<< 1 el. WSMP 1998 - Poznań] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [3 el. WSMP 1998 - Kielce >>


17.05.1998 Poznań - 2 eliminacja WSMP

Wyniki wyścigów:
 
Grupa E:
Trening: 1. Luciński - 1:34,478; 2. Rafał Podolski - 1:35,998; 3. Szczęsny - 1:38,029; 4. Kłosowski - 1:38,496; 5. Glinczewski - 1:40,529; 6. Skwarzyński - 1:43,293; 7. M. Kochański - 1:45,120; 8. Banaszak - 1:45,160; 9. W. Gąsecki - 1:45,447; 10. Robert Podolski - 1:45,556; 11. Gil - 1:46,004; 12. H. Kochański - 1:46,319; 13. Marcinkiewicz - 1:46,967; 14. Leśniak - 1:47,037; 15. Godula - 1:47,097; 16. K. Wodziński - 1:47,814; 17. Kaźmierczak - 1:50,281; 18. Sączyński - 1:50,367; 19. A. Wodziński - 1:51,104; 20. Kaczmarek - 1:52,130; 21. Gajór - 1:54,271; 22. Podsiadło - 1:56,109; 23. Grabowski - 1:56,772; 24. Górecki - 2:17,852
Wyścig (15 okr. x 4,083 km = 61,245 km):
1. Rafał Podolski Automobilklub Kielecki Reynard 913-Volkswagen kl. E-2000 24:30,919 (150,0 km/h)
2. Artur Glinczewski Automobilklub Wielkopolski Reynard 893-Volkswagen kl. E-2000 25:50,145
3. Tomasz Szczęsny Autoklub Rzemieślnik Warszawa Reynard 883-Volkswagen kl. E-1600 - 1 okr.
4. Maurycy Kochański Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Lancia kl. E-1600 - 1 okr.
5. Hieronim Kochański Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada kl. E-1600 - 1 okr.
6. Andrzej Godula Automobilklub Polski Estonia 25-Łada 1. kl. E-1300 - 1 okr.
7. Wojciech Gąsecki Automobilklub Szczeciński Dallara F 389-BMW kl. E-2000 - 1 okr.
8. Bohdan Leśniak Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 21-Łada 2. kl. E-1300 - 1 okr.
9. Piotr Kaźmierczak Automobilklub Krakowski Estonia 21-Łada 3. kl. E-1300 - 1 okr.
10. Maciej Marcinkiewicz Automobilklub Olsztyński Estonia 21-Łada 4. kl. E-1300 - 1 okr.
11. Michał Gil Automobilklub Kielecki Estonia 21-Honda kl. E-1600 - 1 okr.
12. Andrzej Wodziński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Estonia 25-Łada 5. kl. E-1300 - 2 okr.
13. Jarosław Podsiadło Automobilklub Kielecki Estonia 21-Łada 6. kl. E-1300 - 3 okr.
Odpadli m. in.:

4 okr.

Robert Podolski Automobilklub Kielecki Eufra 391-Mugen kl. E-2000 (linka gazu)

1 okr.

Marcin Banaszak Automobilklub Wielkopolski Banaszak 001-Łada kl. E-1300 (skrzynia biegów)

0 okr.

Ryszard Luciński Automobilklub Wielkopolski Dallara F 394-Opel kl. E-2000 (instalacja elektryczna)
  Tadeusz Kłosowski Automobilklub Szczeciński Reynard 873-Volkswagen kl. E-2000 (chłodnica)
Najszybsze okrążenie (7): Rafał Podolski - 1:36,909
 
Samochody turystyczne:
Trening: 1. Dziurka - 1:43,529; 2. Tadeusz Myszkier - 1:43,966; 3. Tomasz Myszkier - 1:54,338; 4. Kostrzak; 5. X. Mielcarek - 1:55,478; 6. H. Mandera - 1:57,196; 7. Fiedor - 1:59,224; 8. N. Mandera - 2:00,748; 9. S. Mielcarek - 2:00,763; 10. Kozłowski - 2:00,809; 11. Koziczak - 2:00,966; 12. Doskocz - 2:01,835; 13. M. Brymora - 2:02,231; 14. Marek Kusiak - 2:04,128; 15. Baran - 2:04,453; 16. Dąbrowski - 2:05,111; 17. Kleina - 2:06,093; 18. Grochowalski - 2:08,556; 19. Jaskłowski - 2:08,909; 20. Umicević - 2:09,499; 21. Kunicki - 2:10,941; 22. M. Majewski - 2:11,699; 23. Starnawski - 2:13,319
Wyścig (15 okr. x 4,083 km = 61,245 km):
1. Andrzej Dziurka Alda - Automobilklub Polski Alfa Romeo 155 TS 1. kl. ST 26:29,689 (138,8 km/h)
2. Tadeusz Myszkier Lotos - A. Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 1. kl. H 26:32,801
3. Mariusz Kostrzak Autoklub Rzemieślnik Warszawa BMW M3 E36 2. kl. H - 1 okr.
4. Tomasz Myszkier Lotos - A. Wielkopolski Ford Escort RS Cosworth 3. kl. H - 1 okr.
5. Xawery Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Volkswagen Scirocco 1. kl. H-1600 - 1 okr.
6. Stanisław Fiedor Autoklub Rzemieślnik Warszawa Honda Civic VTi 2. kl. H-1600 - 1 okr.
7. Natalia Mandera Automobilklub Mysłowicki Toyota Carina E 4. kl. H - 1 okr.
8. Grzegorz Kozłowski Automobilklub Wielkopolski Ford Escort RS 2000 1. kl. A-2000 - 1 okr.
9. Tomasz Dąbrowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Toyota Corolla MR 2 1. kl. H-2000 - 2 okr.
10. Grzegorz Baran Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Clio 16 S 1. kl. N-2000 - 2 okr.
11. Waldemar Doskocz Alda - A. Rzemieślnik Warszawa Peugeot 106 Rallye 3. kl. H-1600 - 2 okr.
12. Andrzej Kleina Automobilklub Olsztyński Ford Sierra RS 500 Cosworth 5. kl. H - 2 okr.
13. Sebastian Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Opel Astra GSi 16V 2. kl. N-2000 - 2 okr.
14. Miłosz Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Opel Kadett GSi 16V 2. kl. H-2000 - 2 okr.
15. Michał Kunicki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Suzuki Swift 1.3 4. kl. H-1600 - 2 okr.
16. Tomasz Jaskłowski Browary Królewskie - Rzemieślnik Honda Civic VTi 3. kl. N-2000 - 3 okr.
Najszybsze okrążenie (4): Dziurka - 1:43,434
 
Klasa A-1000:
Trening: 1. Kaczmarek - 2:07,732; 2. Serbin - 2:08,722; 3. Płaczek - 2:10,167; 4. Kałuża - 2:10,512; 5. Gawroński - 2:11,211; 6. Wywiał - 2:11,388; 7. Litwinowicz - 2:11,605; 8. Bobrowski - 2:12,555; 9. Carzasty - 2:13,645; 10. M. Gąsecki - 2:15,886; 11. Kiełkiewicz - 2:17,270; 12. Patan - 2:18,420; 13. Rutkowski - 2:29,087
Wyścig (12 okr. x 4,083 km = 48,996 km):
1. Marcin Kaczmarek M plus M - A. Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 1. Puchar M plus M 26:09,636 (112,4 km/h)
2. Tomasz Płaczek M plus M - A. Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 2. Puchar M plus M 26:18,065
3. Paweł Kałuża Automobilklub Kielecki Fiat Cinquecento 900 3. Puchar M plus M 26:22,172
4. Małgorzata Serbin Car System Voss - A. Rzemieślnik Fiat Cinquecento 900 4. Puchar M plus M 26:28,907
5. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 5. Puchar M plus M 26:31,261
6. Tomasz Wywiał Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900 6. Puchar M plus M 26:54,883
7. Mirosław Gąsecki Automobilklub Orski Fiat Cinquecento 900 7. Puchar M plus M 27:26,400
8. Adam Kiełkiewicz Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 8. Puchar M plus M 27:26,508
9. Józef Rutkowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900   28:24,878
10. Andrzej Bobrowski Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento 900 9. Puchar M plus M - 1 okr.
Odpadli m. in.:
  Krzysztof Gawroński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900   (sprzęgło)
Najszybsze okrążenie (6): Kaczmarek - 2:09,307
 
Puchar Renault Megane Coupe:
Trening: 1. S. Mielcarek - 1:59,180; 2. Szwagierczak - 1:59,555; 3. Bartkowiak - 1:59,566; 4. Golec - 1:59,820; 5. Podkalicki - 2:00,188; 6. Oczkowski - 2:00,496; 7. M. Ptak - 2:01,489; 8. Kisiel - 2:01,926; 9. Bednarek - 2:01,937; 10. Gałecki - 2:02,226; 11. W. Jankowski - 2:02,346; 12. Z. Brymora - 2:02,407; 13. Paradowski - 2:02,640; 14. Pinis - 2:02,669; 15. Matłacz - 2:02,769; 16. Szulc - 2:02,854; 17. Kudłaty - 2:02,863; 18. H. Mandera - 2:02,910; 19. Marek Kusiak - 2:03,455; 20. Tomaszewski - 2:03,691; 21. Trzeszczkowski - 2:03,903; 22. Słowiński - 2:03,964; 23. Paja - 2:05,323; 24. Michałowski - 2:05,494; 25. Kowalewski - 2:05,509; 26. Derczyński - 2:11,104; 27. Dziób - 2:13,764
Wyścig (15 okr. x 4,083 km = 61,245 km):
1. Sebastian Mielcarek Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 30:20,553 (121,2 km/h)
2. Jakub Golec M. Pieluszyńska - A. Wielkopolski Renault Megane Coupe 30:23,892
3. Zbigniew Szwagierczak Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 30:26,220
4. Maciej Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 30:28,839
5. Mariusz Podkalicki Automobilklub Szczeciński Renault Megane Coupe 30:41,783
6. Krzysztof Gałecki Lotos - Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 30:43,169
7. Marcin Bartkowiak Automobilklub Śląski Renault Megane Coupe 30:46,605
8. Marek Oczkowski Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe 30:52,579
9. Robert Kisiel Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 31:05,563
10. Zdzisław Brymora Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe 31:05,866
11. Marek Kusiak Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe 31:18,019
12. Jan Matłacz Billex Łódź - A. Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 31:22,321
13. Ireneusz Trzeszczkowski Automobilklub Toruński Renault Megane Coupe 31:23,094
14. Wojciech Jankowski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 31:23,521
15. Witold Paradowski Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe 31:25,501
16. Andrzej Słowiński Automobilklub Opolski Renault Megane Coupe 31:31,780
17. Aleksander Michałowski Automobilklub Lubelski Renault Megane Coupe 31:32,057
18. Jarosław Paja Automobilklub Kielecki Renault Megane Coupe 31:33,848
19. Maciej Tomaszewski Automobilklub Polski Renault Megane Coupe 31:39,090
20. Andrzej Szulc Automobilklub Morski Renault Megane Coupe 31:44,039
21. Tadeusz Kudłaty Automobilklub Dolnośląski Renault Megane Coupe 31:52,715
22. Dariusz Kowalewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe 32:13,195
23. Andrzej Derczyński Automobilklub Częstochowski Renault Megane Coupe - 1 okr.
24. Józef Dziób Automobilklub Opolski Renault Megane Coupe - 1 okr.
Odpadli:
  Piotr Bednarek Automobilklub Wielkopolski Renault Megane Coupe  
  Michał Pinis Autoklub Rzemieślnik Warszawa Renault Megane Coupe  
  Henryk Mandera Automobilklub Mysłowicki Renault Megane Coupe  
Najszybsze okrążenie (5): S. Mielcarek - 2:00,062
 
Puchar Cinquecento Sporting:
Trening: 1. Turkiewicz - 2:11,911; 2. Cołoszyński - 2:12,082; 3. Buks - 2:12,595; 4. Litwinowicz - 2:12,618; 5. Bekas - 2:12,653; 6. Jeromin - 2:12,698; 7. Karczewski - 2:12,730; 8. Czarnocki - 2:13,097; 9. Caputa - 2:13,140; 10. Serbin - 2:13,414; 11. Chojnacki - 2:13,474; 12. Pawluczuk - 2:13,901; 13. Płaczek - 2:13,931; 14. Kołomyjski - 2:14,324; 15. Hildebrański - 2:14,418; 16. Matłacz - 2:15,313; 17. Herbeć - 2:15,445; 18. J. Majewski - 2:15,489; 19. Giziński - 2:15,636; 20. Szczepanek - 2:15,693; 21. Nowicki - 2:15,808; 22. Banaś - 2:15,864; 23. Galik - 2:16,229; 24. Solski - 2:16,265; 25. Bocheński - 2:16,608; 26. Puchaczewski - 2:17,005; 27. Poloński - 2:17,076; 28. Zajdel - 2:17,257; 29. Winkiel - 2:17,522; 30. Krotoszyński - 2:20,107
Wyścig (15 okr. x 4,083 km = 61,245 km):
1. Wojciech Cołoszyński Autorex - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 33:23,005 (110,1 km/h)
2. Wiktor Turkiewicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 33:24,177
3. Karol Buks Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 33:25,522
4. Maciej Bekas Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 33:27,665
5. Grzegorz Karczewski Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 33:28,270
6. Tomasz Jeromin Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 33:36,987
7. Krzysztof Caputa Automobilklub Beskidzki Fiat Cinquecento Sporting 33:37,215
8. Tomasz Płaczek M plus M - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 33:38,769
9. Paweł Hildebrański Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 34:04,250
10. Arkadiusz Nowicki Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 34:06,405
11. Piotr Litwinowicz Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 34:06,636
12. Jan Matłacz Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 34:09,295
13. Jarosław Majewski Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 34:33,751
14. Jan Herbeć Automobilklub Kędzierzyńsko-Kozielski Fiat Cinquecento Sporting 34:34,259
15. Małgorzata Serbin Car System Voss - A. Rzemieślnik Wa-wa Fiat Cinquecento Sporting 34:34,328
16. Mariusz Solski Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 34:44,660
17. Michał Szczepanek Automobilklub Morski Fiat Cinquecento Sporting 34:45,815
18. Mariusz Zajdel Automobilklub Częstochowski Fiat Cinquecento Sporting 34:49,427
19. Piotr Galik Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting 34:50,542
20. Mirosław Giziński Automobilklub Opolski Fiat Cinquecento Sporting 34:50,742
21. Sławomir Winkiel Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting 34:55,127
22. Rafał Puchaczewski Automobilklub Radomski Fiat Cinquecento Sporting 35:15,693
23. Piotr Krotoszyński Automobilklub Orski Fiat Cinquecento Sporting 35:36,359
Zdyskwalifikowany (niezastosowanie się do polecenia wyłączenia silnika na polu startowym, 5 minut prze startem):
  Jacek Chojnacki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting  
Odpadli:

start

Włodzimierz Pawluczuk Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting (defekt)
  Zbigniew Czarnocki Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting  
  Maciej Kołomyjski Brus - Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting  
  Bartosz Banaś Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento Sporting  
  Maciej Bocheński Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento Sporting  
  Dariusz Poloński Automobilklub Śląski Fiat Cinquecento Sporting  
Najszybsze okrążenie (2): Turkiewicz - 2:12,032
 
Puchar Cinquecento:
Trening: 1. Czyż - 2:18,166; 2. Maryniak - 2:18,491; 3. Pietruszyński - 2:18,530; 4. B. Ptak - 2:19,058; 5. Melwiński - 2:19,414; 6. Sierpowski - 2:19,592; 7. Pol - 2:20,066; 8. Mądry - 2:20,075; 9. Olejnik - 2:21,178; 10. Rzemień - 2:21,693; 11. Gołdyn - 2:21,823; 12. Niewczas - 2:22,013; 13. Mierzwa - 2:22,630; 14. Ślązok - 2:23,310
Wyścig (12 okr. x 4,083 km = 48,996 km):
1. Bartosz Ptak Autoklub Rzemieślnik Warszawa Fiat Cinquecento 900 28:09,091 (104,5 km/h)
2. Jakub Pietruszyński M plus M - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 28:09,388
3. Artur Czyż Pol-Car - Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 28:09,658
4. Tomasz Sierpowski Lemacar Leszno - A. Leszczyński Fiat Cinquecento 900 28:20,368
5. Paweł Melwiński Automobilklub Bydgoski Fiat Cinquecento 900 28:25,129
6. Tomasz Mądry Lemacar Leszno - A. Leszczyński Fiat Cinquecento 900 28:31,819
7. Wojciech Maryniak Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 28:32,073
8. Mateusz Gołdyn LKT Wyczół Fiat Cinquecento 900 28:34,970
9. Łukasz Olejnik Automobilklub Opolski Fiat Cinquecento 900 28:55,260
10. Adam Pol Automobilklub Śląski Fiat Cinquecento 900 29:00,675
11. Marcin Ślązok Automobilklub Śląski Fiat Cinquecento 900 29:08,812
12. Rafał Rzemień Moto Car 93 Rzeszów Fiat Cinquecento 900 29:09,488
13. Karol Mierzwa Automobilklub Wielkopolski Fiat Cinquecento 900 29:10,158
14. Tomasz Niewczas ZPH Julita - Automobilklub Leszczyński Fiat Cinquecento 900 29:11,426
Najszybsze okrążenie (2): B. Ptak - 2:18,990

<< 1 el. WSMP 1998 - Poznań] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [3 el. WSMP 1998 - Kielce >>