<< 2 i 3 el. WSMP 1997 - Modlin] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1997] [5 el. WSMP 1997 - Kamień Śląski >>


21-22.06.1997 Poznań - 4 eliminacja WSMP (+ el. Mistrzostw Strefy Europy Centralnej)

Pogoda: mokro podczas wyścigu P. Megane, przelotne opady deszczu.

Klasa E-2000:
Trening: 1. Luciński - 1:32,315; 2. Rafał Podolski - 1:36,725; 3. Kłosowski - 1:39,036; 4. Lim - 1:40,020; 5. M. Krachulec - 1:41,857
Wyścig (15 okr. x 4,083 km = 61,245 km):
1. (1.*) Rafał Podolski Automobilklub Kielecki Reynard 913-Volkswagen 24:57,653 (147,3 km/h)
2. (2.*) Ryszard Luciński Castrol - Automobilklub Wielkopolski Dallara F 394-Opel 25:23,153
3.   Hanus Lim (CZ) Eufra 392-Opel 25:47,354
4. (3.*) Tadeusz Kłosowski Automobilklub Szczeciński Reynard 873-Volkswagen 25:49,906
5. (4.*) Mirosław Krachulec Automobilklub Częstochowski Eufra 391-Mugen 26:21,401
* - miejsca w klasyfikacji Mstrzostw Polski
Najszybsze okrążenie (14): Rafał Podolski - 1:36,359
Prowadzenie w wyścigu: 1-7 okr.: Luciński, 8-15 okr.: Rafał Podolski
 
Klasa E-1600:
Trening: 1. Szczęsny - 1:38,433; 2. Sperling - 1:38,569; 3. Seidenfaden - 1:40,451; 4. Glinczewski - 1:40,834; 5. Skwarzyński - 1:42,447; 6. Robert Podolski - 1:45,022; 7. H. Kochański - 1:47,587; 8. Fontański - 1:53,147; 9. W. Podolski - 1:54,162; 10. Jugowski - 1:58,161
Wyścig (15 okr. x 4,083 km = 61,245 km):
1. (1.*) Artur Glinczewski Automobilklub Wielkopolski Reynard 893-Volkswagen 25:49,357 (142,4 km/h)
2.   Raimund Seidenfaden (D) Estonia 25-Volkswagen 26:09,844
3. (2.*) Tomasz Szczęsny Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Reynard 883-Volkswagen 26:12,562
4. (3.*) Artur Skwarzyński Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada 26:35,979
5. (4.*) Hieronim Kochański Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada - 1 okr.
6. (5.*) Robert Podolski Automobilklub Kielecki Estonia 25-Łada - 1 okr.
7. (6.*) Jerzy Fontański Automobilklub Częstochowski Estonia 21-Łada - 2 okr.
8. (7.*) Krzysztof Jugowski Automobilklub Kielecki Promot 79-Łada - 2 okr.
9. (8.*) Wacław Podolski Automobilklub Kielecki Promot 79-Łada - 2 okr.
* - miejsca w klasyfikacji Mstrzostw Polski
Odpadli:
  Dirk Sperling (D)   (pożar)
Najszybsze okrążenie (12): Glinczewski - 1:41,613
Prowadzenie w wyścigu: 1-15 okr.: Glinczewski
 
Klasa E-1300:
Trening: 1. Gasenko - 1:44,866; 2. Banaszek - 1:45,416; 3. K. Wodziński - 1:45,501; 4. Leśniak - 1:45,691; 5. Czub - 1:47,231; 6. Sączyński - 1:48,193; 7. Godula - 1:48,654; 8. Kaźmierczak - 1:49,446; 9. Kamiński - 1:50,045; 10. A. Wodziński - 1:51,138; 11. Podsiadło - 1:51,671; 12. Gajór - 1:51,841; 13. Marcinkiewicz - 1:52,335; 14. Grabowski - 1:59,172; 15. Żywicki - 2:00,718; 16. Podkalicki - 2:27,668
Wyścig (14 okr. x 4,083 km = 57,162 km):
1. Marcin Banaszak PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski Promot 83-Łada 25:06,411 (136,7 km/h)
2. Wiktor Gasenko PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski Estonia 25-Łada 25:28,143
3. Krzysztof Wodziński Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Promot 84-Łada 25:38,054
4. Cezary Czub Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 21-Łada 25:48,044
5. Bohdan Leśniak Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada 25:50,275
6. Andrzej Godula Automobilklub Polski Estonia 25-Łada 26:25,559
7. Janusz Sączyński Automobilklub Morski Estonia 25-Łada - 1 okr.
8. Andrzej Wodziński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada - 1 okr.
9. Maciej Marcinkiewicz Automobilklub Olsztyński Estonia 21-Łada - 1 okr.
10. Andrzej Grabowski Automobilklub Bałtycki Promot 85-Łada - 1 okr.
Odpadli m. in.:
  Piotr Kaźmierczak Automobilklub Krakowski Estonia 21-Łada  
  Mariusz Podkalicki Automobilklub Szczeciński Estonia 21-Łada  
Najszybsze okrążenie (5): Banaszak - 1:44,122 (141,2 km/h)
Prowadzenie w wyścigu: 1-14 okr.: Banaszak
 
Klasa H pow. 1600:
Trening: 1. Illes - 1:42,982; 2. Tadeusz Myszkier - 1:43,505; 3. Malcharek - 1:44,749; 4. Dziurka - 1:46,628
Wyścig (15 okr. x 4,083 km = 61,245 km):
1. (1.*) Tadeusz Myszkier Lotos - Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 26:15,928 (140,0 km/h)
2.   Jiri Malcharek (SK) Mercedes 190 Evo 26:21,213
3.   Tamas Illes (H) BMW M3 E36 26:43,384
4. (2.*) Andrzej Dziurka ALDA - Automobilklub Polski Opel Astra 2.0 26:48,139
5. (3.*) Mariusz Kostrzak Autoklub Rzemieślnik Warszawa BMW M3 E36 - 1 okr.
6. (4.*) Marek Kusiak Automobilklub Częstochowski Ford Escort RS Cosworth - 1 okr.
7. (5.*) Andrzej Stachowiak Automobilklub Morski BMW M3 E30 - 2 okr.
* - miejsca w klasyfikacji Mstrzostw Polski
Odpadli m. in.:
  Slavko Umicević Automobilklub Polski Honda CRX  
  Andrzej Kleina Automobilklub Olsztyński Ford Sierra Cosworth RS 500  
Nie wystartował:
  Arkadiusz Zgorzelski Automobilklub Szczeciński Porsche 911 Carrera  
Najszybsze okrążenie (13): Tadeusz Myszkier - 1:43,668
Prowadzenie w wyścigu: 1-2 okr.: Illes, 3-15 okr.: Tadeusz Myszkier
 
Klasa H-1600:
Trening: 1. X. Mielcarek - 1:55,383; 2. H. Mandera - 1:56,710; 3. Fiedor - 1:59,899; 4. Baran - 2:09,152; 5. Pawluczuk - 2:13,143; 6. Szymczyk - 2:13,333; 7. Dąbrowski - 2:13,350; 8. Buks - 2:14,205
Wyścig (14 okr. x 4,083 km = 57,162 km):
1. Henryk Mandera Automobilklub Wielkopolski Suzuki Swift GTi 27:18,016 (125,7 km/h)
2. Xawery Mielcarek PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski Volkswagen Scirocco 27:20,012
3. Stanisław Fiedor Autoklub Rzemieślnik Warszawa Honda Civic VTi - 1 okr.
4. Grzegorz Baran Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Suzuki Swift GTi - 2 okr.
5. Włodzimierz Pawluczuk Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting - 2 okr.
6. Karol Buks Pol Car - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting - 2 okr.
7. Marek Szymczyk PZU SA / Car Serwis - A. Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting - 2 okr.
8. Tomasz Dąbrowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting - 2 okr.
Najszybsze okrążenie (7): X. Mielcarek - 1:54,741
 
Klasa A-1000:
Trening: 1. Oczkowski - 2:08,114; 2. Kałuża - 2:10,245; 3. Gawroński - 2:10,270; 4. Serbin - 2:12,392; 5. Wywiał - 2:13,775; 6. M. Gąsecki - 2:17,103; 7. Spława-Neyman - 2:18,646; 8. Pawluczuk - 2:19,977; 9. Witkowicz - 2:20,770; 10. Sawczenko - 2:22,838
Wyścig (10 okr. x 4,083 km = 40,830 km):
1. Marek Oczkowski PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 21:43,275 (112,8 km/h)
2. Paweł Kałuża Automobilklub Kielecki Fiat Cinquecento 900 21:54,860
3. Krzysztof Gawroński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 22:15,172
4. Małgorzata Serbin Carsystem Voss SIA - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Abarth 22:30,274
5. Tomasz Wywiał Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento Abarth 22:35,697
6. Włodzimierz Pawluczuk Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Abarth 22:37,353
7. Marek Gąsecki Automobilklub Polski Fiat Cinquecento Abarth 23:10,329
8. Tomasz Witkowicz Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900 23:37,953
9. Andrzej Spława-Neyman Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 23:44,686
10. Tomasz Myszkier Lotos - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 24:00,734
Najszybsze okrążenie (4): Oczkowski - 2:07,940
Prowadzenie w wyścigu: 1-10 okr.: Oczkowski
 
Puchar Renault Megane Coupe:
Trening: 1. Szwagierczak - 1:58,560; 2. S. Mielcarek - 1:58,579; 3. Biernacki - 1:58,777, 4. Dziurka - 1:59,851; 5. Golec - 1:59,920; 6. R. Polak - 2:00,165; 7. Podkalicki - 2:00,281; 8. O. Bartkowiak - 2:00,294; 9. A. Polak - 2:00,324; 10. Oczkowski - 2:00,466; 11. M. Pinis - 2:00,484; 12. Kisiel - 2:00,529; 13. M. Ptak - 2:00,698; 14. Z. Brymora - 2:00,839; 15. H. Mandera - 2:00,963; 16. Bednarek - 2:01,002; 17. Jankowski - 2:01,021; 18. Gałecki - 2:01,928; 19. Kowalewski - 2:02,179; 20. Zarzycki - 2:02,198; 21. Matłacz - 2:02,413; 22. Paradowski - 2:02,718; 23. Szulc - 2:02,791; 24. Kinderman - 2:03,413; 25. Dziób - 2:07,580; 26. Derczyński - 2:07,680
Wyścig (15 okr. x 4,083 km = 61,245 km):
1. Sebastian Mielcarek PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski 31:27,735 (116,9 km/h)
2. Andrzej Dziurka ALDA - Automobilklub Polski 31:51,734
3. Zbigniew Szwagierczak Automobilklub Wielkopolski 31:53,944
4. Adam Polak Castrol - Automobilklub Polski 31:54,974
5. Jakub Golec PPH Kaczmarek / M. Pieluszyńska - Automobilklub Wielkopolski 31:55,237
6. Marek Oczkowski PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski 31:57,124
7. Robert Polak Automobilklub Polski 31:57,986
8. Piotr Bednarek Automobilklub Wielkopolski 32:10,459
9. Maciej Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa 32:12,044
10. Robert Kisiel Autoklub Rzemieślnik Warszawa 32:36,173
11. Eugeniusz Zarzycki Autoklub Rzemieślnik Warszawa 32:37,511
12. Zdzisław Brymora Automobilklub Częstochowski 33:04,497
13. Wojciech Jankowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa 33:05,092
14. Andrzej Szulc Automobilklub Morski 33:06,185
15. Ireneusz Trzeszczkowski Automobilklub Toruński 33:20,201
16. Dariusz Kinderman Automobilklub Śląski 33:20,561
17. Dariusz Kowalewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa 33:33,781
18. Krzysztof Gałecki Lotos - Automobilklub Wielkopolski 33:39,438
19. Jan Matłacz Autoklub Rzemieślnik Warszawa 33:45,932
20. Józef Dziób Automobilklub Opolski - 1 okr.
21. Michał Pinis Autoklub Rzemieślnik Warszawa - 1 okr.
22. Witold Paradowski Automobilklub Częstochowski - 1 okr.
23. Andrzej Derczyński Automobilklub Częstochowski - 1 okr.
Zdyskwalifikowany (odłączony czujnik temperatury):
  Marcin Biernacki jr Automobilklub Kielecki  
Odpadli:
  Otto Bartkowiak Automobilklub Śląski (kolizja z Podkalickim)
  Mariusz Podkalicki Automobilklub Szczeciński (kolizja z O. Bartkowiakiem)
Najszybsze okrążenie (15): Zarzycki - 2:01,295
Prowadzenie w wyścigu: 1-6 okr.: Szwagierczak, 7-15 okr.: S. Mielcarek

<< 2 i 3 el. WSMP 1997 - Modlin] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1997] [5 el. WSMP 1997 - Kamień Śląski >>