<< 7 el. WSMP 1997 - Poznań] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1997] [1 el. WSMP 1998 - Poznań >>


4.10.1997 Kielce - 8 eliminacja WSMP

Wyniki wyścigów:
 
Klasa E-2000:
Trening: 1. Rafał Podolski - 1:49,846; 2. Luciński - 1:50,165; 3. M. Krachulec - 1:57,608; 4. Kłosowski - 1:58,421; 5. W. Gąsecki - 2:04,287
Wyścig (12 okr. x 4,16 km = 49,92 km):
1. Rafał Podolski Automobilklub Kielecki Reynard 913-Volkswagen 24:13,645 (123,6 km/h)
2. Ryszard Luciński Castrol - Automobilklub Wielkopolski Dallara F 394-Opel 25:42,816
3. Tadeusz Kłosowski Automobilklub Szczeciński Reynard 873-Volkswagen 25:42,910
4. Mirosław Krachulec Automobilklub Częstochowski Eufra 391-Mugen - 1 okr.
5. Wojciech Gąsecki Automobilklub Szczeciński Dallara F 389-Volkswagen - 1 okr.
Najszybsze okrążenie (11): Rafał Podolski - 1:55,248
Prowadzenie w wyścigu: 1-12 okr.: Rafał Podolski
 
Klasa E-1600:
Trening: 1. Glinczewski - 1:52,171; 2. Szczęsny - 1:56,850; 3. Robert Podolski - 1:57,040; 4. M. Kochański - 2:00,094; 5. Gil - 2:00,408; 6. B. Krachulec - 2:12,838; 7. Jugowski - 2:13,001; 8. H. Kochański - 2:13,276; 9. W. Podolski - 2:19,486
Wyścig (12 okr. x 4,16 km = 49,92 km):
1. Robert Podolski Automobilklub Kielecki Estonia 25-Łada 25:18,954 (118,3 km/h)
2. Maurycy Kochański Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada 26:16,052
3. Hieronim Kochański Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Lancia - 1 okr.
4. Artur Glinczewski Automobilklub Wielkopolski Reynard 893-Volkswagen - 1 okr.
5. Tomasz Szczęsny Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Reynard 883-Volkswagen - 1 okr.
6. Michał Gil Automobilklub Kielecki Estonia 21-Łada - 1 okr.
7. Bogdan Krachulec Automobilklub Częstochowski Estonia 21-Łada - 1 okr.
8. Krzysztof Jugowski Automobilklub Kielecki Promot 79-Łada - 2 okr.
9. Wacław Podolski Automobilklub Kielecki Estonia 21-Łada - 3 okr.
Najszybsze okrążenie (11): Szczęsny - 2:00,924
Prowadzenie w wyścigu: 1-12 okr.: Robert Podolski
 
Klasa E-1300:
Trening: 1. Gasenko - 1:54,534; 2. Banaszak - 1:54,842; 3. Leśniak - 1:59,629; 4. Sączyński - 2:00,506; 5. K. Wodziński - 2:00,565; 6. Wozowicz - 2:02,007; 7. Marcinkiewicz - 2:02,354; 8. A. Wodziński - 2:02,373; 9. Żywicki - 2:07,236; 10. Gajór - 2:11,847
Wyścig (12 okr. x 4,16 km = 49,92 km):
1. Marcin Banaszak PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski Promot 83-Łada 25:57,210 (115,4 km/h)
2. Janusz Sączyński Automobilklub Morski Estonia 25-Łada - 1 okr.
3. Krzysztof Wodziński Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Promot 84-Łada - 1 okr.
4. Piotr Kaźmierczak Automobilklub Krakowski Estonia 21-Łada - 1 okr.
5. Grzegorz Wozowicz Stomil Dębica Estonia 21-Łada - 1 okr.
6. Andrzej Wodziński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada - 1 okr.
7. Maciej Marcinkiewicz Automobilklub Olsztyński Estonia 21-Łada - 1 okr.
8. Robert Gajór Automobilklub Morski Estonia 21-Łada - 1 okr.
9. Bohdan Leśniak Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 21-Łada - 1 okr.
10. Paweł Mickiewicz Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 21-Łada - 1 okr.
11. Andrzej Grabowski Automobilklub Bałtycki Promot 85-Łada - 1 okr.
Odpadli m. in.:

2 okr.

Wiktor Gasenko PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski Estonia 25-Łada (kolizja z Sączyńskim)
  Henryk Żywicki Automobilklub Koszaliński    
Najszybsze okrążenie (12): Banaszak - 2:02,836
Prowadzenie w wyścigu: 1-2 okr.: Gasenko, 3-12 okr.: Banaszak
 
Klasa H pow. 1600:
Trening: 1. Tadeusz Myszkier - 2:04,599; 2. Dziurka - 2:11,452; 3. Ptak - 2:18,317; 4. Fiedor - 2:22,164; 5. Błaszczyński - 2:22,180; 6. Kostrzak - 2:25,023; 7. Lackmayer - 2:28,630; 8. H. Mandera - 2:33,857; 9. N. Mandera - 2:35,345
Wyścig (10 okr. x 4,16 km = 41,60 km):
1. Tadeusz Myszkier Lotos - Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 21:20,558 (116,9 km/h)
2. Andrzej Dziurka ALDA - Automobilklub Polski Opel Astra 2.0 21:59,623
3. Henryk Mandera Automobilklub Wielkopolski Suzuki Swift GTi 22:37,149
4. Marek Lackmayer Automobilklub Śląski Porsche 911 Carrera 22:51,966
5. Mariusz Kostrzak Autoklub Rzemieślnik Warszawa BMW M3 E36 23:21,089
6. Stanisław Fiedor Autoklub Rzemieślnik Warszawa Honda Civic VTi - 1 okr.
7. Natalia Mandera Automobilklub Wielkopolski Toyota Carina E - 1 okr.
8. Mieczysław Błaszczyński Automobilklub Łódzki Lancia HF Integrale 16V - 1 okr.
Najszybsze okrążenie (2): Tadeusz Myszkier - 2:04,916
Prowadzenie w wyścigu: 1-10 okr.: Tadeusz Myszkier
 
Klasa A-1000:
Trening: 1. Kałuża - 2:22,425; 2. Bekas - 2:24,583; 3. Serbin - 2:25,078; 4. Gawroński - 2:27,316; 5. Wywiał - 2:28,248; 6. Witkowicz - 2:35,069; 7. Płaczek - 2:39,332; 8. Patan - 2:48,142; 9. Andrysz - 2:48,998; 10. Pawluczuk - 2:51,458; 11. Raczkowski - 2:52,180
Wyścig (9 okr. x 4,16 km = 37,44 km):
1. Maciej Bekas PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 23:06,513 (97,2 km/h)
2. Tomasz Wywiał Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento Abarth 23:06,971
3. Małgorzata Serbin Carsystem Voss SIA - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Abarth 23:07,679
4. Tomasz Witkowicz Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento Abarth - 1 okr.
5. Tomasz Płaczek Carsystem Voss SIA - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 - 1 okr.
6. Leszek Patan Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 - 1 okr.
7. Marek Andrysz Automobilklub Karkonoski Fiat Cinquecento 900 - 1 okr.
Odpadli:

5 okr.

Krzysztof Gawroński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 (defekt)

3 okr.

Paweł Kałuża Automobilklub Kielecki Fiat Cinquecento 900 (wibracje)
  Włodzimierz Pawluczuk Autoklub Rzemieślnik Warszawa    
  Jacek Raczkowski Automobilklub Kielecki    
Najszybsze okrążenie (4): Bekas - 2:28,607
Prowadzenie w wyścigu: 1-2 okr.: Kałuża, 3-4 okr.: Gawroński, 5-9 okr.: Bekas
 

Puchar Renault Megane Coupe:

Trening: 1. S. Mielcarek - 2:09,458; 2. Dziurka - 2:10,298; 3. Szwagierczak - 2:11,173; 4. Golec - 2:11,527; 5. Bednarek - 2:11,553; 6. Zarzycki - 2:12,070; 7. A. Polak - 2:12,823; 8. Kudłaty - 2:13,814; 9. Kisiel - 2:13,968; 10. O. Bartkowiak - 2:14,477; 11. H. Mandera - 2:14,851; 12. R. Polak - 2:15,023; 13. Oczkowski - 2:16,136; 14. Z. Brymora - 2:16,136; 15. Matłacz - 2:17,164; 16. Trzeszczkowski - 2:17,351; 17. Gałecki - 2:18,514; 18. Słowiński - 2:18,752; 19. Jankowski - 2:19,069; 20. Paradowski - 2:21,949; 21. Kowalewski - 2:22,082; 22. Kinderman - 2:27,268; 23. Dziób - 2:38,274
Wyścig (15 okr. x 4,16 km = 62,40 km):
1. Sebastian Mielcarek PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 34:52,658 (107,30 km/h)
2. Andrzej Dziurka ALDA - Automobilklub Polski Renault Megane Coupe 34:58,197
3. Zbigniew Szwagierczak Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 35:10,110
4. Jakub Golec PPH Kaczmarek / M. Pieluszyńska - A. Wielkopolski Renault Megane Coupe 35:10,730
5. Adam Polak Castrol - Automobilklub Polski Renault Megane Coupe 35:17,706
6. Robert Kisiel Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 35:22,447
7. Otto Bartkowiak Automobilklub Śląski Renault Megane Coupe 35:25,032
8. Robert Polak Automobilklub Polski Renault Megane Coupe 35:32,711
9. Henryk Mandera Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 35:36,516
10. Eugeniusz Zarzycki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 35:38,110
11. Zdzisław Brymora Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe 35:49,785
12. Jan Matłacz Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 36:04,227
13. Ireneusz Trzeszczkowski Automobilklub Toruński Renault Megane Coupe 36:30,663
14. Wojciech Jankowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 36:30,751
15. Tadeusz Kudłaty Automobilklub Dolnośląski Renault Megane Coupe 36:44,602
16. Dariusz Kinderman Automobilklub Śląski Renault Megane Coupe 37:10,665
17. Witold Paradowski Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe 37:22,785
18. Andrzej Słowiński Automobilklub Dolnośląski Renault Megane Coupe - 1 okr.
19. Dariusz Kowalewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe - 1 okr.
20. Józef Dziób Automobilklub Opolski Renault Megane Coupe - 1 okr.
Odpadli:
  Piotr Bednarek Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe  
  Marek Oczkowski PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe  
  Krzysztof Gałecki Lotos - Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe  
Najszybsze okrążenie (13): S. Mielcarek - 2:18,361
Prowadzenie w wyścigu: 1-15 okr.: S. Mielcarek
 
Puchar Cinquecento Sporting:
Trening: 1. Szwagierczak - 2:32,059; 2. S. Mielcarek - 2:32,427; 3. Cołoszyński - 2:32,516; 4. Buks - 2:32,753; 5. A. Tuszyński - 2:32,834; 6. Serbin - 2:33,136; 7. Gawroński - 2:33,337; 8. Lewandowski - 2:33,429; 9. Czarnocki - 2:33,596; 10. Oczkowski - 2:33,754; 11. Płaczek - 2:33,880; 12. Litwinowicz - 2:33,941; 13. Caputa - 2:33,987; 14. Raczkowski - 2:34,153; 15. Węglarz - 2:35,221; 16. Szymczyk - 2:35,606; 17. M. Tuszyński - 2:36,302; 18. A. Majewski - 2:36,501; 19. Podsiadło - 2:37,041; 20. Gil - 2:38,775; 21. Zajdel - 2:40,225; 22. Skarżyński - 2:55,155
Wyścig (15 okr. x 4,16 km = 62,40 km):
1. Adam Tuszyński Brus Auto - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 39:22,483 (95,1 km/h)
2. Sebastian Mielcarek PPH Kaczmarek / ACM Mari Car - A. Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 39:24,441
3. Karol Buks Pol Car - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 39:26,040
4. Wojciech Cołoszyński Castrol / Autorex - Automobilklub Polski Fiat Cinquecento Sporting 39:36,654
5. Zbigniew Szwagierczak Pol Car - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 39:37,299
6. Michał Tuszyński Brus Auto - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 39:39,984
7. Jacek Raczkowski Automobilklub Kielecki Fiat Cinquecento Sporting 39:42,729
8. Marek Oczkowski PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 39:45,465
9. Tomasz Płaczek Carsystem Voss SIA - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 39:47,053
10. Małgorzata Serbin Carsystem Voss SIA - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 39:52,825
11. Zbigniew Czarnocki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 39:56,515
12. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 40:02,451
13. Andrzej Węglarz Moto Car 93 Rzeszów Fiat Cinquecento Sporting 40:09,193
14. Jarosław Podsiadło Automobilklub Kielecki Fiat Cinquecento Sporting 40:11,056
15. Sebastian Lewandowski Brus Auto - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 40:13,684
16. Adam Majewski Automobilklub Polski Fiat Cinquecento Sporting 40:22,598
17. Krzysztof Caputa Automobilklub Beskidzki Fiat Cinquecento Sporting 41:02,836
18. Mariusz Zajdel Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento Sporting 42:11,348
19. Krzysztof Gawroński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting - 1 okr.
Odpadli:
  Marek Szymczyk PZU SA / CarSerwis - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting  
  Michał Gil Automobilklub Kielecki Fiat Cinquecento Sporting  
  Tomasz Skarżyński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting  
Najszybsze okrążenie (2): A. Tuszyński - 2:30,958
Prowadzenie w wyścigu: 1-15 okr.: A. Tuszyński
 
Puchar Cinquecento:
Trening: 1. Maryniak - 2:31,619; 2. Bekas - 2:31,664; 3. Spława-Neyman - 2:31,928; 4. Nowicki - 2:32,296; 5. Hudziak - 2:32,375; 6. Karczewski - 2:32,444; 7. Czyż - 2:32,678; 8. Pietruszyński - 2:32,739; 9. Pol - 2:32,900; 10. G. Grzyb - 2:32,942
Wyścig (12 okr. x 4,16 km = 49,92 km):
1. Maciej Bekas PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 31:02,673 (96,5 km/h)
2. Grzegorz Karczewski AW Ciech Petrol - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 31:03,897
3. Arkadiusz Nowicki PPH Kaczmarek - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 31:07,477
4. Adam Pol Polmozbyt Katowice - Automobilklub Śląski Fiat Cinquecento 900 31:07,881
5. Andrzej Spława-Neyman Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 31:07,917
6. Jakub Pietruszyński PPH Kaczmarek / ACM Mari Car - A. Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 31:09,700
7. Grzegorz Grzyb Auto Res - Moto Car 93 Rzeszów Fiat Cinquecento 900 31:10,138
8. Robert Hudziak Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 31:11,256
9. Bartosz Ptak Automobilklub Radomski Fiat Cinquecento 900 31:11,772
10. Paweł Stefanicki Automobilklub Morski Fiat Cinquecento 900 31:14,773
11. Paweł Melwiński   Fiat Cinquecento 900  
12. Marcin Bartkowiak Automobilklub Śląski Fiat Cinquecento 900  
13. Tomasz Nowak Automobilklub Polski Fiat Cinquecento 900  
14. Tomasz Sierpowski Automobilklub Leszczyński Fiat Cinquecento 900  
15. Marcin Brymora Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900  
16. T. Miśkiewicz   Fiat Cinquecento 900  
17. Rafał Rzemień Moto Car 93 Rzeszów Fiat Cinquecento 900  
18. Tomasz Smoroń Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900  
19. Rafał Puchaczewski   Fiat Cinquecento 900  
20. Tomasz Mądry   Fiat Cinquecento 900  
21. Mirosław Giziński   Fiat Cinquecento 900  
22. Tomasz Myszkier Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900  
23. Mateusz Gołdyn   Fiat Cinquecento 900  
24. Magdalena Kusiak Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900  
25. Tomasz Styp-Rekowski   Fiat Cinquecento 900  
26. Tomasz Niewczas   Fiat Cinquecento 900  
Odpadli m. in.:
  Artur Czyż Polcar - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900  
  Rafał Czekański Automobilklub Rzeszowski Fiat Cinquecento 900  
Najszybsze okrążenie (5): Karczewski - 2:31,976
Prowadzenie w wyścigu: 1-2 okr.: Maryniak, 3-5 okr.: Spława-Neyman, 6-8 okr.: Bekas, 9-10 okr.: Karczewski, 11-12 okr.: Bekas

<< 7 el. WSMP 1997 - Poznań] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1997] [1 el. WSMP 1998 - Poznań >>