<< 1 el. WSMP 1984 - Poznań] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1984] [3 el. WSMP 1984 - Toruń >>


26-27.05.1984 Kielce - 2 eliminacja WSMP

Wyniki wyścigów:
 
Klasa 1:
Trening: 1. I. Trzeszczkowski - 2:50,9; 2. Chojnacki - 2:54,1; 3. Brymora - 2:55,9; 4. Paradowski - 2:56,5; 5. Herba - 2:57,1; 6. Zagórski: 7. Gaik; 8. Winkowski; 9. Chałupnik; 10. Witt; 11. Wojdaliński; 12. R. Krotoski; 13. Wysmyk; 14. Mieszczański; 15. Tanderski; 16. Iwański; 17. Jankun; 18. Świejkowski; 19. Martynkin; 20. Kut; 21. Mazurek; 22. Wiśniak
Wyścig (10 okr. x 4,160 km = 41,600 km):
1. Jacek Chojnacki Automobilklub Warszawski Polski Fiat 126p 29:29,7 (84,63 km/h)
2. Zbyszko Gaik Automobilklub Wielkopolski Polski Fiat 126p 29:43,6
3. Zdzisław Brymora Automobilklub Częstochowski Polski Fiat 126p 29:43,6
4. Sławomir Zagórski Automobilklub Śląski Polski Fiat 126p 29:54,3
5. Krzysztof Winkowski Automobilklub Warszawski Polski Fiat 126p 29:54,7
6. Robert Krotoski Automobilklub Wielkopolski Polski Fiat 126p 30:20,8
7. Bogusław Chałupnik Automobilklub Beskidzki Polski Fiat 126p 30:22,4
8. Robert Herba Automobilklub Śląski Polski Fiat 126p 30:23,5
9. Krzysztof Witt Automobilklub Wielkopolski Polski Fiat 126p 30:25,0
10. Witold Paradowski Automobilklub Częstochowski Polski Fiat 126p 30:25,1
11. Jacek Iwański Automobilklub Warszawski Polski Fiat 126p 30:50,2
12. Piotr Tanderski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Polski Fiat 126p 30:55,7
13. Adam Mazurek Automobilklub Warszawski Polski Fiat 126p 31:15,9
14. Jarosław Jankun Automobilklub Śląski Polski Fiat 126p 31:30,4
15. Andrzej Martynkin Autoklub Rzemieślnik Warszawa Polski Fiat 126p 31:31,8
16. Henryk Wiśniak Autoklub Rzemieślnik Warszawa Polski Fiat 126p 32:21,1
17. Leszek Wojdaliński Automobilklub Warszawski Polski Fiat 126p - 1 okr.
Zdyskwalifikowani:
  Mirosław Świejkowski Automobilklub Toruński Polski Fiat 126p  
  Bogumił Kut Automobilklub Śląski Polski Fiat 126p  
  Andrzej Kopczyński Automobilklub Łódzki Polski Fiat 126p  
Odpadli:
8 okr. Ireneusz Trzeszczkowski Automobilklub Toruński Polski Fiat 126p  
2 okr. Krzysztof Mieszczański Automobilklub Kaliski Polski Fiat 126p  
0 okr. Sławomir Wysmyk Automobilklub Łódzki Polski Fiat 126p  
Najszybsze okrążenie (6): Brymora - 2:54,6 (85,77 km/h)
Wystartowało 23 zawodników, sklasyfikowano 17, zdyskwalifikowanych 3.
 
Klasa 2:
Trening: 1. D. Kinderman - 2:35,5; 2. Kolasiński - 2:38,7; 3. Pawlak - 2:39,4; 4. G. Grabowski - 2:40,1; 5. Pięta - 2:41,1; 6. Skudło; 7. Wierzbołowski; 8. Dawid; 9. Czarnocki; 10. Caputa; 11. Zuber; 12. Winkowski; 13. Z. Kordek; 14. Kruk; 15. Mrówczyński; 16. Suchoń; 17. Ryszewski; 18. Kotas; 19. A. Polkowski; 20. I. Trzeszczkowski; 21. A. Grabowski; 22. Marcinkiewicz; 23. Czyżewski; 24. Puchalski
Wyścig (10 okr. x 4,160 km = 41,600 km):
1. Dariusz Kinderman Automobilklub Śląski Polski Fiat 126p 26:19,1 (93,95 km/h)
2. Piotr Kolasiński Automobilklub Wielkopolski Polski Fiat 126p 26:22,4
3. Krzysztof Caputa FSM Bielsko - Automobilklub Beskidzki Polski Fiat 126p 26:57,7
4. Jerzy Wierzbołowski Automobilklub Dolnośląski Polski Fiat 126p 27:16,9
5. Antoni Skudło Automobilklub Śląski Polski Fiat 126p 28:25,6
Zdyskwalifikowani:
  Andrzej Pięta Automobilklub Łódzki Polski Fiat 126p  
  Marek Przybyła Automobilklub Beskidzki Polski Fiat 126p  
  Witold Witkowski Automobilklub Szczeciński Polski Fiat 126p  
  Tadeusz Kotas Automobilklub Cieszyński Polski Fiat 126p  
  Ireneusz Trzeszczkowski Automobilklub Toruński Polski Fiat 126p  
  Wojciech Ryszewski Automobilklub Włocławski Polski Fiat 126p  
  Stanisław Dawid Automobilklub Częstochowski Polski Fiat 126p  
  Andrzej Polkowski Automobilklub Lubelski Polski Fiat 126p  
  Piotr Zuber Automobilklub Beskidzki Polski Fiat 126p  
  Jacek Czyżewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Polski Fiat 126p  
  Angelo Gilli Automobilklub Beskidzki Polski Fiat 126p  
  Jacek Marcinkiewicz Automobilklub Śląski Polski Fiat 126p  
Odpadli:
8 okr. Krzysztof Winkowski Automobilklub Warszawski Polski Fiat 126p  
8 okr. Mario Stula Automobilklub Śląski Polski Fiat 126p  
4 okr. Leszek Wojdaliński Automobilklub Warszawski Polski Fiat 126p  
3 okr. Grzegorz Grabowski Automobilklub Warszawski Polski Fiat 126p  
3 okr. Zbigniew Czarnocki Automobilklub Warszawski Polski Fiat 126p  
2 okr. Bogdan Pawlak Automobilklub Warszawski Polski Fiat 126p  
2 okr. Andrzej Stachurski Automobilklub Lubelski Polski Fiat 126p  
  Sławomir Kruk Automobilklub Świętokrzyski Polski Fiat 126p  
  Zbigniew Kordek Automobilklub Beskidzki Polski Fiat 126p  
  Waldemar Mrówczyński Automobilklub Wielkopolski Polski Fiat 126p  
  Robert Herba Automobilklub Śląski Polski Fiat 126p  
  Paweł Puchalski Automobilklub Warszawski Polski Fiat 126p  
Najszybsze okrążenie (6): D. Kinderman - 2:36,0 (95,7 km/h)
Prowadzenie w wyścigu: 1-5 okr.: D. Kinderman; 6 okr.: Puchalski; 7-10 okr.: D. Kinderman
Wystartowało 29 zawodników, sklasyfikowano 5, zdyskwalifikowanych 12.
 
Klasa 3:
Trening: 1. Krukowski - 2:26,9; 2. Cołoszyński - 2:29,6; 3. Godula - 2:29,8; 4. Sołtowski - 2:33,3; 5. Adamski - 2:33,4
Wyścig (10 okr. x 4,160 km = 41,600 km):
1. Andrzej Godula Automobilklub Krakowski Trabant 25:34,8 (97,58 km/h)
2. Kazimierz Sołtowski Automobilklub Szczeciński Trabant 25:52,1
3. Zbigniew Szwagierczak Automobilklub Wielkopolski Polski Fiat 126p 25:56,3

4.

Włodzimierz Krukowski Automobilklub Świętokrzyski Polski Fiat 126p 26:04,3
5. Zbigniew Zapędowski Automobilklub Łódzki   26:05,9
6. Michał Adamski Automobilklub Łódzki   26:06,6
7. Włodzimierz Pawluczuk Autoklub Rzemieślnik Warszawa   26:35,8
8. Dariusz Kinderman Automobilklub Śląski   26:41,9
9. Tadeusz Bryczek Automobilklub Beskidzki   26:44,9
10. Witalis Misiewicz Automobilklub Lubelski   27:28,1
11. Piotr Zuber Automobilklub Beskidzki   27:29,1
12. Wojciech Ryszewski Automobilklub Włocławski   27:42,4
13. Adam Michalski Automobilklub Warszawski   27:54,5
14. Andrzej Stachurski Automobilklub Lubelski   28:11,8
15. Sławomir Kruk Automobilklub Świętokrzyski   - 1 okr.
16. Klaudiusz Rak Automobilklub Śląski   - 1 okr.
17. Witold Witkowski Automobilklub Szczeciński   - 1 okr.
18. Andrzej Polkowski Automobilklub Lubelski   - 1 okr.
19. Paweł Puchalski Automobilklub Warszawski   - 1 okr.
20. Jerzy Wierzbołowski Automobilklub Dolnośląski   - 1 okr.
Odpadli:
7 okr. Iwona Mianowska Automobilklub Krakowski    
6 okr. Tomasz Barański Automobilklub Łódzki    
5 okr. Zbigniew Kordek Automobilklub Beskidzki    
4 okr. Krzysztof Winkowski Automobilklub Warszawski    
3 okr. Stanisław Dawid Automobilklub Częstochowski    
3 okr. Mirosław Kordek Automobilklub Beskidzki    
2 okr. Adam Sowa Autoklub Rzemieślnik Warszawa    
1 okr. Wojciech Cołoszyński Automobilklub Warszawski Polski Fiat 126p  
1 okr. Jacek Czyżewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa    
Najszybsze okrążenie (2): Bryczek - 2:28,1 (101,12 km/h)
Prowadzenie w wyścigu: 1-5 okr.: Krukowski; 6 okr.: Barański; 7-10 okr.: Godula
Wystartowało 29 zawodników, sklasyfikowano 20.
 
Klasa 4 + 8:
Trening: 1. Janowski - 2:18,7; 2. A. Polak - 2:19,3; 3. Mielcarek - 2:20,8; 4. Mandera - 2:22,3; 5. Starkowski - 2:25,5; 6. Kudłaty; 7. Nowicki; 8. Godwod; 9. Bajuk; 10. Bekas; 11. A. Kozłowski; 12. Krzywda; 13. Chałas; 14. S. Polkowski; 15. Podleśny; 16. Wielochowski
Wyscig (10 okr. x 4,160 km = 41,600 km):
1. Wacław Janowski Automobilklub Dolnośląski Zastava 1300 23:31,0 (108,14 km/h)
2. Andrzej Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Zastava 1300 23:33,9
3. Henryk Mandera Automobilklub Śląski Łada 1300 24:06,9
4. Krzysztof Godwod Autoklub Rzemieślnik Warszawa    
5. Marek Kozłowski Automobilklub Lubelski    
6. Andrzej Bajuk Automobilklub Włocławski    
7. Jerzy Bekas Automobilklub Wielkopolski    
8. Andrzej Krzywda Automobilklub Śląski    
9. Romuald Chałas Automobilklub Warszawski    
10. Wiesław Wielochowski Automobilklub Warszawski    
11. Stanisław Polkowski Automobilklub Lubelski    
Odpadli:
2 okr. Adam Polak Automobilklub Warszawski Polski Fiat 125p 1500  
1 okr. Andrzej Kozłowski Automobilklub Lubelski    
  Władysław Starkowski Automobilklub Dolnośląski    
  Tadeusz Kudłaty Automobilklub Dolnośląski    
  Piotr Nowicki Automobilklub Wielkopolski    
Najszybsze okrążenie (3): Janowski - 108,43 km/h
Prowadzenie w wyścigu: 1-10 okr: Janowski
Wystartowało 16 zawodników, sklasyfikowano 11.
 
Klasa 5:
Trening: 1. Bogusławski - 2:14,1; 2. A. Polak - 2:17,9; 3. Janowski - 2:20,7; 4. Granica - 2:24,5; 5. Kudłaty - 2:25,6; 6. Starkowski; 7. Dyszy; 8. Moritz; 9. Pazdor; 10. S. Polkowski; 11. E. Kinderman; 12. Krzywda
Wyścig (10 okr. x 4,160 km = 41,600 km):
1. Maciej Bogusławski Autoklub Rzemieślnik Warszawa MB-03 23:00,4 (108,5 km/h)
2. Edward Kinderman Automobilklub Śląski Polonez Prototyp 1800 23:30,7
3. Andrzej Kleina AMK Drwęca Opel Kadett 23:49,3
4. Władysław Starkowski Automobilklub Dolnośląski Zastava 1300 23:55,7
5. Stanisław Polkowski Automobilklub Lubelski Polski Fiat 125p - 1 okr.
6. Andrzej Pazdor Automobilklub Krakowski Prototyp 1500 - 1 okr.
7. Adam Sowa Autoklub Rzemieślnik Warszawa Polski Fiat 126p 800 - 1 okr.
8. Jerzy Dyszy Autoklub Rzemieślnik Warszawa Polski Fiat 125p - 2 okr.
9. Janusz Podleśny Automobilklub Lubelski Polski Fiat 125p - 2 okr.
Odpadli:
6 okr. Andrzej Krzywda Automobilklub Śląski Polski Fiat 125p  
6 okr. Włodzimierz Krukowski Automobilklub Świętokrzyski Polski Fiat 126p  
5 okr. Wacław Janowski Automobilklub Dolnośląski Zastava 1300  
5 okr. Ryszard Granica Automobilklub Cieszyński Łada 1600  
4 okr. Adam Polak Automobilklub Warszawski Polski Fiat 125p 1500  
1 okr. Tadeusz Kudłaty Automobilklub Dolnośląski Polski Fiat 125p  
1 okr. Robert Moritz Automobilklub Warszawski Łada 1600  
Najszybsze okrążenie (3): Bogusławski - 2:14,0 (111,76 km/h)
Prowadzenie w wyścigu: 1-10 okr: Bogusławski
Wystartowało 16 zawodników, sklasyfikowano 9.
 
Klasa 6:
Trening: 1. Szmidt - 2:04,9; 2. Mazur - 2:06,1; 3. Kochański - 2:07,8; 4. Kiełbania - 2:08,7; 5. Gutmacher - 2:09,9; 6. Banaszak; 7. Lenartowicz; 8. L. Wojciechowski; 9. Nalewaj; 10. Szczęsny; 11. Głowacki; 12. Obarski; 13. Sumara; 14. Kostikow; 15. Chałas; 16. Jeromin; 17. Pokorski; 18. Kościuszko
Wyścig (10 okr. x 4,160 km = 41,600 km):
1. Jerzy Mazur Automobilklub Dolnośląski MTX 1-06 20:55,0
2. Jacek Szmidt Automobilklub Toruński MTX 1-06 20:57,5
3. Stefan Banaszak Automobilklub Szczeciński Promot 83 21:49,2
4. Józef Gutmacher Automobilklub Śląski Promot 76 22:12,4
5. Tomasz Jeromin Automobilklub Świętokrzyski Promot 79 22:12,4
6. Marek Głowacki Automobilklub Szczeciński   22:25,8
7. Witold Nalewaj Automobilklub Szczeciński MTX 1-03 22:26,3
8. Marek Kostikow Automobilklub Wielkopolski   - 1 okr.
9. Romuald Chałas Automobilklub Warszawski   - 1 okr.
10. Tomasz Szczęsny Automobilklub Warszawski Promot 83 - 1 okr.
11. Andrzej Sumara Automobilklub Morski MTX 1-03 - 1 okr.
12. Józef Kiełbania Automobilklub Świętokrzyski MTX 1-06 - 1 okr.
13. Zbigniew Pokorski Automobilklub Świętokrzyski Promot 76 - 1 okr.
14. Marek Obarski Automobilklub Wielkopolski Promot 79 - 1 okr.
15. Jan Kościuszko Automobilklub Krakowski   - 1 okr.
Nie sklasyfikowany:
  Hieronim Kochański Automobilklub Warszawski MTX 1-03  
Odpadli:
4 okr. Lech Wojciechowski Automobilklub Kaliski Promot 83  
3 okr. Piotr Lenartowicz Automobilklub Świętokrzyski Promot 78  
Najszybsze okrążenie (8): Mazur - 2:03,7 (121,07 km/h)
Prowadzenie w wyścigu: 1-10 okr.: Mazur
Wystartowało 18 zawodników, sklasyfikowano 15.
 
Klasa 7:
Trening: 1. J. Krotoski - 2:07,5; 2. Podkalicki - 2:08,7; 3. Kamiński - 2:09,4; 4. Zarzycki - 2:10,1; 5. Zygmunt - 2:11,9; 6. Orłowski; 7. A. Wojciechowski; 8. Górecki; 9. Grochowski; 10. Makowski; 11. Kłoda; 12. Osterloff; 13. Proć; 14. Kotowicz; 15. Nowaczyński; 16. Sikora; 17. Podsiadło
Wyścig (10 okr. x 4,160 km = 41,600 km):
1. Jerzy Krotoski Automobilklub Wielkopolski Promot 82 21:37,5
2. Mariusz Podkalicki Automobilklub Szczeciński Promot 76 21:38,2
3. Eugeniusz Kulawik Automobilklub Śląski Promot 76 21:43,0
4. Eugeniusz Zarzycki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Promot 81  
5. Andrzej Wojciechowski Automobilklub Śląski Promot 76  
6. Tomasz Sikora Automobilklub Świętokrzyski Promot 82  
7. Janusz Orłowski Automobilklub Szczeciński    
8. Piotr Górecki Automobilklub Morski Promot 77  
9. Marek Oryński Automobilklub Krakowski Promot 77  
10. Kazimierz Sołtowski Automobilklub Szczeciński Promot 81  
11. Mirosław Kłoda Automobilklub Świętokrzyski Promot 76  
12. Artur Makowski Automobilklub Świętokrzyski Promot 76  
Zdyskwalifikowany:
  Grzegorz Kamiński Automobilklub Toruński Promot 82  
Odpadli:
  Ryszard Zygmunt Automobilklub Morski Promot 83  
  Jarosław Podsiadło Automobilklub Świętokrzyski Promot 75  
  Tomasz Osterloff Automobilklub Toruński Promot 75  
  Krzysztof Kotowicz Automobilklub Wielkopolski Promot 74  
  Andrzej Proć Automobilklub Częstochowski Promot 81  
  Dariusz Nowaczyński Automobilklub Wielkopolski Promot 77  
Najszybsze okrążenie (9): J. Krotoski - 108,43 km/h
Wystartowało 19 zawodników, ukończyło wyścig 13, zdyskwalifikowany 1.
 
Klasyfikacja zespołowa:
1. Automobilklub Wielkopolski I

142 pkt.

2. Automobilklub Dolnośląski

141 pkt.

3. Automobilklub Śląski I

139 pkt.

4. Automobilklub Szczeciński

135 pkt.

5. Autoklub Rzemieślnik Warszawa I

132 pkt.

6. Automobilklub Krakowski

125 pkt.

7. Automobilklub Śląski II

125 pkt.

8. Automobilklub Wielkopolski II

120 pkt.

9. Automobilklub Lubelski

115 pkt.

10. Automobilklub Świętokrzyski

114 pkt.

11. Automobilklub Częstochowski

110 pkt.

12. Autoklub Rzemieślnik Warszawa II

108 pkt.

13. Automobilklub Beskidzki

108 pkt.

14. Automobilklub Łódzki

79 pkt.

15. Automobilklub Warszawski II

75 pkt.

16. Automobilklub Morski  
Zespoły zdekompletowane:
  Automobilklub Toruński
  Automobilklub Warszawski I

<< 1 el. WSMP 1984 - Poznań] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1984] [3 el. WSMP 1984 - Toruń >>