilklub Dolnośląski | Polski Fiat 126p | 27:16,9 |
5. | Antoni Skudło | Automobilklub Śląski | Polski Fiat 126p | 28:25,6 |
Zdyskwalifikowani: | ||||
Andrzej Pięta | Automobilklub Łódzki | Polski Fiat 126p | ||
Marek Przybyła | Automobilklub Beskidzki | Polski Fiat 126p | ||
Witold Witkowski | Automobilklub Szczeciński | Polski Fiat 126p | ||
Tadeusz Kotas | Automobilklub Cieszyński | Polski Fiat 126p | ||
Ireneusz Trzeszczkowski | Automobilklub Toruński | Polski Fiat 126p | ||
Wojciech Ryszewski | Automobilklub Włocławski | Polski Fiat 126p | ||
Stanisław Dawid | Automobilklub Częstochowski | Polski Fiat 126p | ||
Andrzej Polkowski | Automobilklub Lubelski | Polski Fiat 126p | ||
Piotr Zuber | Automobilklub Beskidzki | Polski Fiat 126p | ||
Jacek Czyżewski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 126p | ||
Angelo Gilli | Automobilklub Beskidzki | Polski Fiat 126p | ||
Jacek Marcinkiewicz | Automobilklub Śląski | Polski Fiat 126p | ||
Odpadli: | ||||
8 okr. | Krzysztof Winkowski | Automobilklub Warszawski | Polski Fiat 126p | |
8 okr. | Mario Stula | Automobilklub Śląski | Polski Fiat 126p | |
4 okr. | Leszek Wojdaliński | Automobilklub Warszawski | Polski Fiat 126p | |
3 okr. | Grzegorz Grabowski | Automobilklub Warszawski | Polski Fiat 126p | |
3 okr. | Zbigniew Czarnocki | Automobilklub Warszawski | Polski Fiat 126p | |
2 okr. | Bogdan Pawlak | Automobilklub Warszawski | Polski Fiat 126p | |
2 okr. | Andrzej Stachurski | Automobilklub Lubelski | Polski Fiat 126p | |
Sławomir Kruk | Automobilklub Świętokrzyski | Polski Fiat 126p | ||
Zbigniew Kordek | Automobilklub Beskidzki | Polski Fiat 126p | ||
Waldemar Mrówczyński | Automobilklub Wielkopolski | Polski Fiat 126p | ||
Robert Herba | Automobilklub Śląski | Polski Fiat 126p | ||
Paweł Puchalski | Automobilklub Warszawski | Polski Fiat 126p | ||
Najszybsze okrążenie (6): D. Kinderman - 2:36,0 (95,7 km/h) | ||||
Prowadzenie w wyścigu: 1-5 okr.: D. Kinderman; 6 okr.: Puchalski; 7-10 okr.: D. Kinderman | ||||
Wystartowało 29 zawodników, sklasyfikowano 5, zdyskwalifikowanych 12. | ||||
Klasa 3: | ||||
Trening: 1. Krukowski - 2:26,9; 2. Cołoszyński - 2:29,6; 3. Godula - 2:29,8; 4. Sołtowski - 2:33,3; 5. Adamski - 2:33,4 | ||||
Wyścig (10 okr. x 4,160 km = 41,600 km): | ||||
1. | Andrzej Godula | Automobilklub Krakowski | Trabant | 25:34,8 (97,58 km/h) |
2. | Kazimierz Sołtowski | Automobilklub Szczeciński | Trabant | 25:52,1 |
3. | Zbigniew Szwagierczak | Automobilklub Wielkopolski | Polski Fiat 126p | 25:56,3 |
4. |
Włodzimierz Krukowski | Automobilklub Świętokrzyski | Polski Fiat 126p | 26:04,3 |
5. | Zbigniew Zapędowski | Automobilklub Łódzki | 26:05,9 | |
6. | Michał Adamski | Automobilklub Łódzki | 26:06,6 | |
7. | Włodzimierz Pawluczuk | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | 26:35,8 | |
8. | Dariusz Kinderman | Automobilklub Śląski | 26:41,9 | |
9. | Tadeusz Bryczek | Automobilklub Beskidzki | 26:44,9 | |
10. | Witalis Misiewicz | Automobilklub Lubelski | 27:28,1 | |
11. | Piotr Zuber | Automobilklub Beskidzki | 27:29,1 | |
12. | Wojciech Ryszewski | Automobilklub Włocławski | 27:42,4 | |
13. | Adam Michalski | Automobilklub Warszawski | 27:54,5 | |
14. | Andrzej Stachurski | Automobilklub Lubelski | 28:11,8 | |
15. | Sławomir Kruk | Automobilklub Świętokrzyski | - 1 okr. | |
16. | Klaudiusz Rak | Automobilklub Śląski | - 1 okr. | |
17. | Witold Witkowski | Automobilklub Szczeciński | - 1 okr. | |
18. | Andrzej Polkowski | Automobilklub Lubelski | - 1 okr. | |
19. | Paweł Puchalski | Automobilklub Warszawski | - 1 okr. | |
20. | Jerzy Wierzbołowski | Automobilklub Dolnośląski | - 1 okr. | |
Odpadli: | ||||
7 okr. | Iwona Mianowska | Automobilklub Krakowski | ||
6 okr. | Tomasz Barański | Automobilklub Łódzki | ||
5 okr. | Zbigniew Kordek | Automobilklub Beskidzki | ||
4 okr. | Krzysztof Winkowski | Automobilklub Warszawski | ||
3 okr. | Stanisław Dawid | Automobilklub Częstochowski | ||
3 okr. | Mirosław Kordek | Automobilklub Beskidzki | ||
2 okr. | Adam Sowa | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | ||
1 okr. | Wojciech Cołoszyński | Automobilklub Warszawski | Polski Fiat 126p | |
1 okr. | Jacek Czyżewski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | ||
Najszybsze okrążenie (2): Bryczek - 2:28,1 (101,12 km/h) | ||||
Prowadzenie w wyścigu: 1-5 okr.: Krukowski; 6 okr.: Barański; 7-10 okr.: Godula | ||||
Wystartowało 29 zawodników, sklasyfikowano 20. | ||||
Klasa 4 + 8: | ||||
Trening: 1. Janowski - 2:18,7; 2. A. Polak - 2:19,3; 3. Mielcarek - 2:20,8; 4. Mandera - 2:22,3; 5. Starkowski - 2:25,5; 6. Kudłaty; 7. Nowicki; 8. Godwod; 9. Bajuk; 10. Bekas; 11. A. Kozłowski; 12. Krzywda; 13. Chałas; 14. S. Polkowski; 15. Podleśny; 16. Wielochowski | ||||
Wyscig (10 okr. x 4,160 km = 41,600 km): | ||||
1. | Wacław Janowski | Automobilklub Dolnośląski | Zastava 1300 | 23:31,0 (108,14 km/h) |
2. | Andrzej Mielcarek | Automobilklub Wielkopolski | Zastava 1300 | 23:33,9 |
3. | Henryk Mandera | Automobilklub Śląski | Łada 1300 | 24:06,9 |
4. | Krzysztof Godwod | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | ||
5. | Marek Kozłowski | Automobilklub Lubelski | ||
6. | Andrzej Bajuk | Automobilklub Włocławski | ||
7. | Jerzy Bekas | Automobilklub Wielkopolski | ||
8. | Andrzej Krzywda | Automobilklub Śląski | ||
9. | Romuald Chałas | Automobilklub Warszawski | ||
10. | Wiesław Wielochowski | Automobilklub Warszawski | ||
11. | Stanisław Polkowski | Automobilklub Lubelski | ||
Odpadli: | ||||
2 okr. | Adam Polak | Automobilklub Warszawski | Polski Fiat 125p 1500 | |
1 okr. | Andrzej Kozłowski | Automobilklub Lubelski | ||
Władysław Starkowski | Automobilklub Dolnośląski | |||
Tadeusz Kudłaty | Automobilklub Dolnośląski | |||
Piotr Nowicki | Automobilklub Wielkopolski | |||
Najszybsze okrążenie (3): Janowski - 108,43 km/h | ||||
Prowadzenie w wyścigu: 1-10 okr: Janowski | ||||
Wystartowało 16 zawodników, sklasyfikowano 11. | ||||
Klasa 5: | ||||
Trening: 1. Bogusławski - 2:14,1; 2. A. Polak - 2:17,9; 3. Janowski - 2:20,7; 4. Granica - 2:24,5; 5. Kudłaty - 2:25,6; 6. Starkowski; 7. Dyszy; 8. Moritz; 9. Pazdor; 10. S. Polkowski; 11. E. Kinderman; 12. Krzywda | ||||
Wyścig (10 okr. x 4,160 km = 41,600 km): | ||||
1. | Maciej Bogusławski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | MB-03 | 23:00,4 (108,5 km/h) |
2. | Edward Kinderman | Automobilklub Śląski | Polonez Prototyp 1800 | 23:30,7 |
3. | Andrzej Kleina | AMK Drwęca | Opel Kadett | 23:49,3 |
4. | Władysław Starkowski | Automobilklub Dolnośląski | Zastava 1300 | 23:55,7 |
5. | Stanisław Polkowski | Automobilklub Lubelski | Polski Fiat 125p | - 1 okr. |
6. | Andrzej Pazdor | Automobilklub Krakowski | Prototyp 1500 | - 1 okr. |
7. | Adam Sowa | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 126p 800 | - 1 okr. |
8. | Jerzy Dyszy | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 125p | - 2 okr. |
9. | Janusz Podleśny | Automobilklub Lubelski | Polski Fiat 125p | - 2 okr. |
Odpadli: | ||||
6 okr. | Andrzej Krzywda | Automobilklub Śląski | Polski Fiat 125p | |
6 okr. | Włodzimierz Krukowski | Automobilklub Świętokrzyski | Polski Fiat 126p | |
5 okr. | Wacław Janowski | Automobilklub Dolnośląski | Zastava 1300 | |
5 okr. | Ryszard Granica | Automobilklub Cieszyński | Łada 1600 | |
4 okr. | Adam Polak | Automobilklub Warszawski | Polski Fiat 125p 1500 | |
1 okr. | Tadeusz Kudłaty | Automobilklub Dolnośląski | Polski Fiat 125p | |
1 okr. | Robert Moritz | Automobilklub Warszawski | Łada 1600 | |
Najszybsze okrążenie (3): Bogusławski - 2:14,0 (111,76 km/h) | ||||
Prowadzenie w wyścigu: 1-10 okr: Bogusławski | ||||
Wystartowało 16 zawodników, sklasyfikowano 9. | ||||
Klasa 6: | ||||
Trening: 1. Szmidt - 2:04,9; 2. Mazur - 2:06,1; 3. Kochański - 2:07,8; 4. Kiełbania - 2:08,7; 5. Gutmacher - 2:09,9; 6. Banaszak; 7. Lenartowicz; 8. L. Wojciechowski; 9. Nalewaj; 10. Szczęsny; 11. Głowacki; 12. Obarski; 13. Sumara; 14. Kostikow; 15. Chałas; 16. Jeromin; 17. Pokorski; 18. Kościuszko | ||||
Wyścig (10 okr. x 4,160 km = 41,600 km): | ||||
1. | Jerzy Mazur | Automobilklub Dolnośląski | MTX 1-06 | 20:55,0 |
2. | Jacek Szmidt | Automobilklub Toruński | MTX 1-06 | 20:57,5 |
3. | Stefan Banaszak | Automobilklub Szczeciński | Promot 83 | 21:49,2 |
4. | Józef Gutmacher | Automobilklub Śląski | Promot 76 | 22:12,4 |
5. | Tomasz Jeromin | Automobilklub Świętokrzyski | Promot 79 | 22:12,4 |
6. | Marek Głowacki | Automobilklub Szczeciński | 22:25,8 | |
7. | Witold Nalewaj | Automobilklub Szczeciński | MTX 1-03 | 22:26,3 |
8. | Marek Kostikow | Automobilklub Wielkopolski | - 1 okr. | |
9. | Romuald Chałas | Automobilklub Warszawski | - 1 okr. | |
10. | Tomasz Szczęsny | Automobilklub Warszawski | Promot 83 | - 1 okr. |
11. | Andrzej Sumara | Automobilklub Morski | MTX 1-03 | - 1 okr. |
12. | Józef Kiełbania | Automobilklub Świętokrzyski | MTX 1-06 | - 1 okr. |
13. | Zbigniew Pokorski | Automobilklub Świętokrzyski | Promot 76 | - 1 okr. |
14. | Marek Obarski | Automobilklub Wielkopolski | Promot 79 | - 1 okr. |
15. | Jan Kościuszko | Automobilklub Krakowski | - 1 okr. | |
Nie sklasyfikowany: | ||||
Hieronim Kochański | Automobilklub Warszawski | MTX 1-03 | ||
Odpadli: | ||||
4 okr. | Lech Wojciechowski | Automobilklub Kaliski | Promot 83 | |
3 okr. | Piotr Lenartowicz | Automobilklub Świętokrzyski | Promot 78 | |
Najszybsze okrążenie (8): Mazur - 2:03,7 (121,07 km/h) | ||||
Prowadzenie w wyścigu: 1-10 okr.: Mazur | ||||
Wystartowało 18 zawodników, sklasyfikowano 15. | ||||
Klasa 7: | ||||
Trening: 1. J. Krotoski - 2:07,5; 2. Podkalicki - 2:08,7; 3. Kamiński - 2:09,4; 4. Zarzycki - 2:10,1; 5. Zygmunt - 2:11,9; 6. Orłowski; 7. A. Wojciechowski; 8. Górecki; 9. Grochowski; 10. Makowski; 11. Kłoda; 12. Osterloff; 13. Proć; 14. Kotowicz; 15. Nowaczyński; 16. Sikora; 17. Podsiadło | ||||
Wyścig (10 okr. x 4,160 km = 41,600 km): | ||||
1. | Jerzy Krotoski | Automobilklub Wielkopolski | Promot 82 | 21:37,5 |
2. | Mariusz Podkalicki | Automobilklub Szczeciński | Promot 76 | 21:38,2 |
3. | Eugeniusz Kulawik | Automobilklub Śląski | Promot 76 | 21:43,0 |
4. | Eugeniusz Zarzycki | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Promot 81 | |
5. | Andrzej Wojciechowski | Automobilklub Śląski | Promot 76 | |
6. | Tomasz Sikora | Automobilklub Świętokrzyski | Promot 82 | |
7. | Janusz Orłowski | Automobilklub Szczeciński | ||
8. | Piotr Górecki | Automobilklub Morski | Promot 77 | |
9. | Marek Oryński | Automobilklub Krakowski | Promot 77 | |
10. | Kazimierz Sołtowski | Automobilklub Szczeciński | Promot 81 | |
11. | Mirosław Kłoda | Automobilklub Świętokrzyski | Promot 76 | |
12. | Artur Makowski | Automobilklub Świętokrzyski | Promot 76 | |
Zdyskwalifikowany: | ||||
Grzegorz Kamiński | Automobilklub Toruński | Promot 82 | ||
Odpadli: | ||||
Ryszard Zygmunt | Automobilklub Morski | Promot 83 | ||
Jarosław Podsiadło | Automobilklub Świętokrzyski | Promot 75 | ||
Tomasz Osterloff | Automobilklub Toruński | Promot 75 | ||
Krzysztof Kotowicz | Automobilklub Wielkopolski | Promot 74 | ||
Andrzej Proć | Automobilklub Częstochowski | Promot 81 | ||
Dariusz Nowaczyński | Automobilklub Wielkopolski | Promot 77 | ||
Najszybsze okrążenie (9): J. Krotoski - 108,43 km/h | ||||
Wystartowało 19 zawodników, ukończyło wyścig 13, zdyskwalifikowany 1. | ||||
Klasyfikacja zespołowa: | ||||
1. | Automobilklub Wielkopolski I | 142 pkt. |
||
2. | Automobilklub Dolnośląski | 141 pkt. |
||
3. | Automobilklub Śląski I | 139 pkt. |
||
4. | Automobilklub Szczeciński | 135 pkt. |
||
5. | Autoklub Rzemieślnik Warszawa I | 132 pkt. |
||
6. | Automobilklub Krakowski | 125 pkt. |
||
7. | Automobilklub Śląski II | 125 pkt. |
||
8. | Automobilklub Wielkopolski II | 120 pkt. |
||
9. | Automobilklub Lubelski | 115 pkt. |
||
10. | Automobilklub Świętokrzyski | 114 pkt. |
||
11. | Automobilklub Częstochowski | 110 pkt. |
||
12. | Autoklub Rzemieślnik Warszawa II | 108 pkt. |
||
13. | Automobilklub Beskidzki | 108 pkt. |
||
14. | Automobilklub Łódzki | 79 pkt. |
||
15. | Automobilklub Warszawski II | 75 pkt. |
||
16. | Automobilklub Morski | |||
Zespoły zdekompletowane: | ||||
Automobilklub Toruński | ||||
Automobilklub Warszawski I |
<< 1 el. WSMP 1984 - Poznań] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1984] [3 el. WSMP 1984 - Toruń >>