<< 4 el. WSMP 1997 - Poznań] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1997] [6 el. WSMP 1997 - Kamień Śląski >>


9.08.1997 - Kamień Śląski - 5 eliminacja WSMP

Pogoda: deszcz podczas wyścigu klas E-2000, E-1600 i E-1300; wyścigi pozostałych klas na stopniowo wysychającej nawierzchni.

Wyniki wyścigów:
 
Klasa E-2000:
Trening: 1. Rafał Podolski - 1:27,347; 2. Luciński - 1:28,002; 3. M. Krachulec - 1:33,222; 4. W. Gąsecki - 1:36,394
Wyścig (12 okr. x 3,8 km = 45,6 km):
1. Wojciech Gąsecki Automobilklub Szczeciński Dallara F 389-Volkswagen 24:03,092 (107,8 km/h)
2. Rafał Podolski Automobilklub Kielecki Reynard 913-Volkswagen - 1 okr.
Odpadli:

6 okr.

Ryszard Luciński Castrol - Automobilklub Wielkopolski Dallara F 394-Opel (kolizja, silnik)

4 okr.

Mirosław Krachulec Automobilklub Częstochowski Eufra 391-Mugen (elektronika)
Wystartowało 4 zawodników, sklasyfikowano 2.
Najszybsze okrążenie (10): Rafał Podolski - 1:46,905
Prowadzenie w wyścigu: 1-2 okr.: M. Krachulec, 3 okr.: Rafał Podolski; 4-5 okr.: M. Krachulec, 6-12 okr.: W. Gąsecki
 
Klasa E-1600:
Trening: 1. Glinczewski - 1:29,117; 2. Szczęsny - 1:30,476; 3. Skwarzyński - 1:36,605; 4. Robert Podolski - 1:39,286; 5. Fontański - 1:40,084; 6. W. Podolski - 1:41,000; 7. Witkowicz - 1:42,091; 8. J. Podolski - 1:49,080
Wyścig (12 okr. x 3,8 km = 45,6 km):
1. Tomasz Szczęsny Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Reynard 883-Volkswagen 23:10,364 (111,9 km/h)
2. Artur Glinczewski Automobilklub Wielkopolski Reynard 893-Volkswagen 23:24,016
3. Robert Podolski Automobilklub Kielecki Estonia 25-Łada 23:24,501
4. Juliusz Podolski Automobilklub Kielecki Estonia 21-Łada 24:26,792
5. Tomasz Witkowicz Automobilklub Częstochowski Promot 82-Łada - 1 okr.
6. Jerzy Fontański Automobilklub Częstochowski Estonia 21-Łada - 1 okr.
7. Wacław Podolski Automobilklub Kielecki Promot 79-Łada - 2 okr.
Nie wystartował:
  Artur Skwarzyński Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada  
Wystartowało 7 zawodników, sklasyfikowano 7.
Najszybsze okrążenie (10): Glinczewski - 1:47,139
Prowadzenie w wyścigu: 1-9 okr.: Robert Podolski, 10-12 okr.: Szczęsny
 
Klasa E-1300:
Trening: 1. Gasenko - 1:35,990; 2. Banaszak - 1:36,144; 3. K. Wodziński - 1:36,426; 4. Leśniak - 1:37,418; 5. Sączyński - 1:37,887; 6. Godula - 1:38,120; 7. Gajór - 1:40,217; 8. Kaźmierczak - 1:42,010; 9. Wozowicz - 1:42,071; 10. Marcinkiewicz - 1:42,677; 11. Podsiadło - 1:43,599; 12. Kaczmarek - 1:44,326; 13. Żywicki - 1:44,568; 14. A. Wodziński - 1:45,377; 15. Grabowski - 1:47,454; 16. Kamiński - 1:49,587; 17. Starkowski - 1:50,915
Wyścig (12 okr. x 3,8 km = 45,6 km):
1. Wiktor Gasenko PPH Kaczmarek - A. Wielkopolski Estonia 25-Łada 24:04,703
2. Piotr Kaźmierczak Automobilklub Krakowski Estonia 21-Łada 24:09,694
3. Marcin Banaszak PPH Kaczmarek - A. Wielkopolski Promot 83-Łada 24:20,178
4. Bohdan Leśniak Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada 24:28,286
5. Robert Gajór Automobilklub Morski Estonia 21-Łada 24:31,399
6. Grzegorz Wozowicz Stomil Dębica Estonia 21-Łada - 1 okr.
7. Janusz Sączyński Automobilklub Morski Estonia 25-Łada - 1 okr.
8. Andrzej Grabowski Automobilklub Bałtycki Promot 85-Łada - 1 okr.
9. Andrzej Wodziński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada - 1 okr.
10. Grzegorz Kamiński Automobilklub Toruński Estonia 23-Łada - 1 okr.
Nie wystartowali:
  Andrzej Godula Automobilklub Polski Estonia 25-Łada (defekt)
  Krzysztof Wodziński Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Promot 84-Łada  
Wystartowało 15 zawodników, sklasyfikowano 14.
Najszybsze okrążenie (11): Sączyński - 1:48,694
Prowadzenie w wyścigu: 1-3 okr.: Gasenko, 4-6 okr.: K. Wodziński, 7-12 okr.: Gasenko
 
Klasa H pow. 1600:
Trening: 1. Tadeusz Myszkier - 1:32,403; 2. Dziurka - 1:33,115; 3. Marek Kusiak - 1:39,100; 4. Kostrzak - 1:41,058; 5. Kleina - 1:42,299; 6. N. Mandera - 1:46,053; 7. Baran - 1:47,773; 8. Fiedor - 1:47,995; 9. Zgorzelski - 1:49,450; 10. H. Mandera - 1:49,921; 11. Umicević - 1:50,379
Wyścig (12 okr. x 3,8 km = 45,6 km):
1. Andrzej Dziurka ALDA - Automobilklub Polski Opel Astra 2.0 19:48,384 (130,9 km/h)
2. Tadeusz Myszkier Lotos - Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 20:00,947
3. Marek Kusiak Automobilklub Częstochowski Ford Escort RS Cosworth 21:23,500
4. Mariusz Kostrzak Autoklub Rzemieślnik Warszawa BMW M3 E36 - 1 okr.
5. Andrzej Kleina Automobilklub Olsztyński Ford Sierra Cosworth RS 500 - 1 okr.
6. Stanisław Fiedor Autoklub Rzemieślnik Warszawa Honda Civic VTi - 1 okr.
7. Slavko Umicević Automobilklub Polski Honda CRX - 2 okr.
8. Arkadiusz Zgorzelski Automobilklub Szczeciński Porsche 911 Carrera - 2 okr.
9. Natalia Mandera Automobilklub Wielkopolski Toyota Carina E - 2 okr.
10. Henryk Mandera Automobilklub Wielkopolski Suzuki Swift GTi - 2 okr.
Odpadł:

11 okr.

Grzegorz Baran Autoklub Rzemieślnik Warszawa   (skrzynia biegów)
Wystartowało 11 zawodników, sklasyfikowano 10.
Najszybsze okrążenie (11): Dziurka - 1:36,258
Prowadzenie w wyścigu: 1-10 okr.: Tadeusz Myszkier, 11-12 okr.: Dziurka
 
Klasa A-1000:
Trening: 1. Bekas - 1:56,074; 2. Kałuża - 1:57,892; 3. Serbin - 1:58,849; 4. Gawroński - 1:59,790; 5. Wywiał - 2:01,707; 6. Witkowicz - 2:09,747; 7. Patan - 2:11,102; 8. Pol - 2:12,335; 9. Płaczek - 2:12,992; 10. D. Grzyb - 2:30,528
Wyścig (12 okr. x 3,8 km = 45,6 km):
1. Paweł Kałuża Automobilklub Kielecki Fiat Cinquecento 900 23:54,009 (108,5 km/h)
2. Małgorzata Serbin Carsystem Voss SIA - A. Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Abarth 23:57,582
3. Tomasz Wywiał Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento Abarth 26:01,703
4. Krzysztof Gawroński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 - 1 okr.
5. Tomasz Płaczek Carsystem Voss SIA - A. Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 - 1 okr.
6. Adam Pol Polmozbyt Katowice - Automobilklub Śląski Fiat Cinquecento 900 - 1 okr.
Odpadli:
  Maciej Bekas PPH Kaczmarek - A. Wielkopolski Fiat Cinquecento 900  
  Tomasz Witkowicz Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento Abarth  
  Leszek Patan Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900  
  D. Grzyb      
Najszybsze okrążenie (3): Kałuża - 1:56,513
Prowadzenie w wyścigu: 1-5 okr.: Bekas, 6-12 okr.: Kałuża
 
Puchar Renault Megane Coupe:
Trening: 1. M. Ptak - 1:47,456; 2. S. Mielcarek - 1:47,527; 3. Golec - 1:47,722; 4. Biernacki - 1:47,889; 5. Szwagierczak - 1:48,021; 6. Kisiel - 1:48,160; 7. Dziurka - 1:48,707; 8. Oczkowski - 1:48,726; 9. A. Polak - 1:48,864; 10. Bednarek - 1:49,366; 11. R. Polak - 1:49,415; 12. Z. Brymora - 1:49,441; 13. O. Bartkowiak - 1:49,474; 14. Zarzycki - 1:49,735; 15. H. Mandera - 1:50,327; 16. Jankowski - 1:50,574; 17. Gałecki - 1:50,594; 18. Kudłaty - 1:50,669; 19. Matłacz - 1:50,708; 20. Słowiński - 1:51,080; 21. Paradowski - 1:51,389; 22. Kowalewski - 1:51,490; 23. Szulc - 1:51,915; 24. Kinderman - 1:53,026; 25. Dziób - 1:53,352; 26. Trzeszczkowski - 1:53,790; 27. Derczyński - 1:53,761
Wyścig (15 okr. x 3,8 km = 57,0 km):
1. (1.*) Zbigniew Szwagierczak Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 27:28,091 (118,0 km/h)
2.   Marcin Biernacki jr Automobilklub Kielecki Renault Megane Coupe 27:35,216
3. (2.*) Adam Polak Castrol - Automobilklub Polski Renault Megane Coupe 27:36,080
4. (3.*) Marek Oczkowski PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 27:38,091
5. (4.*) Piotr Bednarek Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 27:43,425
6. (5.*) Zdzisław Brymora Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe 27:57,848
7. (6.*) Robert Polak Automobilklub Polski Renault Megane Coupe 28:03,640
8. (7.*) Andrzej Dziurka ALDA - Automobilklub Polski Renault Megane Coupe 28:12,620
9. (8.*) Jan Matłacz Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 28:16,113
10. (9.*) Krzysztof Gałecki Lotos - Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 28:18,712
11. (10.*) Otto Bartkowiak Automobilklub Śląski Renault Megane Coupe 28:21,494
12. (11.*) Tadeusz Kudłaty Automobilklub Dolnośląski Renault Megane Coupe 28:25,669
13. (12.*) Henryk Mandera Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 28:35,754
14. (13.*) Dariusz Kinderman Automobilklub Śląski Renault Megane Coupe 28:44,357
15. (14.*) Eugeniusz Zarzycki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 28:49,849
16. (15.*) Andrzej Szulc Automobilklub Morski Renault Megane Coupe 29:09,823
17. (16.*) Ireneusz Trzeszczkowski Automobilklub Toruński Renault Megane Coupe 29:12,055
18. (17.*) Józef Dziób Automobilklub Opolski Renault Megane Coupe 29:12,479
19. (18.*) Andrzej Derczyński Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe - 1 okr.
20. (19.*) Andrzej Słowiński Automobilklub Dolnośląski Renault Megane Coupe - 1 okr.
21. (20.*) Dariusz Kowalewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe - 1 okr.
* - miejsca w klasyfikacji Pucharu (po wykluczeniu z końcowej punktacji Marcina Biernackiego).
Odpadli:
3 okr. Sebastian Mielcarek PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe (kolizja z Golcem)
3 okr. Jakub Golec PPH Kaczmarek / M. Pieluszyńska - A. Wielkopolski Renault Megane Coupe (kolizja z S. Mielcarkiem)
  Robert Kisiel Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe  
  Wojciech Jankowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe  
  Witold Paradowski Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe (wypadek)
Wykluczony (odstępstwa techniczne dotyczące skrzyni biegów):

po treningu

Maciej Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe  
Wystartowało 27 zawodników, sklasyfikowano 21.
Najszybsze okrążenie (10): Biernacki - 1:48,017
Prowadzenie w wyścigu: 1-3 okr.: Golec, 4-15 okr.: Szwagierczak
 
Puchar Cinquecento Sporting:
Trening: 1. S. Mielcarek - 1:59,207; 2. Oczkowski - 1:59,351; 3. Buks - 1:59,355; 4. Cołoszyński - 1:59,663; 5. M. Tuszyński - 1:59,833; 6. Lewandowski - 2:00,013; 7. Gawroński - 2:00,109; 8. Caputa - 2:00,421; 9. Węglarz - 2:00,498; 10. Płaczek - 2:00,691; 11. Szwagierczak - 2:01,246; 12. A. Tuszyński - 2:01,257; 13. Turkiewicz - 2:01,346; 14. Czarnocki - 2:01,387; 15. Szymczyk - 2:01,401; 16. Serbin - 2:01,442; 17. Raczkowski - 2:01,550; 18. Matłacz - 2:01,775; 19. Litwinowicz - 2:01,802; 20. Herbeć - 2:01,947; 21. Pelec-Alexandrowicz - 2:02,014; 22. J. Chojnacki - 2:02,132; 23. Golec - 2:02,154; 24. J. Majewski - 2:02,251; 25. Oleksiak - 2:02,595; 26. Łacisz - 2:02,988; 27. A. Chojnacki - 2:04,543; 28. A. Majewski - 2:04,780; 29. Słowiński - 2:05,199; 30. Sikora - 2:05,431; 31. Zajdel - 2:05,594; 32. Galik - 2:05,714; 33. Dąbrowski - 2:06,204; 34. Sciciński - 2:06,838; 35. Hercog - 2:09,719; 36. Zarzycki - 2:10,943
Wyścig (15 okr. x 3,8 km = 57,0 km):
1. Marek Oczkowski PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 32:03,997 (101,0 km/h)
2. Wojciech Cołoszyński Castrol / Autorex - Automobilklub Polski Fiat Cinquecento Sporting 32:04,216
3. Karol Buks Pol Car - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 32:19,418
4. Sebastian Mielcarek PPH Kaczmarek / ACM Mari Car - A. Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 32:21,820
5. Zbigniew Szwagierczak Pol Car - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 32:25,838
6. Sebastian Lewandowski Brus Auto - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 32:26,520
7. Krzysztof Gawroński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 32:28,318
8. Krzysztof Caputa Automobilklub Beskidzki Fiat Cinquecento Sporting 32:39,824
9. Marek Szymczyk PZU SA / CarSerwis - A. Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 32:40,794
10. Tomasz Płaczek Carsystem Voss SIA - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 32:40,894
11. Zbigniew Czarnocki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 32:42,895
12. Andrzej Węglarz Moto Car 93 Rzeszów Fiat Cinquecento Sporting 32:44,247
13. Michał Tuszyński Brus Auto - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 32:45,233
14. Jacek Raczkowski Automobilklub Kielecki Fiat Cinquecento Sporting 32:47,325
15. Adam Tuszyński Brus Auto - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 32:47,931
16. Wiktor Turkiewicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 32:55,004
17. Małgorzata Serbin Carsystem Voss SIA - A. Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 32:56,581
18. Jan Matłacz Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 32:57,364
19. Jacek Chojnacki Castrol - Automobilklub Polski Fiat Cinquecento Sporting 33:09,531
20. Tomasz Oleksiak Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 33:09,808
21. Zbigniew Łacisz Automobilklub Śląski Fiat Cinquecento Sporting 33:11,945
22. Jarosław Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 33:12,381
23. Michał Pelec-Alexandrowicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 33:17,984
24. Andrzej Chojnacki Automobilklub Polski Fiat Cinquecento Sporting 33:18,889
25. Adam Majewski Automobilklub Polski Fiat Cinquecento Sporting 33:25,311
26. Mariusz Zajdel Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento Sporting 33:32,296
27. Jan Herbeć Automobilklub Kędzierzyński Fiat Cinquecento Sporting 33:40,304
28. Jarosław Hercog Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 33:42,426
29. Jacek Sikora Autorex - Automobilklub Polski Fiat Cinquecento Sporting 33:46,853
30. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 33:48,735
31. Piotr Galik Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 34:03,272
32. Eugeniusz Zarzycki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 34:05,861
33. Andrzej Słowiński Automobilklub Dolnośląski Fiat Cinquecento Sporting 34:20,829
Wystartowało 34 zawodników, sklasyfikowano 33.

Najszybsze okrążenie (15): Cołoszyński - 2:06,476

Prowadzenie w wyścigu: 1-15 okr.: Oczkowski

 
Puchar Cinquecento:
Trening: 1. Pol - 2:05,950; 2. G. Grzyb - 2:06,297; 3. Karczewski - 2:06,554; 4. Czyż - 2:06,734; 5. Czekański - 2:06,906; 6. Pietruszyński - 2:07,020; 7. Maryniak - 2:07,028; 8. Smoroń - 2:07,164; 9. M. Brymora - 2:07,504; 10. M. Bartkowiak - 2:07,594
Wyścig (12 okr. x 3,8 km = 45,6 km):
1. Artur Czyż Polcar - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 25:29,903 (101,7 km/h)
2. Grzegorz Grzyb Auto Res - Moto Car 93 Rzeszów Fiat Cinquecento 900 25:30,433
3. Grzegorz Karczewski AW Ciech Petrol - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 25:30,577
4. Adam Pol Polmozbyt Katowice - Automobilklub Śląski Fiat Cinquecento 900 25:31,087
5. Wojciech Maryniak PPH Kaczmarek / ACM Mari Car - A. Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 25:40,025
6. Rafał Czekański Automobilklub Rzeszowski Fiat Cinquecento 900 25:42,070
7. Jakub Pietruszyński PPH Kaczmarek / ACM Mari Car - A. Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 25:42,763
8. Marcin Bartkowiak Bamarko - Automobilklub Śląski Fiat Cinquecento 900 25:58,494
9. Robert Hudziak Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 26:00,693
10. Tomasz Nowak Automobilklub Polski Fiat Cinquecento 900 26:06,437
11. Tomasz Smoroń Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900  
12. Maciej Bekas PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900  
13. Arkadiusz Nowicki PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900  
14. Mirosław Giziński   Fiat Cinquecento 900  
15. Tomasz Myszkier Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900  
16. Paweł Melwiński   Fiat Cinquecento 900  
17. Maurycy Kochański Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900  
18. Łukasz Olejnik Automobilklub Opolski Fiat Cinquecento 900  
19. Tomasz Sierpowski Automobilklub Leszczyński Fiat Cinquecento 900  
20. Bartosz Ptak Automobilklub Radomski Fiat Cinquecento 900  
21. Marcin Brymora Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900  
22. Rafał Rzemień Moto Car 93 Rzeszów Fiat Cinquecento 900  
23. T. Miśkiewicz   Fiat Cinquecento 900  
24. Rafał Puchaczewski   Fiat Cinquecento 900  
25. Magdalena Kusiak Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900  
26. Marcin Ślązok   Fiat Cinquecento 900  
27. Tomasz Mądry   Fiat Cinquecento 900  
28. T. Szoch   Fiat Cinquecento 900  
29. Maciej Lubiak Automobilklub Morski Fiat Cinquecento 900  

30.

Tomasz Niewczas   Fiat Cinquecento 900  

31.

Mateusz Gołdyn   Fiat Cinquecento 900  
Najszybsze okrążenie (5): Czyż - 2:05,892
Prowadzenie w wyścigu: 1-2 okr.: G. Grzyb, 3-4 okr.: Karczewski, 5-11 okr.: G. Grzyb, 12 okr.: Czyż

<< 4 el. WSMP 1997 - Poznań] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1997] [6 el. WSMP 1997 - Kamień Śląski >>