<< 9 el. WSMP 1998 - Modlin] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [1el. WSMP 1999 - Poznań >>


13.09.1998 Modlin - 10 eliminacja WSMP

Pogoda: mokro, deszcz

Wyniki wyścigów:
 
Grupa E:
Trening: 1. Luciński - 1:35,547; 2. Rafał Podolski - 1:37,897; 3. Kłosowski - 1:39,609; 4. Glinczewski - 1:41,820; 5. M. Kochański - 1:42,867; 6. W. Gąsecki - 1:42,882; 7. Czub - 1:46,840; 8. Godula - 1:47,218; 9. Gil - 1:47,447; 10. Sączyński - 1:47,657; 11. Kaźmierczak - 1:48,449; 12. Kaczmarek - 1:51,359; 13. Skwarzyński - 1:51,610; 14. A. Wodziński - 1:54,930; 15. Kamiński - 1:56,244; 16. Górecki - 1:56,953; 17. Grabowski - 1:59,525; 18. Szczęsny - 2:01,428; 19. Podsiadło - 2:04,517; 20. Marcinkiewicz - 2:05,771
Wyścig (10 okr.):
1. Ryszard Luciński Lotos - Automobilklub Wielkopolski Dallara F 394-Opel kl. E-2000 19:30,026 (126,2 km/h)
2. Artur Glinczewski Automobilklub Wielkopolski Reynard 893-Volkswagen kl. E-1600 19:34,099
3. Rafał Podolski Automobilklub Kielecki Reynard 913-Volkswagen kl. E-2000 19:36,116
4. Maurycy Kochański Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada kl. E-1600 20:13,523
5. Andrzej Godula Automobilklub Polski Estonia 25-Łada 1. kl. E-1300 20:18,350
6. Artur Skwarzyński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada kl. E-1600 20:18,818
7. Tadeusz Kłosowski Automobilklub Szczeciński Reynard 873-Volkswagen kl. E-2000 20:26,744
8. Janusz Sączyński Automobilklub Morski Estonia 25-Łada 2. kl. E-1300 20:40,745
9. Michał Gil Automobilklub Kielecki Estonia 21-Honda kl. E-1600 21:02,755
10. Jarosław Kamiński Automobilklub Łódzki Estonia 25-Łada 3. kl. E-1300 21:33,372
11. Maciej Marcinkiewicz Hołowczyc Management - A. Olsztyński Estonia 21-Łada 4. kl. E-1300 - 1 okr.
12. Andrzej Wodziński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada 5. kl. E-1300 - 1 okr.
13. Andrzej Grabowski Automobilklub Orski Promot 85-Łada 6. kl. E-1300 - 1 okr.
14. Wojciech Górecki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 21-Łada kl. E-1600 - 1 okr.
15. Wojciech Gąsecki Automobilklub Szczeciński Dallara F 389-BMW kl. E-2000 - 1 okr.
16. Piotr Kaźmierczak Automobilklub Krakowski Estonia 21-Łada 7. kl. E-1300 - 1 okr.
Odpadli m. in.:

6 okr.

Cezary Czub Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 21-Łada kl. E-1300  
Najszybsze okrążenie (6): Rafał Podolski - 1:53,578
 
Samochody turystyczne:
Trening: 1. Dziurka - 1:43,680; 2. Tadeusz Myszkier - 1:47,109; 3. Kostrzak - 1:53,126; 4. Tomasz Myszkier - 1:56,952; 5. Kleina - 1:57,486; 6. H. Mandera - 1:58,538; 7. Kasztelan - 1:59,059; 8. X. Mielcarek - 2:00,735; 9. Kozłowski - 2:00,851; 10. Baran - 2:01,238; 11. Dąbrowski - 2:02,432; 12. Fiedor - 2:02,679; 13. S. Mielcarek - 2:02,711; 14. M. Brymora - 2:03,597; 15. M. Majewski - 2:04,482; 16. Konieczek - 2:05,751; 17. Starnawski - 2:07,330; 18. Kunicki - 2:09,524; 19. Grochowalski - 2:10,338; 20. Szymczyk - 2:14,820; 21. Gruszczyński - 2:21,527; 22. Ł. Jankowski - 2:24,649
Wyścig (10 okr.):
1. Andrzej Dziurka Alda - Automobilklub Polski Alfa Romeo 155 TS 1. kl. H-2000 19:39,149 (125,5 km/h)
2. Tadeusz Myszkier Lotos - Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 1. kl. H 19:44,735
3. Mariusz Kostrzak Autoklub Rzemieślnik Warszawa BMW M3 E36 2. kl. H 20:48,348
4. Tomasz Myszkier Lotos - Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 3. kl. H 21:02,908
5. Marcin Kasztelan Automobilklub Orski Opel Astra GSi 16V 1. kl. N-2000 - 1 okr.
6. Grzegorz Baran Jet-Castrol - A. Rzemieślnik Warszawa Renault Clio Williams 2. kl. N-2000 - 1 okr.
7. Stanisław Fiedor Autoklub Rzemieślnik Warszawa Honda Civic VTi 1. kl. A-2000 - 1 okr.
8. Grzegorz Kozłowski Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS 2000 2. kl. A-2000 - 1 okr.
9. Sebastian Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Opel Astra GSi 16V 3. kl. N-2000 - 1 okr.
10. Marcin Brymora Automobilklub Częstochowski Honda Civic VTi 4. kl. N-2000 - 1 okr.
11. Henryk Mandera Automobilklub Mysłowicki Suzuki Swift GTi 16V 2. kl. H-2000 - 1 okr.
12. Miłosz Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Opel Kadett GSi 16V 3. kl. H-2000 - 1 okr.
13. Tomasz Grochowalski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Suzuki Swift GTi 16V 5. kl. N-2000 - 1 okr.
14. Tomasz Dąbrowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Toyota Corolla MR 2 4. kl. H-2000 - 1 okr.
15. Michał Kunicki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Suzuki Swift 1.3 5. kl. H-2000 - 1 okr.
16. Jerzy Starnawski Automobilklub Morski Peugeot 106 Rallye 6. kl. N-2000 - 1 okr.
17. Marek Szymczyk Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 3. kl. A-2000 - 2 okr.
18. Łukasz Jankowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 4. kl. A-2000 - 2 okr.
Odpadli:

3 okr.

Andrzej Kleina Automobilklub Olsztyński Ford Sierra RS 500 Cosworth kl. H  

2 okr.

Bartosz Gruszczyński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Zastava 1100    
Najszybsze okrążenie (8): Dziurka - 1:54,620
 
Klasa A-1000:
Trening: 1. Gawroński - 2:05,253; 2. Kaczmarek - 2:05,270; 3. Serbin - 2:05,370; 4. Litwinowicz - 2:05,419; 5. Kałuża - 2:05,897; 6. Wywiał - 2:06,482; 7. Płaczek - 2:08,629; 8. Kiełkiewicz - 2:09,281; 9. Carzasty - 2:10,451; 10. Bobrowski - 2:11,027; 11. Rutkowski - 2:15,638; 12. M. Gąsecki - 2:15,887; 13. Pawluczuk - 2:22,253
Wyścig (10 okr.):
1. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 1. Puchar M plus M 22:17,252 (110,4 km/h)
2. Krzysztof Gawroński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900   22:17,564
3. Paweł Kałuża Automobilklub Kielecki Fiat Cinquecento 900 2. Puchar M plus M 22:17,810
4. Tomasz Wywiał Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900 3. Puchar M plus M 22:39,082
5. Tomasz Płaczek M plus M - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 4. Puchar M plus M 22:39,539
6. Małgorzata Serbin Car System Voss - A. Rzemieślnik Fiat Cinquecento 900 5. Puchar M plus M 22:41,958
7. Andrzej Bobrowski Efektor - Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900 6. Puchar M plus M 23:00,633
8. Adam Kiełkiewicz Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 7. Puchar M plus M 23:00,906
9. Marcin Kaczmarek M plus M - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 8. Puchar M plus M 23:14,074
10. Włodzimierz Pawluczuk Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900   23:18,506
11. Mirosław Gąsecki Automobilklub Orski Fiat Cinquecento 900 9. Puchar M plus M 24:38,866
12. Józef Rutkowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900   - 1 okr.
Najszybsze okrążenie (5): Litwinowicz - 2:11,267
 

Puchar Renault Megane Coupe:

Trening: 1. Golec - 1:59,442; 2. Szwagierczak - 1:59,443; 3. S. Mielcarek - 1:59,822; 4. Bartkowiak - 2:00,021; 5. Bednarek - 2:00,935; 6. Kisiel - 2:01,030; 7. Oczkowski - 2:01,245; 8. M. Ptak - 2:01,444; 9. Gałecki - 2:01,621; 10. Podkalicki - 2:02,137; 11. Michałowski - 2:02,168; 12. Marek Kusiak - 2:02,246; 13. Tomaszewski - 2:02,685; 14. Paja - 2:02,745; 15. Z. Brymora - 2:02,752; 16. W. Jankowski - 2:02,766; 17. Kudłaty - 2:03,191; 18. Szulc - 2:04,165; 19. Kowalewski - 2:05,324; 20. Trzeszczkowski - 2:05,407; 21. Paradowski - 2:05,863; 22. Derczyński - 2:09,362; 23. N. Mandera - 2:10,198
Wyścig (15 okr.):
1. Jakub Golec M. Pieluszyńska - A. Wielkopolski Renault Megane Coupe 32:17,103 (114,3 km/h)
2. Zbigniew Szwagierczak Auto Compol - A. Wielkopolski Renault Megane Coupe 32:20,022
3. Marcin Bartkowiak Automobilklub Śląski Renault Megane Coupe 32:20,681
4. Robert Kisiel Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 32:22,515
5. Marek Oczkowski Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 32:25,523
6. Sebastian Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 32:38,101
7. Maciej Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 32:38,778
8. Aleksander Michałowski Automobilklub Lubelski Renault Megane Coupe 32:40,219
9. Krzysztof Gałecki Lotos - Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 32:49,099
10. Mariusz Podkalicki Automobilklub Szczeciński Renault Megane Coupe 32:50,571
11. Maciej Tomaszewski Automobilklub Polski Renault Megane Coupe 32:51,675
12. Jarosław Paja Automobilklub Kielecki Renault Megane Coupe 33:03,946
13. Marek Kusiak Moto Hurt Rzeszów - A. Częstochowski Renault Megane Coupe 33:16,201
14. Andrzej Szulc Automobilklub Morski Renault Megane Coupe 33:21,468
15. Wojciech Jankowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 33:22,074
16. Zdzisław Brymora Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe 33:43,274
17. Witold Paradowski Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe 33:46,917
18. Dariusz Kowalewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 33:53,798
19. Natalia Mandera Automobilklub Mysłowicki Renault Megane Coupe 33:54,335
20. Tadeusz Kudłaty Automobilklub Dolnośląski Renault Megane Coupe 33:55,239
21. Piotr Bednarek Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 34:26,363
22. Andrzej Derczyński Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe - 1 okr.
Odpadł:

13 okr.

Ireneusz Trzeszczkowski Automobilklub Toruński Renault Megane Coupe (kolizja)
Najszybsze okrążenie (15): Bartkowiak - 2:07,192
 
Puchar Cinquecento Sporting:
Trening: 1. Bekas - 2:11,225; 2. Buks - 2:11,784; 3. Kołomyjski - 2:11,980; 4. Cołoszyński - 2:12,219; 5. Nowicki - 2:12,762; 6. Caputa - 2:12,924; 7. Matłacz - 2:13,211; 8. Płaczek - 2:13,398; 9. Czarnocki - 2:13,487; 10. Jeromin - 2:13,688; 11. Litwinowicz - 2:13,782; 12. Karczewski - 2:14,078; 13. Chojnacki - 2:14,517; 14. Pawluczuk - 2:14,921; 15. Szczepanek - 2:15,003; 16. Serbin - 2:15,080; 17. A. Majewski - 2:15,223; 18. J. Majewski - 2:15,314; 19. Giziński - 2:16,446; 20. Winkiel - 2:17,825; 21. Puchaczewski - 2:18,775; 22. Zadolny - 2:18,923; 23. Sitek - 2:22,897
Wyścig (15 okr.):
1. Maciej Bekas Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 34:18,902 (107,5 km/h)
2. Karol Buks Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 34:20,831
3. Wojciech Cołoszyński Jet-Castrol - A. Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 34:35,503
4. Tomasz Płaczek M plus M - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 34:41,357
5. Arkadiusz Nowicki Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 34:42,957
6. Krzysztof Caputa Automobilklub Beskidzki Fiat Cinquecento Sporting 34:51,560
7. Jan Matłacz Billex Łódź - A. Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 34:51,738
8. Włodzimierz Pawluczuk Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 34:52,050
9. Zbigniew Czarnocki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 34:52,470
10. Tomasz Jeromin Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 34:53,194
11. Maciej Kołomyjski Brus - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 35:04,734
12. Michał Szczepanek Automobilklub Morski Fiat Cinquecento Sporting 35:05,876
13. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 35:10,301
14. Grzegorz Karczewski AW Ciech Petrol - A. Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 35:11,748
15. Jacek Chojnacki Jet-Castrol - A. Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 35:18,538
16. Mirosław Giziński Automobilklub Opolski Fiat Cinquecento Sporting 35:18,832
17. Jarosław Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 35:19,352
18. Adam Majewski Miramar Warszawa - Automobilklub Polski Fiat Cinquecento Sporting 35:20,284
19. Rafał Puchaczewski Automobilklub Radomski Fiat Cinquecento Sporting 35:39,353
20. Sławomir Winkiel Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 35:57,028
21. Kamil Zadolny Automobilklub Radomski Fiat Cinquecento Sporting 36:03,549
22. Bartłomiej Sitek Moto Hurt Rzeszów - Moto Car 93 Rzeszów Fiat Cinquecento Sporting 36:54,874
Najszybsze okrążenie (15): Nowicki - 2:14,493
 
Puchar Cinquecento:
Trening: 1. Pietruszyński - 2:17,238; 2. Maryniak - 2:17,869; 3. Sierpowski - 2:18,116; 4. Pol - 2:18,282; 5. Czyż - 2:18,573; 6. Mądry - 2:18,800; 7. Melwiński - 2:18,906; 8. B. Ptak - 2:19,322; 9. Witkowicz - 2:19,589; 10. Gołdyn - 2:20,640; 11. Olejnik - 2:21,115; 12. Niewczas - 2:22,637
Wyścig (10 okr.):
1. Jakub Pietruszyński M plus M - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 24:43,666 (99,5 km/h)
2. Bartosz Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 24:44,328
3. Artur Czyż Pol-Car - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 24:44,927
4. Wojciech Maryniak Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 24:58,194
5. Tomasz Witkowicz Stellar - Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900 24:58,865
6. Tomasz Sierpowski Lemacar Leszno - A. Leszczyński Fiat Cinquecento 900 24:58,917
7. Paweł Melwiński Automobilklub Bydgoski Fiat Cinquecento 900 25:01,072
8. Tomasz Niewczas ZPH Julita - Automobilklub Leszczyński Fiat Cinquecento 900 25:02,129
9. Adam Pol Automobilklub Śląski Fiat Cinquecento 900 25:02,674
10. Tomasz Mądry Lemacar Leszno - A. Leszczyński Fiat Cinquecento 900 25:23,008
11. Mateusz Gołdyn LKT Wyczół Fiat Cinquecento 900 25:23,483
Najszybsze okrążenie (9): Pol - 2:25,451

<< 9 el. WSMP 1998 - Modlin] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [1el. WSMP 1999 - Poznań >>