<< 2 el.
WSMP 1994 - Kielce] [Strona główna]
[Wyścigi] [WSMP
1994] [4 el. WSMP 1994 -
Kamień Śląski >>
[Poznań (3 el. WSMP 1994) -
lista zgłoszeń]
Pogoda: deszcz w trakcie 1 wyścigu kwalifikacyjnego Pucharu Cinquecento.
Wyniki wyścigów: | |||||||
Klasa E-1600 / Inter E-1600 / E-2000: | |||||||
Trening: 1. Kusy - 1:36,620; 2. Woźniak - 1:37,428; 3. Luciński - 1:39,885; 4. Kozankov - 1:40,015; 5. Brueckner - 1:40,166; 6. Gasenko - 1:40,419; 7. Godula - 1:42,022; 8. Lim - 1:43,112; 9. Rafał Podolski - 1:44,282 | |||||||
Wyścig (15 okr. x 4,083 km = 61,245 km): | |||||||
1. | Milan Kusy | (CZ) Micanek Motorsport | Reynard 913 (kl. E-2000) | ||||
2. | (1.*) | (1.**) | Krzysztof Woźniak | Automobilklub Wielkopolski | Van Diemen RF 93-VW | 24:38,793 (149,2 km/h) | |
3. | (2.*) | (2.**) | Wiktor Gasenko | Automobilklub Wielkopolski | Estonia 25 | ||
4. | (3.*) | Uwe Brueckner | (D) | Estonia 25 | |||
5. | (4.*) | Viktor Kozankov | (RUS) | Estonia 25 | |||
6. | (5.*) | Vaclav Lim | (CZ) | Avia AE3B | |||
7. | (6.*) | (3.**) | Rafał Podolski | Automobilklub Kielecki | Estonia 25 | ||
8. | (7.*) | (4.**) | Hieronim Kochański | Rak Racing - A. Rzemieślnik | Estonia 25 | ||
9. | (8.*) | (5.**) | Józef Gutmacher | Automobilklub Szczeciński | Estonia 21 | ||
10. | (9.*) | Jiri Vesely | (CZ) | RAF 88 | |||
11. | (10.*) |
(6.**) |
Wojciech Bełtowski | Automobilklub Krakowski | |||
12. | (11.*) |
(7.**) |
Wojciech Jankowski | Rak Racing - A. Rzemieślnik | |||
13. | (12.*) |
(8.**) |
Wojciech Gąsecki | Automobilklub Morski | Estonia 25 | ||
* - miejsca w klasyfikacji
WSMP kl. Inter E-1600 ** - miejsca w klasyfikacji WSMP kl. E-1600 |
|||||||
Odpadli m. in.: | |||||||
Ryszard Luciński | Castrol Racing T. - A. Wielkopolski | Estonia 25 | (palec rozdzielacza) | ||||
Nie wystartowali (defekty na treningu): | |||||||
Artur Skwarzyński | Castrol Racing T. - A. Rzemieślnik | Estonia 25 | (koło zamachowe) | ||||
Andrzej Godula | Radio RMF / Elf - A. Krakowski | Estonia 25-Lancia | (prowadnice zaworowe) | ||||
Wystartowało 18 zawodników, sklasyfikowano 13. | |||||||
Klasa E-1300: | |||||||
Trening: 1. M. Krachulec - 1:47,954; 2. Sączyński - 1:48,146; 3. J. Podsiadło - 1:48,794; 4. K. Wodziński - 1:49,582; 5. Gil - 1:49,479 | |||||||
Wyścig (15 okr. x 4,083 km = 61,245 km): | |||||||
1. | Krzysztof Wodziński | Castrol Racing T. - A. Rzemieślnik | Promot 86 | 27:21,976 (134,3 km/h) | |||
2. | Andrzej Podsiadło | Automobilklub Kielecki | Estonia 21 | 27:52,178 (131,9 km/h) | |||
3. | Michał Gil | Automobilklub Kielecki | Estonia 21 | 28:17,995 | |||
4. | Robert Podolski | Automobilklub Kielecki | Estonia 21 | 28:18,723 | |||
5. | Robert Gajór | Automobilklub Morski | Promot 86 | 28:27,071 | |||
6. |
Andrzej Grabowski | Automobilklub Morski | Promot | ||||
7. | Kazimierz Sołtowski | Automobilklub Szczeciński | Promot 80 | ||||
8. | Jarosław Podsiadło | Automobilklub Kielecki | Estonia | ||||
9. | Marek Nowak | Rak R. - A. Rzemieślnik Warszawa | |||||
10. | Jacek Witke | Automobilklub Wielkopolski | Estonia | ||||
Wystartowało 21 zawodników, sklasyfikowano 12. | |||||||
Klasa H pow. 1600: | |||||||
Trening: 1. Bervid - 1:46,918; 2. Bares - 1:48,797; 3. B. Enge - 1:48,953; 4. Kuludzic - 1:50,828; 5. Zupka - 1:51,835; 6. Paral - 1:52,185; 7. Drobot - 1:54,029; 8. Myszkier - 1:54,080 | |||||||
Wyścig (10 okr. x 4,083 km = 40,830 km): | |||||||
1. | Vaclav Bervid | (CZ) | BMW 318i | 18:03,911 (135,7 km/h) | |||
2. | Bretislav Enge | (CZ) Svet Motoru / Charouz R. System | Ford Escort RS Cosworth | 18:39,118 | |||
3. | Ladislav Bares | (CZ) Svet Motoru / Charouz R. System | Ford Escort RS Cosworth | 18:39,118 | |||
4. | Andrej Kuludzic | (YU) | BMW M3 | 18:51,109 | |||
5. | Jaromir Zupka | (CZ) Barum IGTT Team | Ford Escort RS Cosworth | 19:03,881 | |||
6. | (1.*) | Tadeusz Myszkier | Rafineria Gdańska - A. Morski | BMW M3 | 19:08,194 (128,1 km/h) | ||
7. | Jaroslav Paral | (CZ) Svet Motoru / Charouz R. System | Ford Escort RS Cosworth | 19:10,984 | |||
8. | Sergey Drobot | (UA) Motorsport Ukraina | Ford Escort RS Cosworth | 19:37,253 | |||
9. | (2.*) | Marek Kusiak | Automobilklub Częstochowski | Ford Sierra Cosworth 4x4 | 19:43,306 | ||
10. | (3.*) | Sławomir Szaflicki | Klub Przyjaciół Forda Olsztyn | Ford Escort RS Cosworth | 19:49,221 | ||
(4.*) |
Piotr Urbański | Automobilklub Wielkopolski | Ford Sierra Cosworth 4x4 | ||||
(5.*) |
Marek Troszyński | Automobilklub Wielkopolski | Volkswagen Scirocco | ||||
(6.*) |
Andrzej Kleina | Automobilklub Wielkopolski | Ford | ||||
(7.*) |
Piotr Bednarek | Automobilklub Wielkopolski | BMW 318 | ||||
(8.*) | Krzysztof Gałecki | Automobilklub Morski | Audi Coupe | ||||
(9.*) | Piotr Bocheński | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Mirafiori | ||||
(10.*) | Zdzisław Ulkowski | Automobilklub Morski | Audi Quattro | ||||
* - miejsca w klasyfikacji WSMP | |||||||
Wystartowało 24 zawodników, sklasyfikowano 23. | |||||||
Klasa H-1600 / Inter H-1600: | |||||||
Trening: 1. Fiedor - 1:58,688; 2. X. Mielcarek - 1:59,059; 3. S. Mielcarek - 2:00,699; 4. Mandera - 2:02,659; 5. Koziczak - 2:02,891 | |||||||
Wyścig (10 okr. x 4,083 km = 40,830 km): | |||||||
1. | (1.*) | Xawery Mielcarek | Automobilklub Wielkopolski | Volkswagen Scirocco | 19:54,026 (123,2 km/h) | ||
2. | (2.*) | Henryk Mandera | Rafineria Czechowice - A. Wielkopolski | Suzuki Swift GTi 16V | 19:55,400 (123,0 km/h) | ||
3. | (3.*) | Stanisław Fiedor | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Honda Civic VTi | 19:58,984 (122,7 km/h) | ||
4. | Vladimir Sukhov | (RUS) | Łada 2108 Samara | 20:23,168 | |||
5. | (4.*) | Tomasz Jaskłowski | Mobil Racing Team - A. Rzemieślnik | Ford Fiesta XR 2i | 20:47,267 | ||
6. |
Mirko Lubner | (D) | Łada 2108 Samara | ||||
7. |
Rocco Berger | (D) | Łada 2105 | ||||
8. |
Dieter Hoffmann | (D) | Trabant | ||||
9. |
Ines Richter | (D) | Trabant | ||||
10. |
Jurgen Guttler | (D) | Trabant | ||||
(5.*) |
Mariusz Kasprzak | Automobilklub Łódzki | BMW | ||||
* - miejsca w klasyfikacji WSMP kl. H-1600 | |||||||
Odpadli m. in.: | |||||||
Sebastian Mielcarek | Automobilklub Wielkopolski | Honda | (opony) | ||||
Wystartowało 31 zawodników, sklasyfikowano 14. | |||||||
Klasa A-850: | |||||||
Trening: 1. Czarnocki - 2:16,451; 2. Gawroński - 2:17,678; 3. Raczkowski - 2:18,182; 4. Stróżyk - 2:18,327; 5. Kaczmarek - 2:19,558 | |||||||
Wyścig (10 okr. x 4,083 km = 40,830 km): | |||||||
1. | Krzysztof Gawroński | Rak Racing - A. Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 126p | 23:08,636 (105,9 km/h) | |||
2. | Jacek Raczkowski | Automobilklub Kielecki | Polski Fiat 126p | 23:17,607 | |||
3. | Waldemar Mrówczyński | Automobilklub Wielkopolski | Polski Fiat 126p | 23:32,245 | |||
4. | Marcin Kaczmarek | Automobilklub Wielkopolski | Polski Fiat 126p | 23:32,892 | |||
5. | Dariusz Stróżyk | Team Warta - Automobilklub Kielecki | Polski Fiat 126p | 23:55,028 | |||
6. | Krzysztof Wiklak | Automobilklub Łódzki | Polski Fiat 126p | ||||
7. | Jarosław Zagajewski | Automobilklub Łódzki | Polski Fiat 126p | ||||
8. | Bernard Klarzyński | Automobilklub Wielkopolski | |||||
9. | Robert Urbański | Automobilklub Kielecki | Polski Fiat 126p | ||||
10. | Rajmund Wiśniewski | Automobilklub Wielkopolski | Polski Fiat 126p | ||||
Wykluczony (po BT): | |||||||
Zbigniew Czarnocki | Piranha Team - A. Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 126p | |||||
Wystartowało 14 zawodników, sklasyfikowano 10. | |||||||
Klasa Cinquecento A: | |||||||
Trening: 1. Federowicz - 2:15,730; 2. Oczkowski - 2:15,996; 3. A. Tuszyński - 2:16,064; 4. Skudło - 2:16,749; 5. Łacisz - 2:18,117 | |||||||
Wyścig (10 okr. x 4,083 km = 40,830 km): | |||||||
1. | Adam Tuszyński | Rak Racing / Piranha Team - A. Rzemieślnik Wa-wa | Fiat Cinquecento 900 | 22:46,459 (107,6 km/h) | |||
2. | Krzysztof Federowicz | Rafineria Czechowice - A. Rzemieślnik Wa-wa | Fiat Cinquecento 900 | 22:50,533 | |||
3. | Antoni Skudło | Automobilklub Śląski | Fiat Cinquecento 900 | 23:07,440 | |||
4. | Tomasz Krukowski | Team Warta - Automobilklub Kielecki | Fiat Cinquecento 900 | 23:10,804 | |||
5. | Zdzisław Brymora | Automobilklub Częstochowski | Fiat Cinquecento 900 | 23:22,713 | |||
6. |
Zbigniew Łacisz | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | ||||
7. |
Włodzimierz Pawluczuk | Castrol Racing Team - A. Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | ||||
8. |
Marek Oczkowski | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | ||||
9. | Piotr Kłys | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | ||||
10. | Tytus Tuszyński | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | ||||
Wystartowało 11 zawodników, sklasyfikowano 10. | |||||||
Klasa N-126p: | |||||||
Trening: 1. Klimek - 2:25,633; 2. Walus - 2:25,767; 3. Chojnacki - 2:27,358; 4. Rathe - 2:27,442; 5. Turski - 2:28,036 | |||||||
Wyścig (10 okr. x 4,083 km = 40,830 km): | |||||||
1. | Jacek Chojnacki | Castrol Racing Team - A. Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 126p | 24:40,407 (99,3 km/h) | |||
2. | Jacek Rathe | Piranha Team - Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 126p | 25:07,380 | |||
3. | Michał Tuszyński | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 126p | - 1 okr. | |||
4. | Marcin Turski | Castrol Racing Team - A. Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 126p | - 1 okr. | |||
5. | Arkadiusz Walus | Rak Racing - Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 126p | ||||
6. | Piotr Galik | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 126p | ||||
7. | Lech Wójcik | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Polski Fiat 126p | ||||
8. | Robert Lipiecki | Automobilklub Częstochowski | Polski Fiat 126p | ||||
9. | Jacek Grzymała-Sojecki | Automobilklub Częstochowski | Polski Fiat 126p | ||||
10. | Tomasz Porawski | Automobilklub Wielkopolski | Polski Fiat 126p | ||||
Wykluczony (po BT): | |||||||
Cezary Klimek | Automobilklub Częstochowski | Polski Fiat 126p | |||||
Wystartowało 12 zawodników, sklasyfikowano 10. | |||||||
Puchar Cinquecento / klasa markowa Cinquecento: | |||||||
Trening: 1. Pawluczuk - 2:21,856; 2. Golec - 2:22,140; 3. Krachulec - 2:22,546; 4. Glinczewski - 2:23,277; 5. Caputa - 2:23,475; 6. Brymora - 2:24,023; 7. Dyszy - 2:24,089; 8. Szwagierczak - 2:24,098; 9. S. Mielcarek - 2:24,115; 10. W. Krukowski - 2:24,232; ... 12. T. Krukowski - 2:24,311; 26. Serbin; 65. Jaroszewicz; 72. Magdalena Kusiak; 80. Mandera; 81. Ciecierzyński |
|||||||
1 wyścig kwalifikacyjny (8 okr. x 4,083 km = 32,664 km): 1. Pawluczuk - 19:19,111 (101,5 km/h); 2. Glinczewski - 19:21,742; 3. Pietruszyński - 19:22,962; 4. Dyszy - 19:27,088; 5. W. Krukowski - 19:30,158; 6. Grynhoff - 19:31,189 |
|||||||
2 wyścig kwalifikacyjny (8 okr. x 4,083 km = 32,664 km): 1. Szwagierczak - 20:09,717 (97,3 km/h); 2. Kołomyjski - 20:11,009; 3. Golec - 20:12,223; 4. Kałuża - 20:16,144; 5. Caputa - 20:16,487; 6. Burkacki - 20:16,833 |
|||||||
3 wyścig kwalifikacyjny (8 okr. x 4,083 km = 32,664 km): 1. S. Mielcarek - 20:46,255 (94,4 km/h); 2. B. Krachulec - 20:52,642; 3. Brymora - 20:53,282; 4. Zarzycki - 20:54,390; 5. A. Tuszyński - 20:54,814; 6. M. Tuszyński - 20:55,600; ... 13. Woźniak |
|||||||
W trzech wyścigach kwalifikacyjnych wystartowało 103 zawodników. | |||||||
Finał (10 okr. x 4,083 km = 40,830 km): | |||||||
1. | Włodzimierz Pawluczuk | Castrol / Car Serwis - A. Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | 23:52,599 (102,7 km/h) | |||
2. | Jakub Golec | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 23:56,091 (102,4 km/h) | |||
3. | Jakub Pietruszyński | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 23:56,703 (102,4 km/h) | |||
4. | Sebastian Mielcarek | Polmozbyt Piła - Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 24:10,788 (101,4 km/h) | |||
5. | Maciej Kołomyjski | Auto-Mobil Wejherowo - Automobilklub Morski | Fiat Cinquecento 900 | 24:20,379 (100,7 km/h) | |||
6. | Andrzej Węglarz | Autoservice - Automobilklub Stalowa Wola | Fiat Cinquecento 900 | 24:21,069 (100,7 km/h) | |||
7. | Zdzisław Brymora | Automobilklub Częstochowski | Fiat Cinquecento 900 | 24:21,632 | |||
8. | Adam Tuszyński | Piranha Team - Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | 24:22,566 | |||
9.(1) | Artur Glinczewski | Diamykoon - Automobilklub Morski | Fiat Cinquecento 900 | 24:26,409 | |||
10. | Paweł Kałuża | Team Warta - Automobilklub Kielecki | Fiat Cinquecento 900 | 24:27,137 | |||
11. | Krzysztof Caputa | Automobilklub Beskidzki | Fiat Cinquecento 900 | ||||
12. | Jerzy Dyszy | Dukiewicz SC - Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | ||||
13.(1) | Zbigniew Szwagierczak | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | ||||
14. | Włodzimierz Krukowski | Automobilklub Kielecki | Fiat Cinquecento 900 | ||||
15. | Jacek Chojnacki | Castrol / Auto-Rex - A. Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | ||||
16. | Michał Tuszyński | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | ||||
17. | Marek Zawadzki | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | ||||
18. | Marek Szymczyk | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | ||||
19.(1) | Marek Oczkowski | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | ||||
20. | Eugeniusz Zarzycki | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | ||||
21. | Tadeusz Burkacki | Leta - Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | ||||
22.(1) | Leszek Grynhoff | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | ||||
23. | Aleksander Bubel | Automobilklub Dolnośląski | Fiat Cinquecento 900 | ||||
24. | Piotr Nowicki | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | ||||
25. | Michał Pinis | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | ||||
26. | Witold Pomin | KM "Winogrady" Poznań | Fiat Cinquecento 900 | ||||
27. | Karol Buks | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | ||||
28. | Dariusz Stróżyk | Team Warta - Automobilklub Kielecki | Fiat Cinquecento 900 | ||||
29. | Tomasz Krukowski | Team Warta - Automobilklub Kielecki | Fiat Cinquecento 900 | ||||
30. | Henryk Pinis | Automobilklub Częstochowski | Fiat Cinquecento 900 | ||||
31. | Grzegorz Karczewski | Auto-Service Kalisz - Automobilklub Kaliski | Fiat Cinquecento 900 | ||||
32. | Mariusz Miękoś | Polmozbyt Łódź - Automobilklub Łódzki | Fiat Cinquecento 900 | ||||
33. | Cezary Klimek | Automobilklub Częstochowski | Fiat Cinquecento 900 | ||||
34. | Grzegorz Kamiński | Polmozbyt Toruń - Automobilklub Toruński | Fiat Cinquecento 900 | ||||
35. | Krzysztof Wodziński | Italmot - Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | ||||
36. | Bogdan Krachulec | Automobilklub Częstochowski | Fiat Cinquecento 900 | ||||
(1) - zawodnicy, którym odebrano punkty do Pucharu Cinquecento. Mogli oni zdobywać punkty tylko do klasy markowej Cinquecento (WSMP). | |||||||
Prowadzenie w wyścigu: 1 - 10 okr.: Pawluczuk | |||||||
Wystartowało 36 zawodników, sklasyfikowano 36. |
|||||||
Klasyfikacja zespołów sponsorskich: | |||||||
1. | Castrol Racing Team | 50 pkt. |
|||||
1. | Rak Racing | 50 pkt. |
|||||
3. | Team Warta | 18 pkt. |
|||||
Klasyfikacja klubowa: | |||||||
1. | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | ||||||
2. | Automobilklub Wielkopolski | ||||||
3. | Automobilklub Kielecki | ||||||
4. | Automobilklub Morski | ||||||
5. | Automobilklub Częstochowski | ||||||
6. | Automobilklub Łódzki |
<< 2 el.
WSMP 1994 - Kielce] [Strona główna]
[Wyścigi] [WSMP
1994] [4 el. WSMP 1994 -
Kamień Śląski >>
[Poznań (3 el. WSMP 1994) -
lista zgłoszeń]